[inne] Pomoc w doborze tarcz oraz klocków.
Ja mam 323 i przekonany jestem że takie mają być fabrycznie. A model samochodu i rocznik taki sam jak kmicic-lt,Lewian pisze:kmicic-lt napisał/a:
Cos nie pasuje mi z ta srednica - czy przypadkiem nie ma tam tarcz o srednicy 323 mm ?
Pozdrawiam.
Z fabryki auto wyjechało na 314, jeśli nie przeszło żadnych przeszczepów to takie są nadal
Sprawdziłem raz jeszcze i zgadza się, mój błąd. W tym przypadku są 323 ale 314 również występowały, wszystko zależy od układu hamulcowego i tego gdzie auto było składane.Gabriel pisze:Ja mam 323 i przekonany jestem że takie mają być fabrycznie. A model samochodu i rocznik taki sam jak kmicic-lt,Lewian pisze:kmicic-lt napisał/a:
Cos nie pasuje mi z ta srednica - czy przypadkiem nie ma tam tarcz o srednicy 323 mm ?
Pozdrawiam.
Z fabryki auto wyjechało na 314, jeśli nie przeszło żadnych przeszczepów to takie są nadal
Pozdrawiam
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Kolego Lewian skoro już tak się u nas zakorzeniłeś i emanujesz swoimi możliwościami to mam zadanie dla ciebie, może mi pomożesz...
Chętnie kupię, od zaraz, jarzma do tylnych zacisków hamulcowych do A8 D3 z silnikiem 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.425.D (strona lewa) i 3D0.615.426.D (strona prawa)...
producentem jest, o ile dobrze pamiętam, firma TRW i identyczne występowały też w VW Phaeton 6.0W12.
Chętnie kupię, również od zaraz, blachy osłaniające tyle tarcze hamulcowe także do A8 D3 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.611.A (strona lewa) i 3D0.615.612.A (strona prawa)...
te również, o ile dobrze pamiętam, występowały w VW Phaeton 6.0W12.
Ile kosztuje to w ASO to wiem ale o ile blachy osłaniające tarcze jeszcze przełknę o tyle cena jarzma do zakupów w ASO jakoś średnio mnie zachęca i chętnie kupiłbym bym je poza ASO... jeżeli nie nowe to nawet w częściach używanych jeżeli tylko takie trafię.
Coś możesz w tym temacie pomóc?
Chętnie kupię, od zaraz, jarzma do tylnych zacisków hamulcowych do A8 D3 z silnikiem 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.425.D (strona lewa) i 3D0.615.426.D (strona prawa)...
producentem jest, o ile dobrze pamiętam, firma TRW i identyczne występowały też w VW Phaeton 6.0W12.
Chętnie kupię, również od zaraz, blachy osłaniające tyle tarcze hamulcowe także do A8 D3 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.611.A (strona lewa) i 3D0.615.612.A (strona prawa)...
te również, o ile dobrze pamiętam, występowały w VW Phaeton 6.0W12.
Ile kosztuje to w ASO to wiem ale o ile blachy osłaniające tarcze jeszcze przełknę o tyle cena jarzma do zakupów w ASO jakoś średnio mnie zachęca i chętnie kupiłbym bym je poza ASO... jeżeli nie nowe to nawet w częściach używanych jeżeli tylko takie trafię.
Coś możesz w tym temacie pomóc?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Blach niestety nigdzie znaleźć nie mogę, jarzmo znalazłem na stronę lewą, co do numeru OE na stronę prawą jesteś pewien ? Nie zamienia go na nic. Co prawda jest problem z dostępnością tego jarzma ale jutro postaram się dowiedzieć czegoś więcej. Cena była by około 130 zł/sztuka.FOSS pisze:Kolego Lewian skoro już tak się u nas zakorzeniłeś i emanujesz swoimi możliwościami to mam zadanie dla ciebie, może mi pomożesz...
Chętnie kupię, od zaraz, jarzma do tylnych zacisków hamulcowych do A8 D3 z silnikiem 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.425.D (strona lewa) i 3D0.615.426.D (strona prawa)...
producentem jest, o ile dobrze pamiętam, firma TRW i identyczne występowały też w VW Phaeton 6.0W12.
Chętnie kupię, również od zaraz, blachy osłaniające tyle tarcze hamulcowe także do A8 D3 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.611.A (strona lewa) i 3D0.615.612.A (strona prawa)...
te również, o ile dobrze pamiętam, występowały w VW Phaeton 6.0W12.
Ile kosztuje to w ASO to wiem ale o ile blachy osłaniające tarcze jeszcze przełknę o tyle cena jarzma do zakupów w ASO jakoś średnio mnie zachęca i chętnie kupiłbym bym je poza ASO... jeżeli nie nowe to nawet w częściach używanych jeżeli tylko takie trafię.
Coś możesz w tym temacie pomóc?
Ostatnimi czasy są straszne problemy z dostępnością w Zimmermann'ie, spowodowane jest to w pewnym stopniu podpisaniem umowy z kolejnym producentem aut na dostarczanie swoich produktów na pierwszy montaż.Widzę że klocki ZIMMERMANNA wciąż są nie dostępne ale nie tylko u ciebie Andrzej. Próby znalezienia owych klocków w wielu hurtowniach spełzły na niczym . Musiałem zadowolić się Bosch-em , klocki nie piszczą może odrobinkę pylą .
Ale szczerz mówiąc to nawet nie wiem czy były zamawiane te klocki, mogłeś pisać, że chcesz je to byśmy wrzucili w zamówienie i podejrzewam, że w przeciągu tygodnia-dwóch by przyszły. W każdym razie zapraszam kolejnym razem
Pozdrawiam