![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki LPG wybrac : STAG czy BRC ???
oj Pany, Pany, po co te awantury,
- wiadomo ze ten który jeżdzi czy to na STAGu, czy to na BRC, czy to jednym reduktorze lub dwóch i z tym żadnych problemów nie ma i nie miał - będzie to zachwalał i złego słowa nie powie bo dlaczego miałby.
- ale ten który się na czymś przejechał, a jeszcze jak sie przejechał jego znajomy bądź teść to napewno tego poleci.
Sa tacy którym się sprawuje STAG i tacy którym BRC daje rade. Ja w poprzedniej eSce miałem STAGa (tutaj [S8 D2 01 LPG] Instalacja gazowa więcej o tym) i nie miałem z nią zadnych problemów, teraz więcej może sie na jej temat wypowiedziec kolega robertoc4. Mało - napewno w tej instalacji nie miałem czegoś takiego że poniżej połowy zbiornika mi się przełączała na gaz, ciągnęła cały czas tak samo. Wziąłem STAGa bo byl tanszy a jakościowo napewno nie gorszy i podobno ma mniej delikatne bebechy od PRINSA i BRC - ale z ta delikatnością to już zdanie gazowników nie moje.
Tu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=89291. masz jeszcze kolego lekture. Zakład ten w czasie kiedy ja zakładałem miał na swoim koncie chyba 8 A8ek z czego 6 poszło na STAGu i zadnych problemów.
Teraz jakbym miał zakłądac LPG to jak poprzednio przede wszystkim martwiłbym sie o porządny zakład który ogarnia V8 i tego nie spieprzy, bo czy wezmiesz BRC czy STAG czy PRINS to założony rękami fachowca bedzie jeździł jak należy i będziesz zadowolony
i tak reasumując drugi raz tez kupiłbym STAGa
- wiadomo ze ten który jeżdzi czy to na STAGu, czy to na BRC, czy to jednym reduktorze lub dwóch i z tym żadnych problemów nie ma i nie miał - będzie to zachwalał i złego słowa nie powie bo dlaczego miałby.
- ale ten który się na czymś przejechał, a jeszcze jak sie przejechał jego znajomy bądź teść to napewno tego poleci.
Sa tacy którym się sprawuje STAG i tacy którym BRC daje rade. Ja w poprzedniej eSce miałem STAGa (tutaj [S8 D2 01 LPG] Instalacja gazowa więcej o tym) i nie miałem z nią zadnych problemów, teraz więcej może sie na jej temat wypowiedziec kolega robertoc4. Mało - napewno w tej instalacji nie miałem czegoś takiego że poniżej połowy zbiornika mi się przełączała na gaz, ciągnęła cały czas tak samo. Wziąłem STAGa bo byl tanszy a jakościowo napewno nie gorszy i podobno ma mniej delikatne bebechy od PRINSA i BRC - ale z ta delikatnością to już zdanie gazowników nie moje.
Tu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=89291. masz jeszcze kolego lekture. Zakład ten w czasie kiedy ja zakładałem miał na swoim koncie chyba 8 A8ek z czego 6 poszło na STAGu i zadnych problemów.
Teraz jakbym miał zakłądac LPG to jak poprzednio przede wszystkim martwiłbym sie o porządny zakład który ogarnia V8 i tego nie spieprzy, bo czy wezmiesz BRC czy STAG czy PRINS to założony rękami fachowca bedzie jeździł jak należy i będziesz zadowolony
i tak reasumując drugi raz tez kupiłbym STAGa
czyli tak jak napisałem wyżej, chociaz biorąc pod uwagę to że jak mówisz kilku ich było obstawiac można by wine gazownika/ów którzy to instalowaliApophis pisze:Fajnie tylko jak na ironię znałem posiadaczy stagów w autach typu A8 i 7er i kazdy narzekał. Może mieli pecha i kazdy z nich instalował to u nieobeznanych ale opinia mojego gazownika na temat staga jest jednoznaczna-nie montujemy i nie serwisujemy tego badziewia :lol:
...przemyslalem sobie to i owo i dochodze do wniosku ze jednak zostane przy tym co mam, czyli BRC, aczkolwiek... :mrgreen: dlatgego ze nie mam duzego doswiadczenia z BRC, to ile moze wytrzymac taki wtryskiwacz przy regularnym serwisie? Bo jesli sie psuja sie po 30/40kkm to wole chyba wymienic te wtryski BRC na Barracudy, ktore sa o 1,5 tansze... ;-) tylko pytanie czy da rade je podpiac pod sterownik Sequent 56 ?
to nie jest zwykły napęd...to
Mozliwe ale raczej kazdy u kogo innego miał montowane a znamy się z roznych rejonów krajuAra$ pisze:kilku ich było obstawiac można by wine gazownika/ów którzy to instalowali

Wtryskiwacze BRC wytrzymac powinny spokojnie ok 100tyś i zwykle takie przebiegi osiągają a nawet większe.martin_rs4 pisze:Bo jesli sie psuja sie po 30/40kkm to wole chyba wymienic te wtryski BRC na Barracudy, ktore sa o 1,5 tansze... ;-) tylko pytanie czy da rade je podpiac pod sterownik Sequent 56 ?
Wątpie czy Ci sie poprawnie uda podpiąć pod BRC jakies inne ustrojstwo. Ta instalacja ma to do siebie że nie bardzo lubi przeszczepy :mrgreen:
Ja mam "przeszczepy" instalacja BRC sequenta na wtryskach keihin'a ponad 120tys przejechane i wymieniałem jeden (padł) powiedziano mi że musiał być wadliwy bo one się nie psują.Apophis pisze:Wątpie czy Ci sie poprawnie uda podpiąć pod BRC jakies inne ustrojstwo. Ta instalacja ma to do siebie że nie bardzo lubi przeszczepy
no tak, ale do czasu kiedy sie zaczna dziac dzwine rzeczy ;-) to pozniej ciagnie po kieszeni jak teraz w moim przypadkuAMSTAFF pisze:dobrze że za wszystko płacił poprzedni właściciel a nie ja

to nie jest zwykły napęd...to
Maciek zwaram tak wiec honor za ostra wymianę poglądów w tamtych postach ktore zostaly usuniete
w kazdym razie dzieki za porady.... po urlopie trzeba sie wybrac na zakupy....
a sluchajcie, jesli wymienie geniusza na nowgo to musze ustawiac jakos cisnienie, czy jest ono fabrycznie ustawione. Bo nie ukrywam, ze wymienie sobie bebechy sam bo to nic skomplikowanego, tylko pytanie czy potem trzeba kalibrowac te nowe rzeczy...?
a sluchajcie, jesli wymienie geniusza na nowgo to musze ustawiac jakos cisnienie, czy jest ono fabrycznie ustawione. Bo nie ukrywam, ze wymienie sobie bebechy sam bo to nic skomplikowanego, tylko pytanie czy potem trzeba kalibrowac te nowe rzeczy...?
to nie jest zwykły napęd...to