
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki LPG wybrac : STAG czy BRC ???
brc nie da się ładnie zamontować :mrgreen:
cobyście nie robili dawałem foty na forum lpg tych co twierdzili że mają ok
w odpowiednim dziale i był ubaw :lol:
Co nie zmienia faktu że biej na głowę stag
bo moc ma podobną jak na paliwie
a stagi tego nie mają ale ja staga nie lubię i tyle
[ Dodano: 2013-07-18, 22:01 ]
pomarańczowe ja miałem wtryskiwacze a u ciebie inne :-P
cobyście nie robili dawałem foty na forum lpg tych co twierdzili że mają ok
w odpowiednim dziale i był ubaw :lol:
Co nie zmienia faktu że biej na głowę stag
bo moc ma podobną jak na paliwie
a stagi tego nie mają ale ja staga nie lubię i tyle
[ Dodano: 2013-07-18, 22:01 ]
pomarańczowe ja miałem wtryskiwacze a u ciebie inne :-P
najtaniej co znalazlem to geniusza za 840pln i zolty wtrykiwacz za 205pln. + Kw... :mrgreen:
[ Dodano: 2013-07-19, 00:19 ]
p.s. sluchajcie ...pomiedzy listwami mam caly wąż łączączy te listwy i chciałbym pomiedzy wstawic dodatkowy filtr fazy lotej, bo mam tylko jeden jak na foto. Powinno byc OK ? bo moim zdaniem jeden to za mało...
[ Dodano: 2013-07-19, 00:19 ]
p.s. sluchajcie ...pomiedzy listwami mam caly wąż łączączy te listwy i chciałbym pomiedzy wstawic dodatkowy filtr fazy lotej, bo mam tylko jeden jak na foto. Powinno byc OK ? bo moim zdaniem jeden to za mało...
to nie jest zwykły napęd...to
u mnie ten jeden daje rade bez problemu, tylko tyle ze jest juz nieszczelny. Myslalem o regeneracji, ale jak na LPG Forum poczytalem, to ciezko tego ganiusza zregenerowac, bo aluminium w srodu jak sie utleni to kaplica :->pepi pisze:tylko że mają być 2 reduktory bo jeden to obrabia w snach :-P
poza tym z celgly jestem zadowolony, a moj styl jadzdy nie jest typowo rajdowy, tylko raczej spokojny (bo wyszalalem sie swoja A4 :mrgreen: ) tak wiec jeden reduktor w zupelnosci wystarczy...no co innego do S8

to nie jest zwykły napęd...to
tylko podziwiać i za przykład dawać gazownikompepi pisze:[ Dodano: 2013-07-17, 22:37 ]
http://lpg-forum.pl/post300552.html?hilit=s8#p300552
i tak niech to ci ktoś to zamontuje :-D
to proszę to napisać ba forum lpg :mrgreen:
http://lpg-forum.pl/?sid=55310ab2070c97 ... 7418e19b7e
bo wypisujecie takie głupoty :-P
cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
[ Dodano: 2013-07-19, 14:51 ]
mi to ryba jak wam wystarcza to ok
głowice inaczej mówią
ale one głosu nie mają :-P
http://lpg-forum.pl/?sid=55310ab2070c97 ... 7418e19b7e
bo wypisujecie takie głupoty :-P
cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
[ Dodano: 2013-07-19, 14:51 ]
mi to ryba jak wam wystarcza to ok
głowice inaczej mówią
ale one głosu nie mają :-P
Wiesz drogi pepi, jak czytam te forum lpg z linków ktore podajesz to coraz wieksze mam wrażenie że tam jakies schizofreniki sie udzielają :roll:
Bez urazy ale...blisko 18tyś km własnego doświadczenia+setki tysięcy km. doświadczenia kilku znajomych a także userów z naszego forum przeczą temu co oni tam wypisują. Moj kolega u ktorego w warsztacie montowałem swojego bojlera to mi powiedział żebym przestał bzdurne fora czytać :mrgreen:
A teraz fakty. przy 200km/h mam cos ok 4300obr jak dobrze pamiętam przy 180 jest 4tyś
I tak lece sobie 100km z taką predkością czasami nawet więcej i zwyczajnie odpuszczam bo w wiekowym automacie nie wypada go katowac taką jazdą a poza tym sie sam juz tym zapier...męczę. Raczej na trasie nie przekraczam 4500a już napewno 5tyś obrotów w stylu ciągłym a jedynie przy wyprzedzaniu jak musze depnąc to podciągnie do kreski
Jesli gazu w zbiorniku mam wiecej niż pół rezerwy tj ok 7 litów to nie wyłączy się a ssie niesamowicie :mrgreen:
Ale benzyny szczególnie teraz latem gdzy juz po chwili jest na LPG nie ubywa mi niemal wcale. Raz w miesiącu za 10ojro doleje
Bez urazy ale...blisko 18tyś km własnego doświadczenia+setki tysięcy km. doświadczenia kilku znajomych a także userów z naszego forum przeczą temu co oni tam wypisują. Moj kolega u ktorego w warsztacie montowałem swojego bojlera to mi powiedział żebym przestał bzdurne fora czytać :mrgreen:
Tzn że powyżej ciągnie juz benzyne czy sie ma wyłaczyć??pepi pisze:cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
A teraz fakty. przy 200km/h mam cos ok 4300obr jak dobrze pamiętam przy 180 jest 4tyś
I tak lece sobie 100km z taką predkością czasami nawet więcej i zwyczajnie odpuszczam bo w wiekowym automacie nie wypada go katowac taką jazdą a poza tym sie sam juz tym zapier...męczę. Raczej na trasie nie przekraczam 4500a już napewno 5tyś obrotów w stylu ciągłym a jedynie przy wyprzedzaniu jak musze depnąc to podciągnie do kreski

Ale benzyny szczególnie teraz latem gdzy juz po chwili jest na LPG nie ubywa mi niemal wcale. Raz w miesiącu za 10ojro doleje

a dla mnie to jest bzdura...pepi pisze:bo wypisujecie takie głupoty
cegła starcza do 4-4,5 tys obrotów według nikodema
z mojej obserwacji jak miałem brc to tak koło 5 tys
nie mam zamiaru się tu sprzeczać o byle co...
nie mam też zamiaru wprowadzać kogoś w błąd i zachwalać swoje... pisze to co doświadczyłem u siebie przejeżdżając 50tyś km na brc z jednym geniusem maxem!
nie należę do osób które pałują auta od świateł do świateł (nie ten wiek ;-) ) ale.. nie raz pociągnąłem do odcinki zapłonu :-P i nigdy mi nie przełączyło na gazoline!