![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Kodowanie naszych sterowników w A8
[D2 ALL ] Kodowanie naszych sterowników w A8
Witam. Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić. Jest tylko do A4,A3 etc.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, 15:25 przez SamackA8, łącznie zmieniany 1 raz.
Widziałem kiedyś coś takiego na youtube.pl , chłop podchodzi do auta (A8 D2) , otwiera auto z pilota , a zegary się podświetlają i jest robiony test licznika .SamackA8 pisze: Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić.
Zadałem pytanie na forum i obeszło się bez echa .
Panowie , szukam i nie mogę znaleźć , ma ktoś może temat jak się kodowało akumulator vagiem ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
To czemu po wymianie na nowy aku , auto postoi 5 dni i aku rozładowany ??
Nic nie pobiera prądu żeby , aż tak rozładowywało akumulator .
Już jestem głupi , to 3 bateria w ciągu 2 lat
:evil:
Nic nie pobiera prądu żeby , aż tak rozładowywało akumulator .
Już jestem głupi , to 3 bateria w ciągu 2 lat

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Musisz zmierzyć pobór prądu z aku.
Miernik do bagażnika. Klema ujemna odłączyć i wpiąć miernik.
Przymknąć klapę bagażnika (miernik na zewnątrz).
Lookasz na miernik co jakiś czas i patrzysz co tam ciekawego wskazuje.
Ogólnie w totalnym spoczynku (cała elektronika poszła spać) powinno
wskazywać nie więcej niż 120-140 mA (0,12 - 0.14 A).
Chociaż zależy to od auta.
Najpierw pomierz i daj znać co pokazuje amperomierz.
Jedna żaróweczka 5W daje pobór prądu w grnicach: 5/12,5 = 0.4 A ....
1 A prądu pobierany przez godzinę "zje" 1 Ah z aku, aku musi mieć z 40% pojemności by jeszcze zakręcić silnikiem.
1 doba ma 24h, aku 90 Ah po 2 dniach z poborem 1A będzie miał problem z kręceniem silnika.
Miernik do bagażnika. Klema ujemna odłączyć i wpiąć miernik.
Przymknąć klapę bagażnika (miernik na zewnątrz).
Lookasz na miernik co jakiś czas i patrzysz co tam ciekawego wskazuje.
Ogólnie w totalnym spoczynku (cała elektronika poszła spać) powinno
wskazywać nie więcej niż 120-140 mA (0,12 - 0.14 A).
Chociaż zależy to od auta.
Najpierw pomierz i daj znać co pokazuje amperomierz.
Jedna żaróweczka 5W daje pobór prądu w grnicach: 5/12,5 = 0.4 A ....
1 A prądu pobierany przez godzinę "zje" 1 Ah z aku, aku musi mieć z 40% pojemności by jeszcze zakręcić silnikiem.
1 doba ma 24h, aku 90 Ah po 2 dniach z poborem 1A będzie miał problem z kręceniem silnika.
marekp750, Muszę się przyznać , że nie potrafię obsługiwać i nie posiadam takiego urządzenia .
Widzę że jesteś z okolic 3 miasta , jak odbiorę autko od mechanika to podjadę jak znajdziesz chwilkę i pomierzymy , co ty na to ???
Widzę że jesteś z okolic 3 miasta , jak odbiorę autko od mechanika to podjadę jak znajdziesz chwilkę i pomierzymy , co ty na to ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

mdamian Powiem Ci, że dzisiejsze akumulatory sa do bani. Ja kupiłem Kagera gdzies tak ok. 95Ah i jestem z niego niezadowolony. Zostawie radio właczone lub swiatla postojowe (diody ) na 2h i jest juz masakra. Moze jakbym kupil jakies oryginalne aku - to byloby wszystk ok. Tak samo mam w Vectrze zima postoi jakies 2- 3 tyg. (bez alarmu) i tez jest lipa. No i w T4 kupilem skandynawski wytwor i zonk po pół roku, auto postoi w garazu z 2 tyg. na czujnym alarmie i lipa. Produkuja te akumulatory już chyba na pałę.Na Kagerze sie przejechałem - nastepnym razem kupie Varte lub jakiegos Bosha - sa drozsze ale na nich sie nie zawodzilem.
pepi, W schowku mam lampkę połamaną i tam jest odłączona , w bagażniku też mam odłączone lampki .
Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen:
Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ale tam jest instrukcja jak dla dzieci i nawet google ci pomożemdamian pisze:Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen:

WIecie co ja kupiłem w 2008 roku zaraz po kupnie audi aku co ma 75Ah i jest NO NAME za 200zł wtedy. Auto stało nieraz i po 3 miesiące na alarmie i odpalało! No fakt że nie był super ale jeździł a jak przestałem jeździć na swiatłach to zdecydowanie odzył. Nastepny aku bedzie BOSH S5 o odpowiednich parametrach i raczej jestem pewien że przezyje kolejne lata bo w inne auta pakowałem takie akumulatory i spisywały sie znakomicie.