![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak wstecznego czyli R
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2013, 21:18
- Lokalizacja: SZCZECIN
Kolego o którym koszu mówisz - biegu wstecznego ?? Mam go wyciągniętego , żadnych uszkodzeń kosz wygląda idealnie , tarcze z napisami na okładzinie , podkładki między tarczami nie wyślizgane ,
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam
Podepnę się pod temat jeżeli pozwolicie.
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia
a autko stoi w miejscu. D, 3, 2, 1 działa.
Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu
Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia

Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu

Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy
Też tak się zastanawiałem tylko gdzie zaglądnąć. Zdemontowałbym sam selektor, ale nie do końca jest napisane jak się do niego dostać. Może się skończył elektrycznie i nie podaje sygnału na jakiś zawór czy tez elektromagnes ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lut 2024, 14:09
- Lokalizacja: Zawiercie
Witam. Problem nadal nie rozwiązany? Mam podobny problem. Kupiłem z brakiem wstecznego biegu A8 D3 4.2 bfm. Po wybraniu R nic się nie dzieje, a auto zachowuje się jak na N, obroty idą w górę a auto nie jedzie. Zauważyłem, też że po woli "zapina" D. Jak chce mocniej ruszyć to zaczyna się ślizgać sprzęgło, obroty w górę i wchodzi w tryb awaryjny, na liczniku zapalają się wszystkie biegi naraz, lecz zbiera się bardzo słabo. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie biegi są. Jak włączę manualnie dwójkę, to można jeździć, nic się nie ślizga, aż do zatrzymania, gdy włączy się jedynka i się pośliźnie to znowu tryb awaryjny...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys...