![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika
- LUKAS
- Super Klubowicz
- Posty: 383
- Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
- Lokalizacja: Ełk / Warszawa
[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika
Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??
Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.
Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.
Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.
W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)
Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)
Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.
Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.
Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)
Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.
Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-o ... ha-lps-4x4
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.
Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:
- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące
- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR
- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa
- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów
- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja
- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika
- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)
- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika
Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin
Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.
Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.
Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.
Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.
W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)
Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)
Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.
Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.
Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)
Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.
Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-o ... ha-lps-4x4
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.
Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:
- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące
- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR
- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa
- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów
- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja
- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika
- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)
- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika
Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin
Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.
Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 14:59 przez LUKAS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- LUKAS
- Super Klubowicz
- Posty: 383
- Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
- Lokalizacja: Ełk / Warszawa
mi nie chodziło o większą moc typu wkładanie kompresorarobertas pisze:Pelna profeska :-P ...jak dla mnie sciema.... 2600 zeta za powiedzmy 20HP ktorych nawet sie nie odczuje...no nic ale reklama dzwignia handlu, gra nie warta swieczki...jak juz to wrzucic kompresor i wtedy modyfikowac mapy
ale właśnie aby troszke mapy podregulowac
znajomy ma a8 4.2 amerykanca i w dowodzie ma wbite bo w sumie fabrycznie wyszla taka cos ok 330kucy i powiem ci że lepiej lata
a chętnie bym cos u siebie pogrzebal przez to ze nie ma katow i tlumik simons, wstawie filtr K&N i tak naprawde to mus polepszyc mapy
moze jest na forum Magik od polepszania map i za dobrą cenę ??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
ze 300 10% to jest 30 km
to wychodzi prawie S
Tylko ja bym pojechał i sprawdził czy auto trzyma fabrykę a nie pchał kasę w utracone konie :-P
była już na forum dyskusjaaaaaaaaaaaa o mocach auta
ja mam takie zdanie że auto z wiekiem i kilometrami zawsze traci
i może się okazać że taniej jest sprzedać swojego przydławionego bolida wiekiem i kupić w lepszym stanie
co nie zmienia faktu że twoje auto może być w bdb stanie i ma moc katalogowo
[ Dodano: 2012-11-27, 21:52 ]
i uwierz mi automat jeszcze swoje też ma :mrgreen:
to wychodzi prawie S
Tylko ja bym pojechał i sprawdził czy auto trzyma fabrykę a nie pchał kasę w utracone konie :-P
była już na forum dyskusjaaaaaaaaaaaa o mocach auta
ja mam takie zdanie że auto z wiekiem i kilometrami zawsze traci
i może się okazać że taniej jest sprzedać swojego przydławionego bolida wiekiem i kupić w lepszym stanie
co nie zmienia faktu że twoje auto może być w bdb stanie i ma moc katalogowo
[ Dodano: 2012-11-27, 21:52 ]
i uwierz mi automat jeszcze swoje też ma :mrgreen:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2013, 14:14
- Lokalizacja: Kraków
Witajcie, to mój pierwszy post na forum.
Chciałbym jakoś podłączyć się do tego tematu - zapytać, czy ktoś mógłby podsumować opcje tuningu wolnossących V8mek. Z lektury forum wiadomo o kilku opcjach:
1) Uturbienie (np. u @guziora)
Koń jaki jest każdy widzi, dołożenie turbin(y) lub kompresora. W wykonaniu @guziora (mam z nim korespondencję PW z racingforum.pl nt. tej modyfikacji, mogę streścić tutaj, myślę, że się nie obrazi) wychodzi zystk ~150km za cenę ~13tys PLN. Jest to chyba najlepsze bang for bucks, dodatkowo @guzior oferuje gwarancję: pełen szacun. Do tego zalecana jest modyfikacja skrzyni/zmiana na manual.
Osobiście zastanawiam się nad tą opcją, jednak mam wątpliwości ze względu na dość duży koszt całkowity z modyfikacją ASB, oraz (chyba) praktyczną niemożliwość odsprzedaży takiego auta, albo przynajmniej ogromną utratę wartości.
2) Montaż SA
W kilku postach była mowa o tym, że montaż i strojenie np. VEMSem umożliwia wyciśnięcia z ABZ do 350km (?!). Czy ktoś może to potwierdzić, czy ktoś to robił? Czy chodzi tylko o montaż SA czy konieczny jest wydech/dolot?
3) Chip + wydech + dolot
Powyżej jest oferta z deklaracją przyrostu mocy rzędu >= 25km. Jak poszukać w sieci to wychodzi, że nie jedyna. Jest kilka ofert (Kraków, Katowice) na przyrosty rzędu ~30km i ~40Nm. Całkiem sporo. Pytanie czy nie dałoby się dodać do tego dedykowanego dolotu i wydechu. Znowu - ktoś tutaj już pisał, że chip + wydech w ABZ przełożonym do Audi B4 dał ~350km. Ktoś się w to bawił, może polecić kontakt na firmę która to robi?
4) Przebudowa silnika na taki, jaki siedzi w S8.
Temat jest aktualnie na samej górze więc wszystko wiadomo. Opcja moim zdaniem dobra, ale sporo dłubaniny i gromadzenia części co może wyjść całkiem kosztownie jeżeli robi się to czyimiś rękami. Ogromnym plusem jest to, że dostajemy w pełni przeglądnięty silnik, wiemy co jest w środku.
Sądzę, że takie podsumowanie mogłby być pomocne.
Dzięki,
Luk
Chciałbym jakoś podłączyć się do tego tematu - zapytać, czy ktoś mógłby podsumować opcje tuningu wolnossących V8mek. Z lektury forum wiadomo o kilku opcjach:
1) Uturbienie (np. u @guziora)
Koń jaki jest każdy widzi, dołożenie turbin(y) lub kompresora. W wykonaniu @guziora (mam z nim korespondencję PW z racingforum.pl nt. tej modyfikacji, mogę streścić tutaj, myślę, że się nie obrazi) wychodzi zystk ~150km za cenę ~13tys PLN. Jest to chyba najlepsze bang for bucks, dodatkowo @guzior oferuje gwarancję: pełen szacun. Do tego zalecana jest modyfikacja skrzyni/zmiana na manual.
Osobiście zastanawiam się nad tą opcją, jednak mam wątpliwości ze względu na dość duży koszt całkowity z modyfikacją ASB, oraz (chyba) praktyczną niemożliwość odsprzedaży takiego auta, albo przynajmniej ogromną utratę wartości.
2) Montaż SA
W kilku postach była mowa o tym, że montaż i strojenie np. VEMSem umożliwia wyciśnięcia z ABZ do 350km (?!). Czy ktoś może to potwierdzić, czy ktoś to robił? Czy chodzi tylko o montaż SA czy konieczny jest wydech/dolot?
3) Chip + wydech + dolot
Powyżej jest oferta z deklaracją przyrostu mocy rzędu >= 25km. Jak poszukać w sieci to wychodzi, że nie jedyna. Jest kilka ofert (Kraków, Katowice) na przyrosty rzędu ~30km i ~40Nm. Całkiem sporo. Pytanie czy nie dałoby się dodać do tego dedykowanego dolotu i wydechu. Znowu - ktoś tutaj już pisał, że chip + wydech w ABZ przełożonym do Audi B4 dał ~350km. Ktoś się w to bawił, może polecić kontakt na firmę która to robi?
4) Przebudowa silnika na taki, jaki siedzi w S8.
Temat jest aktualnie na samej górze więc wszystko wiadomo. Opcja moim zdaniem dobra, ale sporo dłubaniny i gromadzenia części co może wyjść całkiem kosztownie jeżeli robi się to czyimiś rękami. Ogromnym plusem jest to, że dostajemy w pełni przeglądnięty silnik, wiemy co jest w środku.
Sądzę, że takie podsumowanie mogłby być pomocne.
Dzięki,
Luk
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2013, 14:14
- Lokalizacja: Kraków
Jasne, jest też opcja samego chipa.
Nie wymieniłem tego, bo jeżeli to oficjalna ofera firmy tuningowej to zakładam, że nie ma dyskusji: wjeżdasz na hamownię ->pomiar ->chip (jeżeli nie wyszła jakaś wielka wtopa z motorem) ->pomiar i masz deklarowany przyrost.
Nie chcę tutaj poruszać znowu tematów wiarygodności pomiarów mocy w ASB, spadków mocy związanych z wiekiem/stanem technicznym, cen poszczególnych fim tuningowych itp.
Luk
Nie wymieniłem tego, bo jeżeli to oficjalna ofera firmy tuningowej to zakładam, że nie ma dyskusji: wjeżdasz na hamownię ->pomiar ->chip (jeżeli nie wyszła jakaś wielka wtopa z motorem) ->pomiar i masz deklarowany przyrost.
Nie chcę tutaj poruszać znowu tematów wiarygodności pomiarów mocy w ASB, spadków mocy związanych z wiekiem/stanem technicznym, cen poszczególnych fim tuningowych itp.
Luk
Jak zamontujemy zewnętrzny komputer to pamiętajmy o tym że połowa kontrolek na liczniku będzie się palić. Jak ja byłem u guziora proponował mi za 13.500zł 600KM bezawaryjnej jazdy z manualem, lub 900 KM tu drożej większe turbiny i kute korby trzeba doliczyć do ceny. Pod maską turbin nie będzie widać jedynie doloty.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2013, 14:14
- Lokalizacja: Kraków
TRUEadrian949 pisze:Jak zamontujemy zewnętrzny komputer to pamiętajmy o tym że połowa kontrolek na liczniku będzie się palić.
Ja mailowo dostałem ofertę na ~450km za ~13tys PLN (niezależnie jaka skrzynia, wzmocnienie skrzyni zalecana za dodatkową kasę). Przyznaję, że to by była różnica, mieć w tej cenie 600km.
Luk
- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
Pierwszy post należałoby raczej umieścić w dziale powitań: http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... htm#106316Luk_Fiz pisze:Witajcie, to mój pierwszy post na forum.
Proszę uczyń o jak najprędzej.
Pozdrawiam
Simone331
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Samo 300KM nie mieli skrzyni.... 360KM też jej nie mieli jak i 450KM, 520KM i więcej..... skrzynię mieli kierowca i serwis.pepi pisze:300 km miele skrzynię a co zrobi 600 :mrgreen:
Mój kolega jeździ A6 C6 3.0TDI + chips i wielokrotnie z TIP'em rusza ze świateł "ze strzała" (ciśnie gaz do połowy trzymając hamulec) i skrzynia jeździ tak bez żadnego remontu już 2 lata.
Podobnie wariuje swoją A4 B7 2.7TDI...... tam akurat siedzi Multitronik i też wciąż dzielnie znosi takie traktowanie.
Ogólnie, patrząc na to co on robi z tymi autami, jestem pełen podziwu dla ich żywotności :roll:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-