[D2 ALL ] Jakie wahacze??
-kup od a6 i dokup 2 wahacze :-Pkrzychu22.p1i pisze:Miał ktoś z Was do czynienia z kompletem wahaczy Ruville? Wiem, że jest tylko pakowaczem ale dzisiaj byłem się pytać przy okazji o zawieszenie i jakieś tam najtańsze polskie zawieszenie 700zł, następnie Ruvill 1200zł (z końcówkami i łącznikami) TRW i Lem drożej ale nie ściągają bo nikt nie kupuje chyba, że na specialne zamówienie ze względu na cenę :-P I tak, na tańszą opcję mieli jakieś reklamacje a z Runvillem nie mieli problemów i polecają.
ale ja bym nie dał 1200 za ruvila nawet jakby był pozłacany :roll:
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zapytałem tak z ciekawości będąc w tym sklepie.. Wstyd się przyznać (a raczej NIE) ale mam u siebie w autku przednie zawieszenie MS (mister/ master sporta czy jakoś tak) cenowo to niska półka ale prawie 53tys najechane i prawe górne się dopiero odzywają na nierównościach, aa i dole banany wymieniałem bo telepało przy hamowaniu więc cena do ilości przejechanych km jest ok. Jeżeli mam dać za Lemfordera 2-3tysie lub coś w tych okolicach a założyć zestaw za 1/2 powyższej kwoty to rachunek jest prosty.
Dokładnie zawieszenie Lemfordera to koszt ok 1600zł tylko 2 wahacze trzeba dokupić zawsze można dogadać się z jakimś mechanikiem bądź znajomym co odkupi 2 niepotrzebne wahacze do jakiegoś Passata bądź A4-A6 i wyjdzie Nam ok 1800zł cały komplet do D2 zakładam zestawy Lemfordera do A4 i Passatów B5 i powiem, że jeszcze nikt nie wrócił, że coś nie tak ostatnio dla klienta wymieniłem banana dolnego po przebiegu 80 tys km reszta sztywna
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Witam doczepię się do tematu. Właśnie zamówiłem cały zestaw (8-wahaczy) firmy Swag. Całość kosztować mnie będzie 1500/zł po ponoć mega zniżkach. Czy ktoś miał do czynienia z tą firmą?? Zasięgałem opinii gdzie nie-gdzie i mówią, że po Lemfie nie ma nic lepszego. Różnica cenowa pomiędzy Lem a Swagiem około 700zł.
W hurtowni polecali mi także jakiś zestaw za 900zł ale twierdzę, że tanie to zawsze wyjdzie dwa razy droższe.
W hurtowni polecali mi także jakiś zestaw za 900zł ale twierdzę, że tanie to zawsze wyjdzie dwa razy droższe.
Dorzucę swoje 2grosze,
jak jeszcze miałem D2, to zakupiłem sobie zestaw naprawczy (komplet wahaczy) FEBI na oś przednią. Marka nie jest może premium jak Lemforder czy TRW,
ale na naszych drogach średnio wahacz wytrzymywał 50-60 tyś. km, przy kołach 18 cali w lato i 17 cali w zimę.
Jak robiłem tył to Lemforder i serwis wyszło w 2011 roku (bez amortyzatorów, ale ze sprężynami) niecałe 3tyś. bez robocizny.
jak jeszcze miałem D2, to zakupiłem sobie zestaw naprawczy (komplet wahaczy) FEBI na oś przednią. Marka nie jest może premium jak Lemforder czy TRW,
ale na naszych drogach średnio wahacz wytrzymywał 50-60 tyś. km, przy kołach 18 cali w lato i 17 cali w zimę.
Jak robiłem tył to Lemforder i serwis wyszło w 2011 roku (bez amortyzatorów, ale ze sprężynami) niecałe 3tyś. bez robocizny.
A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
20 tyś. to faktycznie lipa, ja parę lat wstecz kupowałem zestaw FEBI, u mnie wytrzymał 50tkm.
Tak na marginesie to żeby mieć spokój na długo, to trzeba by zrobić wariant ala fabryka,
czyli jak zaczyna się coś dziać to kupić komplet z Lemfordera/TRW i od razu wymienić 8 wahaczy z przodu, wtedy w teorii powinno trzymać jak zawias fabryczny, czyli spokojnie ze 150tkm. Impreza droga, ale jak policzysz koszt robocizny za każdy wahacz pojedynczo i możliwość sprzedania używanych części na allegro, to wyjdzie to w miarę ciekawie.
Tak na marginesie to żeby mieć spokój na długo, to trzeba by zrobić wariant ala fabryka,
czyli jak zaczyna się coś dziać to kupić komplet z Lemfordera/TRW i od razu wymienić 8 wahaczy z przodu, wtedy w teorii powinno trzymać jak zawias fabryczny, czyli spokojnie ze 150tkm. Impreza droga, ale jak policzysz koszt robocizny za każdy wahacz pojedynczo i możliwość sprzedania używanych części na allegro, to wyjdzie to w miarę ciekawie.
A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
Do mojego A8 kupiłem dolne przednie wahacze febi, te ze sworzniem na których opiera się zwrotnica, autem praktycznie nie jeżdżę na co dzień bo od tego mam MB 124 CE, tylko weekendowe wypady. Przejechałem na nich jakieś 3K Km i muszę przyznać rację poprzednikom że są one słabe.
Tuleja ta którą przykręca się do mocowania w sankach jest już sparciała, widać w niej już wiele pęknięć. Wahacze TRW które wyjmowałem miały przebieg około 50K Km i akurat ta tuleja była praktycznie idealna, a zmieniałem je bo uszkodziły się gumki osłaniające sworznie wdał się bród i złapały luzy.
Tuleja ta którą przykręca się do mocowania w sankach jest już sparciała, widać w niej już wiele pęknięć. Wahacze TRW które wyjmowałem miały przebieg około 50K Km i akurat ta tuleja była praktycznie idealna, a zmieniałem je bo uszkodziły się gumki osłaniające sworznie wdał się bród i złapały luzy.
Takie rzeczy to chyba tylko w alu VAGu bo w MB wahacze lemfordera to na jakieś 300 K Kmpepi pisze: i tak zazwyczaj 50 tys jest już przebiegiem krytycznym dla zawiasu bez względu na firmę