Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki LPG wybrac : STAG czy BRC ???

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 lip 2013, 19:27

oj Pany, Pany, po co te awantury,
- wiadomo ze ten który jeżdzi czy to na STAGu, czy to na BRC, czy to jednym reduktorze lub dwóch i z tym żadnych problemów nie ma i nie miał - będzie to zachwalał i złego słowa nie powie bo dlaczego miałby.
- ale ten który się na czymś przejechał, a jeszcze jak sie przejechał jego znajomy bądź teść to napewno tego poleci.

Sa tacy którym się sprawuje STAG i tacy którym BRC daje rade. Ja w poprzedniej eSce miałem STAGa (tutaj [S8 D2 01 LPG] Instalacja gazowa więcej o tym) i nie miałem z nią zadnych problemów, teraz więcej może sie na jej temat wypowiedziec kolega robertoc4. Mało - napewno w tej instalacji nie miałem czegoś takiego że poniżej połowy zbiornika mi się przełączała na gaz, ciągnęła cały czas tak samo. Wziąłem STAGa bo byl tanszy a jakościowo napewno nie gorszy i podobno ma mniej delikatne bebechy od PRINSA i BRC - ale z ta delikatnością to już zdanie gazowników nie moje.

Tu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=89291. masz jeszcze kolego lekture. Zakład ten w czasie kiedy ja zakładałem miał na swoim koncie chyba 8 A8ek z czego 6 poszło na STAGu i zadnych problemów.

Teraz jakbym miał zakłądac LPG to jak poprzednio przede wszystkim martwiłbym sie o porządny zakład który ogarnia V8 i tego nie spieprzy, bo czy wezmiesz BRC czy STAG czy PRINS to założony rękami fachowca bedzie jeździł jak należy i będziesz zadowolony

i tak reasumując drugi raz tez kupiłbym STAGa

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 20:27

Fajnie tylko jak na ironię znałem posiadaczy stagów w autach typu A8 i 7er i kazdy narzekał. Może mieli pecha i kazdy z nich instalował to u nieobeznanych ale opinia mojego gazownika na temat staga jest jednoznaczna-nie montujemy i nie serwisujemy tego badziewia :lol:

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 19 lip 2013, 21:20

Apophis pisze:Fajnie tylko jak na ironię znałem posiadaczy stagów w autach typu A8 i 7er i kazdy narzekał. Może mieli pecha i kazdy z nich instalował to u nieobeznanych ale opinia mojego gazownika na temat staga jest jednoznaczna-nie montujemy i nie serwisujemy tego badziewia :lol:
czyli tak jak napisałem wyżej, chociaz biorąc pod uwagę to że jak mówisz kilku ich było obstawiac można by wine gazownika/ów którzy to instalowali

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2013, 21:45

...przemyslalem sobie to i owo i dochodze do wniosku ze jednak zostane przy tym co mam, czyli BRC, aczkolwiek... :mrgreen: dlatgego ze nie mam duzego doswiadczenia z BRC, to ile moze wytrzymac taki wtryskiwacz przy regularnym serwisie? Bo jesli sie psuja sie po 30/40kkm to wole chyba wymienic te wtryski BRC na Barracudy, ktore sa o 1,5 tansze... ;-) tylko pytanie czy da rade je podpiac pod sterownik Sequent 56 ?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 22:22

Ara$ pisze:kilku ich było obstawiac można by wine gazownika/ów którzy to instalowali
Mozliwe ale raczej kazdy u kogo innego miał montowane a znamy się z roznych rejonów kraju :)
martin_rs4 pisze:Bo jesli sie psuja sie po 30/40kkm to wole chyba wymienic te wtryski BRC na Barracudy, ktore sa o 1,5 tansze... ;-) tylko pytanie czy da rade je podpiac pod sterownik Sequent 56 ?
Wtryskiwacze BRC wytrzymac powinny spokojnie ok 100tyś i zwykle takie przebiegi osiągają a nawet większe.
Wątpie czy Ci sie poprawnie uda podpiąć pod BRC jakies inne ustrojstwo. Ta instalacja ma to do siebie że nie bardzo lubi przeszczepy :mrgreen:

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lip 2013, 22:55

Apophis pisze:Wątpie czy Ci sie poprawnie uda podpiąć pod BRC jakies inne ustrojstwo. Ta instalacja ma to do siebie że nie bardzo lubi przeszczepy
Ja mam "przeszczepy" instalacja BRC sequenta na wtryskach keihin'a ponad 120tys przejechane i wymieniałem jeden (padł) powiedziano mi że musiał być wadliwy bo one się nie psują.

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 22:57

No to jednak nie takie złe te BRC jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2013, 23:11

AMSTAFF pisze:Ja mam "przeszczepy" instalacja BRC sequenta na wtryskach keihin'a
nie no Keihin to w ogole full wypasssss.... jedna listwa to wydatek okolo 1600pln. (4 wtryski)...tak wiec raczej zostane juz na ori podzespolach od BRC :mrgreen: :)
to nie jest zwykły napęd...to

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lip 2013, 23:35

martin_rs4 pisze:jedna listwa to wydatek okolo 1600pln. (4 wtryski)...
7-8 lat temu to był wydatek rzędu 2500pln... a cała instalacja to już nie chce nawet myśleć :roll: !! dobrze że za wszystko płacił poprzedni właściciel a nie ja :mrgreen:

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lip 2013, 23:40

AMSTAFF pisze:dobrze że za wszystko płacił poprzedni właściciel a nie ja
no tak, ale do czasu kiedy sie zaczna dziac dzwine rzeczy ;-) to pozniej ciagnie po kieszeni jak teraz w moim przypadku :/ ale coz, nie wolno oszczedzac na takich rzeczach bo potem sie to odwdzieczy negatywnie
to nie jest zwykły napęd...to

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lip 2013, 23:51

Nie no.. jasna sprawa!! chodziło mi o to że kupując auto używane udało mi się kupić z b.dorbą instalacją gazową... a o to obecnie bardzo trudno.

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 23:54

Czyli doszlismy do słusznego wniosku że na gazie oszczedzac nie warto :) Sam w sobie jest oszczednością więc im lepsze graty tym więcej spokoju potem :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lip 2013, 00:02

Maciek zwaram tak wiec honor za ostra wymianę poglądów w tamtych postach ktore zostaly usuniete :peace: w kazdym razie dzieki za porady.... po urlopie trzeba sie wybrac na zakupy....

a sluchajcie, jesli wymienie geniusza na nowgo to musze ustawiac jakos cisnienie, czy jest ono fabrycznie ustawione. Bo nie ukrywam, ze wymienie sobie bebechy sam bo to nic skomplikowanego, tylko pytanie czy potem trzeba kalibrowac te nowe rzeczy...?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 20 lip 2013, 00:11

Raczej trzeba. Ale to mały problem podjechac do gaziarza i sobie śrubką podkręcic tak by parametry się zgadzały na kompie :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lip 2013, 00:23

na szczescie mam znajomego gazownika co ogarnia te tematy to nie bedzie w tym problemu...na poczatek tak jak mowilem wymienie 4 wtryski bo 3 juz byly wmieniane, i powinno wszystko chodzic jak trzeba
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl