to po co te 600 km
jak nie można będzie dać bop zmieli skrzynię
i wtedy serwis nie pomoże jaki by nie był i kiedy by nie był
prawda jest taka że napęd na 4x4 dobija skrzynie
w bmw jest ta sama skrzynia i tak często nie pada :mrgreen:
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
Re: Tuning silnika
Cos co sie nazywa "Chip Tuning Super VIP" nie budzi zaufania.
lukas28 pisze:Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??
Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.
Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.
Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.
W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)
Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)
Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.
Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.
Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)
Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.
Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-o ... ha-lps-4x4
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.
Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:
- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące
- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR
- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa
- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów
- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja
- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika
- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)
- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika
Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin
Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.
Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
Narazie czytam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Ale nitro trzeba uzupełniać , a tu masz moc cały czas do dyspozycji ;-)caro86wlkp pisze:za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
masz racje trzeba uzupełniać, metanol łatwiej ale i tak trzeba. ale jak dla mnie to tej oferty z 44tuning to nawet nie brałbym pod uwagę. nitro/metanol nie jest idealnym rozwiązaniem ale zawsze jest jakąś opcją, jak ktoś nie korzysta cały czas z pełnej mocy to takie coś może mu wystarczyć, no i można to zdemontować do następnego auta. najlepsze rozwiązanie to biturbo ale koszta otwierają oczy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica