Po sprzedaży swojej poprzedniej A8 D2, którą sprzedałem prawie 2 miesiące temu:
Przyszedł czas na poszukiwania auta, bardzo mocno myślałem o MB W211 i BMW E65, ale jednak chyba za bardzo się związałem z Audi i tym forum i wybór nie mógł być inny jak D3. Tak więc poszukiwania trwały jakiś miesiąc zanim znalazłem taką jaka mnie interesuje.
Tak więc kupiłem Audi A8 4.0 TDI V8 2003r w kolorze AQUA BLUE. Czemu TDI?? Jak dla mnie benzyna sporo dosyć paliła, nie jestem takim mocnym zwolennikiem gazu i nie mówię, że jest zły, ale jak miałem wybierać LPG vs TDI wolałem TDI. Posiadam jeszcze Corvette C4 5,7 i powiem, że zalać Audi i Vette biorąc pod uwagę, że dużo jeżdżę po mieście to można naprawdę pójść z torbami :mrgreen: :mrgreen: Wiem, że ludzie różnie mówią, że 4.0 TDI to wadliwe motory itd, ale moim zdaniem mają te same wady co 3.0 TDI tak więc rozrząd i kolektory i można śmigać, nie bałem się tego jak trzeba będzie to się zrobi nie kupiłem tego auta na rok tylko jak poprzednie na dłuższy czas. Może nie jest to jakaś full wersja, ale jak dla mnie wystarczająca


A więc do konkretów:
MARKA MODEL Audi A8 D3
SILNIK 4.0 TDI V8 BiTurbo
MOC 275KM 650 NM
SKRZYNIA TIPTRONIC 6 biegów
KOLOR AQUA BLUE (niebieski metalik wpadający w szary, a w słońcu w fiolet)
WYPOSAŻENIE tak z ciekawszych
- BIXENON
- Funkcja doświetlania zakrętów
- KEYLESS GO
- Funkcja Coming Home i Living Home
- Parktronic tył i przód
- System ONE TOUCH
- Fotele Comfort w kolorze amaretto
- Drewniana kierownica multifunkcyjna
- Pakiet LED na zewnatrz oraz wewnątrz
- Czujnik zmierzchu
- Tempomat aktywny
- Łopatki zmiany biegów przy kierownicy
- TV DVD NAVI itd
i nie wiem co jeszcze ma z niestandardowego, bo nie wiem jaki był standard, cała elektryka szyb lusterek foteli itd to chyba standard więc nie piszę

PLANY
- doprowadzić do stanu idealnego, kilka pierdół
- założenie rolet tylnych drzwi
- założenie podgrzewania foteli przód
- dzienne światła
- możliwa TV DVB-t
- możliwe dociągi drzwi
- możliwe jakiś program
ZROBIONE Z PLANÓW :-P
- filtry powietrza K&N
- aktualizacja softu do 5570
- wizualizacja graficzna parktronika
- ledowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- obniżone zawieszenie pneumatyczne drążkami regulacyjnymi
- dystanse poszerzające rozstaw przód 20mm + tył 25mm H&R
- ledowe postojówki na przód wraz z filtrami
- elektryczna tylna klapa
- felgi 20" ASA AR1 20x9 pomalowane i wypolerowane
- Polski Język w MMI
- dorobione ogrzewanie postojowe
A oto kilka fotek

1
2
3
4
5 tu z moim drugim wozidłem

6
I tak to mniej więcej wygląda, jak narazie po kupnie cieszę się jazdą do tej pory zrobiłem sobie:
- cały serwis klimy,
- olej zmieniłem na Valvoline 5W40 Syn Power XL3 wraz z resztą filtrów,
- ustawiłem sobie porządnie Geometrie zawieszenia,
- zamontowałem sportowe filtry powietrza K&N
7
8
A także przymierzyłem poprzednie koła z mojej D2 ASA AR1 9x20" z oponą 255/35/20, ale sam nie wiem czy dobrze wygląda:
9
10
11
Następnie w ubiegłą sobotę zająłem się listwami chromowanymi bo zaśniedziały:
12 PRZED
13 PO
A także wymieniłem tylną listwę podświetlenia tablicy rejestracyjnej gdyż aluminium zaczęło się utleniać
14
Ale listwa już kupina druga pomalowana i założona

15
No i audi już zawiozło swoje pierwsze wesele

16 :lol:
Kilka dni temu kupiłem lampę tylną bo moja była popękana od środka i bardzo raziła po oczach

17
A tu już druga lampa założona w stanie idealnym

18
Dzisiaj założyłem także ledowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej ;-)
19
A także dzisiaj byłem w odwiedzinach u FOSSA i wgrał mi najnowszego softa do MMI, a także zrobiliśmy wizualizację parktronika, trzeba było zmienić sterownika parktronika i zakodować z czym Damian poradził sobie raz dwa

20
Obniżenie Audi
21 dzisiejsze zdjęcie przed obniżeniem na dynamic
21a tu kilka zdjęć już po :mrgreen:
23
24
25
Teraz plan najbliższy to założenie elektrycznej klapy tył, dystanse przód tył oraz wypolerowania tych felg na lustro bądź założenie 20 co przymierzaliśmy na Audi FOSSA
No i to chyba na tyle mojej relacji i użytkowania przez 2 miesiące


Pozdrawiam Lukas134