![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów
[D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów
witam
mam maly problem ze skrzynia
jest to skrzynia dtd
bledow na wag nie pokazuje
skrzynia chodzi ladnie problem jest gdy odpuszcze gwaltownie gaz przy wiekszych predkosciach to jest szarpniecie przy zrzucaniu biegow do przodu jest ok.
zrobilem testy wyjsc i pokazalo
n 218 open or short to ground
n233 open or short to ground
wyczytalem ze to zawor regulacji cisnienia, zawor sterujacy 4(n 91)
ten drugi to nie wiem ci znaczy
czy czeka mnie remat calej skrzyni czy wystarczy wymienic tylko zawor sterujacy n91
mam maly problem ze skrzynia
jest to skrzynia dtd
bledow na wag nie pokazuje
skrzynia chodzi ladnie problem jest gdy odpuszcze gwaltownie gaz przy wiekszych predkosciach to jest szarpniecie przy zrzucaniu biegow do przodu jest ok.
zrobilem testy wyjsc i pokazalo
n 218 open or short to ground
n233 open or short to ground
wyczytalem ze to zawor regulacji cisnienia, zawor sterujacy 4(n 91)
ten drugi to nie wiem ci znaczy
czy czeka mnie remat calej skrzyni czy wystarczy wymienic tylko zawor sterujacy n91
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 15:33 przez wariat00, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
Witam, może wiecie co może się dziać jeżeli gdy hamuje np z 60 km/h do 0 to silnik gasnie jakby nie wysprzeglało coś do konca. Musze uwazac zeby nie hamowac w ostatniej chwili zeby nie zgasł i hamowac stopniowo wtedy jest ok. Skrzynia dziala prawidlowo nie szarpie itd. moja skrzynia to 5hp19 silnik 3,7.
<Kuba>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
[D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów
witam Koledzy podepne pod temat.jakis rok temu kupiłem a8 4.2 pb tip 5hp24 szkrzynia troche szarpała zwłaszcza gdy trzymałem równo gaz a ona zmieniała biegi na wyższe na tipie tez to występowało ale mniej.jakiś miesiąc temu wymieniłem olej wraz z filtrem w zakladzie w tarnowie.i jest tak na tipie super zero szarpnięć ale na drivie problem pozostał vag nie pokazuje błędów co może być przyczyna????
widzę ze z tym szarpaniem to epidemia jakaś sie szerzy, ale konkretnej diagnozy nie ma ;-) i to jest najgorsze nie wiedzieć co...i albo zostawić az sie rozleci, albo wymieniać wszystko po kolei aż sie dojdzie do tego co zepsute żeby stwierdzić ze to pierdoła co mogla kosztować parę pln, a wyniosła ich kilkaset :-P
to nie jest zwykły napęd...to
no co racja to racja ;-) tlyko ja miałem ostatnio problem bo wpadłem w zajebista dziure i przy hamowaniu non stop miałem bicie. I byłem na trzepkach, sprawdzane były tarcze i dalej biło. :evil: No to wymieniłem najpierw górne wachacze bo sworznie były wybite i nic.. wyprostowałem felge...i nic, wymieniłem hamulce...i dalej nic...wymieniłem piaste (na szczęscie miałem zapas :mrgreen: ) ...i było troche lepiej...aż zoabczyłem że pęknieta jest podpora aluminiowa od górnego mocowanie MCphresona i jest ok :-> ale troche kasy i tak poszłoApophis pisze:Nie wymienic wszystko po kolei tylko zrobic sobie dogłebna diagnostyke bo przyczyna jest albo elektroniczna albo mechatroniczna. Na początku bo po ilus tam tys km może sie juz mechanicznie dobic.

to nie jest zwykły napęd...to
Aaa no to widzisz a jak byś rozebrał całą zawieche na cześci jak ja ostatnio to byś zapewne doszedł do uszkodzonego elementu
Sam chciałem iśc najmniejszą linia oporu ale sie nie dało więc rozebrałem wszystko i juz na spokojnie szło jak po sznurku
Co do bicia tez je miałem i to spore ale po wymianie elementów sie zmniejszyło więc pozostały mi w zasadzie same hamulce. Ale to sie nie spieszy bo tych ostrych hamowań z duzych predkości to mam niewiele 



-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin