Tak,tylko ile waży D2,a ile Q7.Kiedyś się próbowałem swoją ex D2 z Q7 4.2 benzyna i też Q7 nie dałą rady.mdamian pisze:Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:
[D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)
Ja to wiem , Ty to wiesz , ale chłop który siedział w Q7 to chyba tego nie wiedział i musiał się przekonać , to mu pokazałem .greg26 pisze:Tak,tylko ile waży D2,a ile Q7.Kiedyś się próbowałem swoją ex D2 z Q7 4.2 benzyna i też Q7 nie dałą rady.mdamian pisze:Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:
Wiem że z D3 będę miał problem , ale można się przekonać jaki duży ten problem będzie :mrgreen: to znaczy jak daleko w tyle zostanę :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Możemy w weekend spróbować jak będziesz miał sprawny samochód. Mój po małym wirusie:)mdamian pisze: Wiem że z D3 będę miał problem , ale można się przekonać jaki duży ten problem będzie :mrgreen: to znaczy jak daleko w tyle zostanę :mrgreen:
Poprawiłem cytat, aby się lepiej czytało.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, 17:04 przez blady99, łącznie zmieniany 1 raz.
Seria to była jak nic.greg26 pisze:Jakiś tydzień temu próbowałem się z A6 C6 Avant 3.0tdi -auto wyglądało na świeże rocznikowo,więc miało zapewne 240 PS w serii- nie mam pojęcia czy było zawirusowane,ale gość dostał podwójne lanie :mrgreen:
Stawałem z taką A6 C6 3.0TDI + chips.... ze startu zatrzymanego gniecie równo i D3 4.2V8 zostaje wyraźnie z tyłu.... przy zmianie z 2-ki na 3-kę A6 jest ze dwie długości z przodu ale nasz 3-ci bieg jest całkiem przyzwoity i na niej nadrabiasz całe straty.... przy zmianie z 3-ki na 4-kę właśnie go wyprzedzałem a później było już tylko lepiej..... przy 180km/h A6 wyraźnie puchnie bo on już piłuje na 6-ce a ja tymczasem jadę na mocnej 4-ce aż do 240km/h...... A6 powyżej 200km/h niknie w lusterku wstecznym :lol:
Ale 3.0TDI jeździe z momentu i na krótkich odcinkach od świateł do świateł jedzie łeb w łeb a ze startu zatrzymanego jest wyraźnie szybsze.
Dzisiaj mnie taki jeden podpuszczał w Warszawie..... a raczej chciał się chyba pokazać bo wyjechałem przed niego z bocznej uliczki ale nie utrudniając nikomu włączyłem się dosyć dynamicznie...... gość zobaczył moje A8 i wyraźnie przyspieszył i kiedy ja przyspieszałem spokojnie jemu żyłka zagrała i poleciał jak dziki do przodu...... ale nie miałem weny na ściganie więc nie podjąłem wyzwania :-Pmdamian pisze:Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Ale z 4.2TDI w Q7 raczej wątpię w wygraną.... tym bardziej jeśli będzie miał chipsa.... tam diesel fabrycznie ma 326/340KM czyli tyle co u nas a momentu ma 760Nm czyli prawie dwa razy więcej niż nasze wolnessaki..... po chipsie ten silnik można wykręcić pod 400KM i prawie 900Nm.... po chipsie to te 2.5 tony moim zdaniem będzie szybsze niż nasze wolnossące amelinium :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Może szału znowuż takiego nie ma (masa robi swoje) ale to i tak szybciej niż A8 D3 4.2V8 PB...blady99 pisze:Q7 4,2 tdi + wirus 0-100km/h robi w ok 6,0 sec.
wg. danych producenta Q7 4.2TDI jest szybsze nawet w serii... może nie w prędkości maksymalnej ale w przyspieszaniu do 100km/h
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Może i szybsze jest Q7 na papierze , ale jeszcze wszystko zależy od łącznika pomiędzy pedałami , a kierownicą . :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Uważasz, że przy automatycznej skrzyni biegów duże znaczenie ma jak ktoś wciska pedał gazu w podłogę? Nie mówimy tutaj o jeździe po zakrętach tylko na prostej, bez dużego ruchu ulicznego itp. Kwestią jest jedynie jednocześnie przytrzymanie hamulca i gazu przy starcie.mdamian pisze:Może i szybsze jest Q7 na papierze , ale jeszcze wszystko zależy od łącznika pomiędzy pedałami , a kierownicą . :mrgreen:
O tym właśnie myślę , nie startuję tak zbyt często , ale wtedy z tym Q7 tak poszliśmy , ze świateł na 3 pasmowej jezdni , prosty odcinek i byliśmy pierwsi na światłach łeb w łeb . :-Pblady99 pisze:To życzę ci udanej jazdy i bezproblemowej przy starcie z gaz+hamulec - tip nie źle dostaje po d... Poza tym dane podawane przez producenta sa z normlanego startu a nie ze strzału z gazu. Nie powiem- wyrywa wtedy super ale szkoda skrzyni:(
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Przecież tak się nie rusza ze wszystkich świateł. Tak tylko można zrobić w sytuacjach ekstremalnych jak właśnie podczas porównania osiągów aut. I uwierz, że ja i tak cholernie dbam o auto - w swojej a8 zrobiłem tak 2-3 razy przy pomiarach g-techem.blady99 pisze:To życzę ci udanej jazdy i bezproblemowej przy starcie z gaz+hamulec - tip nie źle dostaje po d... Poza tym dane podawane przez producenta sa z normlanego startu a nie ze strzału z gazu. Nie powiem- wyrywa wtedy super ale szkoda skrzyni:(
W ogóle twierdze, że jeśli chcesz porównać osiągu aut, nie umiejętności kierowców to z wyścig powinien być z rolki, nawet z prędkości 20km/h.
Pany no wprawdzie ja juz caaałkiem straciłem poczucie mocy w mojej A8 i szczególnie po jej wyciszeniu :mrgreen: ale z doświadczenia autostradowego to powiem wam że Q7 to na przyspieszeniu nieciekawie wypadają za to jak sie rozbuja to gna Zazwyczaj jak przegania mnie Q7 to ma kierownik pedał w podłodze-to widac i słychac nieraz Jak spokojnie jadymy to zawsze jestem ten pierwszy