[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa
a dolej PB i zobacz , może faktycznie jakiś oring puszcza i musisz mieć więcej PB
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witam Panowie serdecznie,
mam taki objaw w aucie, gdyz w baku jest susza a wskaznik paliwa pokazuje jeszcze ok 1/3 zbiornika...kiedy zatankuje to wydaje mi sie ze wskaznik sie podnosi w miare odpowiednio do zatankowanej beny i tak samo schodzi do owego 1/3 zbiornika...auto nie ma problemu z odpalaniem na zimnym, rozgrzanym, przyspieszaniem itp...posiadam to auto od ok tyg, wlasciciel twierdzi ze wymienial filtry i przy wymianie paliwowego uklad mogl sie zapowietrzyc...jest to moliwe?? co moze byc przyczyna?? z gory dzieki
pozdr
mam taki objaw w aucie, gdyz w baku jest susza a wskaznik paliwa pokazuje jeszcze ok 1/3 zbiornika...kiedy zatankuje to wydaje mi sie ze wskaznik sie podnosi w miare odpowiednio do zatankowanej beny i tak samo schodzi do owego 1/3 zbiornika...auto nie ma problemu z odpalaniem na zimnym, rozgrzanym, przyspieszaniem itp...posiadam to auto od ok tyg, wlasciciel twierdzi ze wymienial filtry i przy wymianie paliwowego uklad mogl sie zapowietrzyc...jest to moliwe?? co moze byc przyczyna?? z gory dzieki
pozdr
kolego możesz mieć problem ze wskaźnikiem który jest w lewej części zbiornika, jeśli jest niewłaściwie włożony albo się podwiesił (mało prawdopodobne) to tak będzie. Stan paliwa pokazywany na wskaźniku jest wyliczany z dwóch czujników, jednego w lewej stronie zbiornika i drugiego w prawej części zbiornika. I jak to się mówi " tu jest pies pogrzebany".
może miałeś tam paliwo w drugiej komorze (lewej) a prawa (tam gdzie pompa paliwowa) tak jak by wypompowała paliwo tylko z jednej komory , naj prawdopodobniej masz źle pompe paliwową obsadzoną .kuba0246 pisze:tankowalem do pelna i weszlo tylko ok 60l paliwa, tak jakby paliwo nie przelewalo "z" i "do" 2giej czesci zbiornika...co moze byc przyczyna??? dzieki za odpowiedz...
Podjedź do kogoś kto ma o tym pojęcie . ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Tak czytam n'ty temat związany z pompą, połową baku, kolejną wymienioną pompą i trafieniem z przelewem...
Czy jest ktokolwiek na forum kto:
:arrow: miał problem z pompą? (widzę las rąk ;-) )
:arrow: po wymianie nadal był problem przy stanie paliwa poniżej połowy pojemności baku? (kilka rąk mniej ;-) )
:arrow: znalazł logiczne rozwiązanie tego problemu (i nagle nikt nie podnosi ręki ;-) )
?
skoro wymiana pompy nie przyniosła efektu to rozumiem, że problem z pompą nie zawsze związany jest z pompą bezpośrednio...
[ Dodano: 2012-05-24, 17:00 ]
Problem rozwiązany.
Pompa-zamiennik pomimo, że miała 2 króćce na dole to okazało się, że minimalnie różniła się średnicą wewnętrzną jednego z nich - delikatna modyfikacja i problem zniknął.
Więcej szczegółów operacji może poda autor modyfikacji - szeryfisch.
Czy jest ktokolwiek na forum kto:
:arrow: miał problem z pompą? (widzę las rąk ;-) )
:arrow: po wymianie nadal był problem przy stanie paliwa poniżej połowy pojemności baku? (kilka rąk mniej ;-) )
:arrow: znalazł logiczne rozwiązanie tego problemu (i nagle nikt nie podnosi ręki ;-) )
?
skoro wymiana pompy nie przyniosła efektu to rozumiem, że problem z pompą nie zawsze związany jest z pompą bezpośrednio...
[ Dodano: 2012-05-24, 17:00 ]
Problem rozwiązany.
Pompa-zamiennik pomimo, że miała 2 króćce na dole to okazało się, że minimalnie różniła się średnicą wewnętrzną jednego z nich - delikatna modyfikacja i problem zniknął.
Więcej szczegółów operacji może poda autor modyfikacji - szeryfisch.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.
Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym.
Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym.