![]() |
![]() |
[S8 D2 00 ] Skrzynia w trybie awaryjnym
Tarczki też zamówione i będą wymieniane 
EDIT 19.05.2013
Skrzynia wyremontowana, sprzęgło zregenerowane, uszczelniacze napędów wymienione, olej i filtry też. Autoko śmiga, na razie delikatnie, specjaliści kazali nie szarżować żeby się ułożyło. Zobaczymy co z tego będzie.
Dzięki wszystkim za pomoc
Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.
Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?
Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora

EDIT 19.05.2013
Skrzynia wyremontowana, sprzęgło zregenerowane, uszczelniacze napędów wymienione, olej i filtry też. Autoko śmiga, na razie delikatnie, specjaliści kazali nie szarżować żeby się ułożyło. Zobaczymy co z tego będzie.
Dzięki wszystkim za pomoc

Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.
Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?
Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora

- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Zobacz ten temat może coś podpowieBzQ pisze:Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.
Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?
Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora
http://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-glo ... erowniczej
I tu masz jeszcze jeden
http://www.a8team.pl/d2-99-42pb-syczy-w ... erowniczej
No wychodzi na to że to by mogło być to, objawy dokładnie te same (pomijając blokowanie kiery). Dużo zabawy jest z wymianą tego?
Czy ktoś może podrzucić procedurę adaptacji skrzyni bo nigdzie nie mogę tego wygrzebać.
[ Dodano: 2013-07-20, 19:46 ]
Wymienione węże od wspomagani i syczeć przestało.
Natomiast okazało się że mundry pan mechanik do skrzyni wlał zły olej (czyli nie LT 71141).
Jak jest teraz z wymianą tego, można spuścić tamten i zalać właściwy czy nie bardzo (bo przecież wszystko ze skrzyni nie wyleci a na płukanki jestem uczulony)
Czy ktoś może podrzucić procedurę adaptacji skrzyni bo nigdzie nie mogę tego wygrzebać.
[ Dodano: 2013-07-20, 19:46 ]
Wymienione węże od wspomagani i syczeć przestało.
Natomiast okazało się że mundry pan mechanik do skrzyni wlał zły olej (czyli nie LT 71141).
Jak jest teraz z wymianą tego, można spuścić tamten i zalać właściwy czy nie bardzo (bo przecież wszystko ze skrzyni nie wyleci a na płukanki jestem uczulony)
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dzwoń do Mirka z Mid-Parts - powołaj się na mnie.BzQ pisze:No nic, podzwonię, popytam ale pewnie ile mechasów tyle opinii![]()
A generalnie, jak w swoich okolicach nie masz nikogo dobrego to cóż, Mid-Parts mogę polecić... wiem, jest daleko ale skrzynia automatyczna to jak "dziecko specjalnej troski" więc lepiej oddać we właściwe ręce. W Mid-Parts robiło już swoje D2 i D3 kilkunastu kolegów i jak do tej pory wszyscy zadowoleni.
Jakbyś chciał działać coś z Mid-Parts to dawaj znać na PW to pomogę bo mam ich praktycznie "za miedzą" ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości