Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 maja 2013, 21:34

to po co te 600 km
jak nie można będzie dać bop zmieli skrzynię
i wtedy serwis nie pomoże jaki by nie był i kiedy by nie był
prawda jest taka że napęd na 4x4 dobija skrzynie
w bmw jest ta sama skrzynia i tak często nie pada :mrgreen:

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Re: Tuning silnika

Post autor: olozwirski » 30 maja 2013, 21:53

Cos co sie nazywa "Chip Tuning Super VIP" nie budzi zaufania.
lukas28 pisze:Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??

Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.





Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.



Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.



W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)



Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)



Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.



Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.



Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)



Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.



Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:



http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-o ... ha-lps-4x4



Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.



Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:



- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące

- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR

- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa

- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów

- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu

- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja

- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika

- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)

- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika



Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin



Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.



Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:



http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html



Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.



Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.



Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
Narazie czytam

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 31 maja 2013, 22:01

za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 31 maja 2013, 22:31

caro86wlkp pisze:za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro
Ale nitro trzeba uzupełniać , a tu masz moc cały czas do dyspozycji ;-)

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 31 maja 2013, 22:40

masz racje trzeba uzupełniać, metanol łatwiej ale i tak trzeba. ale jak dla mnie to tej oferty z 44tuning to nawet nie brałbym pod uwagę. nitro/metanol nie jest idealnym rozwiązaniem ale zawsze jest jakąś opcją, jak ktoś nie korzysta cały czas z pełnej mocy to takie coś może mu wystarczyć, no i można to zdemontować do następnego auta. najlepsze rozwiązanie to biturbo ale koszta otwierają oczy

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 01 cze 2013, 20:06

Firma wysylajaca ta odpowiedz to jedna wielka lipa wrzucajaca boxy jak leci których nawet nie robią pod konkretny samochod ale reklamują sie na całym necie;) jak ktos napisał dobrze Reklama dźwignią handlu w tym sa najlepsi ha ha

Luk_Fiz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 05 sty 2013, 14:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » 03 cze 2013, 13:52

No fakt o nitro zapomniałem. Czyli dochodzi
7. NOS/metanol

Ale ja bym wolał moc na stałe:)
Najbardziej ciekawi mnie chip+wydech+dolot, czy ktos badał ile tak można wyciągnąć bez choinki na desce.

Luk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl