[D2 95 4.2PB ] Ile można dostać za KATA?
[D2 95 4.2PB ] Ile można dostać za KATA?
Panowie tak jak w temacie moze ktoś sprzedawał wkład katalizatorów z przedliftowej a8. CHodzi mi o same monolity. Wykruszylem puszki u mnie i nazbieralo się 1.80 kg. Dzwonilem do 2 skupow z neta i oferowali 100 - 120 za kg ale mysle ze mozna to lepiej sprzedac
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 18:18 przez MotoRider, łącznie zmieniany 1 raz.
MotoRider pisze: Dzwonilem do 2 skupow z neta i oferowali 100 - 120 za kg ale mysle ze mozna to lepiej sprzedac
Wystaw na allegro za 600 zł i też sprzedaż , nowe chyba 1800 zł
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
wiec tak średnie ceny katów od a8/s8 4.2 to 250zł sztuka za cały katalizator
monolit na zwykłym skupie tak jak kolega pisał 100-130zł /kg,bo traktują go tak ze nie wiedza co dokładnie jest w składzie i w jakim procencie
w profesjonalnym skupie tam gdzie mielą a potem wyceniają weźmiesz więcej coś około 400-500zł
wiem co nieco na ten temat,bo parę a8/s8 pozbawiłem katów :-D
monolit na zwykłym skupie tak jak kolega pisał 100-130zł /kg,bo traktują go tak ze nie wiedza co dokładnie jest w składzie i w jakim procencie
w profesjonalnym skupie tam gdzie mielą a potem wyceniają weźmiesz więcej coś około 400-500zł
wiem co nieco na ten temat,bo parę a8/s8 pozbawiłem katów :-D
Mój kolega skupuje... niestety nie pamiętam ile za nie daje ale jeśli chcesz to pisz/dzwoń to załatwimy temat ;-)tomi26 pisze:Odkopię trupa,sprzedawał ktoś ostatnio katy?Mam dwie sztuki w dobrym stanie i chciałbym je sprzedać.
Może ktoś ma godnych polecenia z okolic W-wy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie , a jak z dźwiękiem bez katów , też jest cichy , czy głośniej autko chodzi ??
Ja tam osobiście wolę coś cichego i żwawo przemieszczającego się .
Ja tam osobiście wolę coś cichego i żwawo przemieszczającego się .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
I właśnie o to chodzi , bo jak dla mnie to A8 powinno być szybkie i jedynie co słychać jak przyśpiesza to powinno być słychać silnik V8 lub W12 , chociaż V6 też fajnie mruczy :mrgreen:Apophis pisze:W trasie i normalnej exploatacji więcej słysze szumy jak silnik.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
U mnie mimo, że to tylko 2.8 to po wycięciu katów na wysokich obrotach było za głośno, i dzwięk silnika też mi się ni podobał. Dlatego w miejsce katów zostały wstawione 55 cm tłumiki przelotowe i teraz jest O.K.mdamian pisze:Panowie , a jak z dźwiękiem bez katów , też jest cichy , czy głośniej autko chodzi ??
Ja tam osobiście wolę coś cichego i żwawo przemieszczającego się .