![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak wstecznego czyli R
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2013, 21:18
- Lokalizacja: SZCZECIN
Kolego o którym koszu mówisz - biegu wstecznego ?? Mam go wyciągniętego , żadnych uszkodzeń kosz wygląda idealnie , tarcze z napisami na okładzinie , podkładki między tarczami nie wyślizgane ,
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
- Lokalizacja: Wrocław
Podepnę się pod temat jeżeli pozwolicie.
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia
a autko stoi w miejscu. D, 3, 2, 1 działa.
Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu
Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia

Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu

Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
- Lokalizacja: Wrocław
Też tak się zastanawiałem tylko gdzie zaglądnąć. Zdemontowałbym sam selektor, ale nie do końca jest napisane jak się do niego dostać. Może się skończył elektrycznie i nie podaje sygnału na jakiś zawór czy tez elektromagnes ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lut 2024, 14:09
- Lokalizacja: Zawiercie
Witam. Problem nadal nie rozwiązany? Mam podobny problem. Kupiłem z brakiem wstecznego biegu A8 D3 4.2 bfm. Po wybraniu R nic się nie dzieje, a auto zachowuje się jak na N, obroty idą w górę a auto nie jedzie. Zauważyłem, też że po woli "zapina" D. Jak chce mocniej ruszyć to zaczyna się ślizgać sprzęgło, obroty w górę i wchodzi w tryb awaryjny, na liczniku zapalają się wszystkie biegi naraz, lecz zbiera się bardzo słabo. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie biegi są. Jak włączę manualnie dwójkę, to można jeździć, nic się nie ślizga, aż do zatrzymania, gdy włączy się jedynka i się pośliźnie to znowu tryb awaryjny...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys...