a8 1.9 calineczka :) od dziq111
a8 1.9 calineczka :) od dziq111
max opcja lodówka, barek, stolik pod pc, dvd, 2xlcd, lutra w suficie, pelniutka elktryka do wszystkiego,sprzet alpine z podlaczeniem do play, raczej 99,9 % ze mam najlepiej wyposażone d2 o solarach webastach telematikach itp nawet nie pisze 22" alloy technology felgi oponki 255/30/22
silniczek moze nie jest mocna strona ale moim zdaniem dobrze idzie 238 km\h jedzie:) ale zato malo pali 8.5 max
silniczek moze nie jest mocna strona ale moim zdaniem dobrze idzie 238 km\h jedzie:) ale zato malo pali 8.5 max
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
Jest śliczna... felunek robi wrażenie... chciałbym spróbować takich na swojej D3 ale boję się naszych polskich dróg... na sportowym zawiasie, dodatkowo obniżonym i utwardzonym już na 20" trzeba mocno uważać a co dopiero na 22" ;-)
Ale nie kumam jak mogłeś do tego czegoś wrzucić 1.9TDI :roll:
Wpadaj we wrześniu na SummerCars Party w Katowicach.... będzie kilka lub kilkanaście ósemek i klubowicze..... trochę zlotowej atmosfery i później wieczorno-nocna impreza integracyjna już tylko w naszym ósemkowym gronie :-o
Ale nie kumam jak mogłeś do tego czegoś wrzucić 1.9TDI :roll:
Wpadaj we wrześniu na SummerCars Party w Katowicach.... będzie kilka lub kilkanaście ósemek i klubowicze..... trochę zlotowej atmosfery i później wieczorno-nocna impreza integracyjna już tylko w naszym ósemkowym gronie :-o
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
a tam jest jeszcze ktos kto wrzucil 1.2 tdi z lupo i tez sie dalo zeby bylo smieszniej poprzecznie:d 6.0 to nie poreczny silnik nic do niego nie mozna kupic w moich rekach palil do 35l na 100km zagazowac owszem dalo by sie ale szkoda bagaznika itd. a miejsca pod maska brak. druga sprawa 4.2 ma 380nm o ile pamietam ja mam 420 niemam 300KM ale 180 z 1.9 i robi robote moim zdaniem, a plany sa podciagnac go do 300km i okolo 550nm ---tyle mial w12.
Jedynie co to dzwiek silnika mi sie nie podoba ale teraz dopiero z a8 jestem zadowolony tanie w uzytkowaniu piekne z wygladu i bezpieczne wstawie zdjecia srodka musze je porobic:) a co do summer napewno bede
zreszta ja lubie nie typowe samochody z 1.9 wiem ze sa tylko 3 sztuki 1.2 1szt:) a w12 dosc sporo jeszcze:)
w12 fajnie zapierdzielal ale do sportu sie nie dawal do uzytku codziennego wcale noi tym sposobem a8 codziennie uzywam a do sportu robie dwa auta jedno na cwiare a drugie no tor (lotus 7 replike na silniku 2.2t z audi )
[ Dodano: 2013-08-04, 10:27 ]
a tu wspomniane 1.2 tdi
http://www.wardtro.de/html/3l_audi.html
Jedynie co to dzwiek silnika mi sie nie podoba ale teraz dopiero z a8 jestem zadowolony tanie w uzytkowaniu piekne z wygladu i bezpieczne wstawie zdjecia srodka musze je porobic:) a co do summer napewno bede
zreszta ja lubie nie typowe samochody z 1.9 wiem ze sa tylko 3 sztuki 1.2 1szt:) a w12 dosc sporo jeszcze:)
w12 fajnie zapierdzielal ale do sportu sie nie dawal do uzytku codziennego wcale noi tym sposobem a8 codziennie uzywam a do sportu robie dwa auta jedno na cwiare a drugie no tor (lotus 7 replike na silniku 2.2t z audi )
[ Dodano: 2013-08-04, 10:27 ]
a tu wspomniane 1.2 tdi
http://www.wardtro.de/html/3l_audi.html
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ładna furka, fajny kolor a te felgi robią wrażenie, ale emblemat w12 z przodu i 6.0 z klapy tylnej to ściągnij aby wstydu sobie nie narobić przy byle 3.0tdi.. Co to za wyżyłowany 1.9 z 180km? :shock: Jak z późniejszą eksploatacją, awaryjnością bo przy takim podciąganiu coś kiedyś klęknie. Na którymś to forum się gość śmiał, że znaczna część forum a8 ma zagazowane motory a teraz zacznie się inwazja swapów na małe tedeiki..
krzychu22.p1i, Z tego co właściciel kiedyś pisaf jest to avf 130 KM /310 Nm i był w serii spięty z 6 skrzynią, i trzeba też wziąść pod uwagę że sam motor jest lżejszy od V8.
dziq111, Podziel się dokładniejszymi fotosami serca, oraz nagraj jak to jedzie.
180 KM samym programem osiągnąłes czy już też poszły zmiany mechanicze? Jeśli wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką to jestem pod wrażeniem :-) no jedynie poza dzwiękiem :-P
Wbijaj do Katowic.
dziq111, Podziel się dokładniejszymi fotosami serca, oraz nagraj jak to jedzie.
180 KM samym programem osiągnąłes czy już też poszły zmiany mechanicze? Jeśli wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką to jestem pod wrażeniem :-) no jedynie poza dzwiękiem :-P
Wbijaj do Katowic.
na katowicach jestem czesto mieszkam nie opodal, co do znaczkow a8 bedzie cala malowana byc moze jescze w tym miesiacu narazie jade na wakacje, byc moze je zciagne ale czy ja wiem czy sobie zeczywiscie smiechu narobie ?kazdy kto oglada na parkingu auto czy wczasie delikatnej jazdy nie pomysli sobie inaczej... te auto to jest model w12 nie jakis s-line,2 to ze mam 6.0 to nie znaczy ze musze od razu z kims sie scigac:) a8 to nie jest samochod sportowy i nigdy nie byl - mona jechac spokojnie zreszta mam na klapie z tylu duzy napis ' mam wy..bane' moim zdaniem duzo autek w tyle zostawiam przy tym co juz jest co prawda od 150km\h niema szalu przyspieszania ale ciagle idzie z kazdego biegu diesel ma to do siebie ze moment obr mamy w miare przy niskich obrotach i idealnie sie nadaje na spokojna jazde bez mieszania wajcha. mialem 4.2 wczesniej kolega mial w a4 tdi po sofcie pewnie jakies 160km i o malo co go wyprzedalem ale musialem silnik ciagnac po max obrotach zeby cos pojechal a a4 delikatny gaz i bylo wyraznie czuc ze ten silnik chce jechac
co do mojego silnika to tez jest avf skrzynia z 2,5 tdi v6 180km (miala byc z 2.0 tdi ale problem byl z predkosciomierzem i kupilem potem z starszego modelu gdyby ktos szukal mam na sprzedaz wraz tylnym mostem po przebiegu 40tys km. jak nowa) sprzegło nowe z stałym kołem zamachowym wydech przelot nierdzewny do ost tłumika 3" ruła (nic nie tłumi spalin a z tyłu cichuteńko jest.
półoski plus wybierak biegow audi s8 manual wał kardana na zamówienie dłuższy o 13cm chyba tylny dyfer ma zmienione kielichy na półoski, intercooler centralny duzy upchany tak zeby go nie bylo widac - a nie tak jak wszyscy ruły na zewnatrz i kratki powyciagane, sanki przednie trzeba bylo troche wyciac i wstawic podstawki pod poduszki silnika, najwiekszy problem jaki byl to elektryka siedzialem nad nia 2 tygodnie zadnych schematow dotyczacych samochodu z silnikiem w12 i wez to podlacz... wszystko szukalem, zezba wiadomo klimatyzacja ze wzgledu na umieszczony po drugiej stronie kompresor wzgledem v. problemow szukania i dorabiania naprawde było duzo ale warto było.
nad wyborem silnika długo sie zastanawiałem mialem metlik w głowie ogladałem cale s8 w manualu za 10tys nadawalo by sie na swapa ale jakos nie czułem tego czegos do tego silnika dlugi czas jezdziłem ogladałem amerykańskie krążowniki szukajac potwora powyzej 7l pojemnosci big blocka z metrem weszlem okazalo sie ze sie zmiesci , mierzyłem jeszcze jeden całlkiem ciekawy silnik z forda f350 7,3l diesel to byla potega ale niestety nie dalo by rady ( przy amerykanskich został by tylko tylny naped)
orientowalem sie jeszcze jak to wyglada z silnikami z corvette typ ls ale wszystko zbyt problematyczne było,
Naprawde dobrac silnik do tego auta to jest tragedia 3.0 tdi z nowszych modeli juz tez bardzo problematyczny w podlaczeniu by był (linie can itd itd)
dwa przemyslajac dokladniej temat silnik 1.9 jest tani w ekspolataji i zakupie i jego tunningowanie nie jest ani trudne ani nie wiadomo jak kosztowne a potrafi spokojnie zrobic 4.0tdi... jak to gadaja maly ale wariat.
wiadomo ze kupujac amerykanski silnik z auta na codzien nie korzystał bym a teraz nie jest uciazliwe.
[ Dodano: 2013-08-04, 16:00 ]
co do mojego silnika to tez jest avf skrzynia z 2,5 tdi v6 180km (miala byc z 2.0 tdi ale problem byl z predkosciomierzem i kupilem potem z starszego modelu gdyby ktos szukal mam na sprzedaz wraz tylnym mostem po przebiegu 40tys km. jak nowa) sprzegło nowe z stałym kołem zamachowym wydech przelot nierdzewny do ost tłumika 3" ruła (nic nie tłumi spalin a z tyłu cichuteńko jest.
półoski plus wybierak biegow audi s8 manual wał kardana na zamówienie dłuższy o 13cm chyba tylny dyfer ma zmienione kielichy na półoski, intercooler centralny duzy upchany tak zeby go nie bylo widac - a nie tak jak wszyscy ruły na zewnatrz i kratki powyciagane, sanki przednie trzeba bylo troche wyciac i wstawic podstawki pod poduszki silnika, najwiekszy problem jaki byl to elektryka siedzialem nad nia 2 tygodnie zadnych schematow dotyczacych samochodu z silnikiem w12 i wez to podlacz... wszystko szukalem, zezba wiadomo klimatyzacja ze wzgledu na umieszczony po drugiej stronie kompresor wzgledem v. problemow szukania i dorabiania naprawde było duzo ale warto było.
nad wyborem silnika długo sie zastanawiałem mialem metlik w głowie ogladałem cale s8 w manualu za 10tys nadawalo by sie na swapa ale jakos nie czułem tego czegos do tego silnika dlugi czas jezdziłem ogladałem amerykańskie krążowniki szukajac potwora powyzej 7l pojemnosci big blocka z metrem weszlem okazalo sie ze sie zmiesci , mierzyłem jeszcze jeden całlkiem ciekawy silnik z forda f350 7,3l diesel to byla potega ale niestety nie dalo by rady ( przy amerykanskich został by tylko tylny naped)
orientowalem sie jeszcze jak to wyglada z silnikami z corvette typ ls ale wszystko zbyt problematyczne było,
Naprawde dobrac silnik do tego auta to jest tragedia 3.0 tdi z nowszych modeli juz tez bardzo problematyczny w podlaczeniu by był (linie can itd itd)
dwa przemyslajac dokladniej temat silnik 1.9 jest tani w ekspolataji i zakupie i jego tunningowanie nie jest ani trudne ani nie wiadomo jak kosztowne a potrafi spokojnie zrobic 4.0tdi... jak to gadaja maly ale wariat.
wiadomo ze kupujac amerykanski silnik z auta na codzien nie korzystał bym a teraz nie jest uciazliwe.
[ Dodano: 2013-08-04, 16:00 ]
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Bez urazy kolego ale coś Cię chyba poniosło.dziq111 pisze: mialem 4.2 wczesniej kolega mial w a4 tdi po sofcie pewnie jakies 160km i o malo co go wyprzedalem ale musialem silnik ciagnac po max obrotach zeby cos pojechal a a4 delikatny gaz i bylo wyraznie czuc ze ten silnik chce jechac
Ja rozumiem że bronisz swojej racji ale nie po trupach.
Kolego model W12 to jest właśnie silnik a reszta to dodatkowe wyposarzenie a u Ciebie tego nie ma.dziq111 pisze:byc moze je zciagne ale czy ja wiem czy sobie zeczywiscie smiechu narobie ?kazdy kto oglada na parkingu auto czy wczasie delikatnej jazdy nie pomysli sobie inaczej... te auto to jest model w12 nie jakis s-line