Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki LPG wybrac : STAG czy BRC ???

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2013, 18:33

Daj to komus ogarniętemu do porządnego przeinstalowania i tyle :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 lip 2013, 19:44

a wyglada to w taki sposob!

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2013, 20:34

Przenieś to jak chcesz na gorną pokrywe i bedzie jak u mnie i wkekszości :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 lip 2013, 21:59

brc nie da się ładnie zamontować :mrgreen:
cobyście nie robili dawałem foty na forum lpg tych co twierdzili że mają ok
w odpowiednim dziale i był ubaw :lol:
Co nie zmienia faktu że biej na głowę stag
bo moc ma podobną jak na paliwie
a stagi tego nie mają ale ja staga nie lubię i tyle

[ Dodano: 2013-07-18, 22:01 ]
pomarańczowe ja miałem wtryskiwacze a u ciebie inne :-P

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2013, 22:16

Ja wiem że moje wtryski BRC to 250zł sztuka :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2013, 00:06

najtaniej co znalazlem to geniusza za 840pln i zolty wtrykiwacz za 205pln. + Kw... :mrgreen:

[ Dodano: 2013-07-19, 00:19 ]
p.s. sluchajcie ...pomiedzy listwami mam caly wąż łączączy te listwy i chciałbym pomiedzy wstawic dodatkowy filtr fazy lotej, bo mam tylko jeden jak na foto. Powinno byc OK ? bo moim zdaniem jeden to za mało...
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 00:57

Jak jest jeden reduktor to jeden filtr na zasilaniu wystarczy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lip 2013, 06:46

jak widać nie wystarczył :mrgreen:
są firmy które myją wtryski bo prawdopodobnie w tym masz problem ;-)
a co do reduktora nie musi być cegła
możesz dać inny
tylko że mają być 2 reduktory
bo jeden to obrabia w snach :-P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2013, 08:56

pepi pisze:tylko że mają być 2 reduktory bo jeden to obrabia w snach :-P
u mnie ten jeden daje rade bez problemu, tylko tyle ze jest juz nieszczelny. Myslalem o regeneracji, ale jak na LPG Forum poczytalem, to ciezko tego ganiusza zregenerowac, bo aluminium w srodu jak sie utleni to kaplica :->

poza tym z celgly jestem zadowolony, a moj styl jadzdy nie jest typowo rajdowy, tylko raczej spokojny (bo wyszalalem sie swoja A4 :mrgreen: ) tak wiec jeden reduktor w zupelnosci wystarczy...no co innego do S8 :)
to nie jest zwykły napęd...to

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 lip 2013, 12:23

pepi pisze:[ Dodano: 2013-07-17, 22:37 ]
http://lpg-forum.pl/post300552.html?hilit=s8#p300552

i tak niech to ci ktoś to zamontuje :-D
tylko podziwiać i za przykład dawać gazownikom

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 12:53

Jeden genius MAX spokojnie obrobi V8 w A8 w S8 juz nie :) Mój swietnie daje rade nawet przy bardzo dynamicznej jeździe :)

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lip 2013, 14:06

Apophis pisze:Jeden genius MAX spokojnie obrobi V8 w A8
potwierdzam!
przez 6 lat nie miałem żadnej wtopy z tym reduktorem obsługiwał alegancko i nie odczuwałem jesli chodzi o moc że mam gaz w aucie ;-) po 7 latach padł.. koszt nowego +/- 1500zł.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lip 2013, 14:49

to proszę to napisać ba forum lpg :mrgreen:
http://lpg-forum.pl/?sid=55310ab2070c97 ... 7418e19b7e

bo wypisujecie takie głupoty :-P
cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys

[ Dodano: 2013-07-19, 14:51 ]
mi to ryba jak wam wystarcza to ok
głowice inaczej mówią
ale one głosu nie mają :-P

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 17:18

Wiesz drogi pepi, jak czytam te forum lpg z linków ktore podajesz to coraz wieksze mam wrażenie że tam jakies schizofreniki sie udzielają :roll:
Bez urazy ale...blisko 18tyś km własnego doświadczenia+setki tysięcy km. doświadczenia kilku znajomych a także userów z naszego forum przeczą temu co oni tam wypisują. Moj kolega u ktorego w warsztacie montowałem swojego bojlera to mi powiedział żebym przestał bzdurne fora czytać :mrgreen:
pepi pisze:cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
Tzn że powyżej ciągnie juz benzyne czy sie ma wyłaczyć??
A teraz fakty. przy 200km/h mam cos ok 4300obr jak dobrze pamiętam przy 180 jest 4tyś
I tak lece sobie 100km z taką predkością czasami nawet więcej i zwyczajnie odpuszczam bo w wiekowym automacie nie wypada go katowac taką jazdą a poza tym sie sam juz tym zapier...męczę. Raczej na trasie nie przekraczam 4500a już napewno 5tyś obrotów w stylu ciągłym a jedynie przy wyprzedzaniu jak musze depnąc to podciągnie do kreski :) Jesli gazu w zbiorniku mam wiecej niż pół rezerwy tj ok 7 litów to nie wyłączy się a ssie niesamowicie :mrgreen:
Ale benzyny szczególnie teraz latem gdzy juz po chwili jest na LPG nie ubywa mi niemal wcale. Raz w miesiącu za 10ojro doleje :D

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lip 2013, 18:26

pepi pisze:bo wypisujecie takie głupoty
cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
a dla mnie to jest bzdura...
nie mam zamiaru się tu sprzeczać o byle co...
nie mam też zamiaru wprowadzać kogoś w błąd i zachwalać swoje... pisze to co doświadczyłem u siebie przejeżdżając 50tyś km na brc z jednym geniusem maxem!
nie należę do osób które pałują auta od świateł do świateł (nie ten wiek ;-) ) ale.. nie raz pociągnąłem do odcinki zapłonu :-P i nigdy mi nie przełączyło na gazoline!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl