części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Czujnik temperatury silnika

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

[D2 96 4.2PB/LPG ] Czujnik temperatury silnika

Post autor: paulo79 » 04 lip 2009, 22:54

witam.Gdzie znajduje sie w 4.2 czujnik temp silnika? Czy ten czujnik moze byc powodem zapalania sie kontrolki CAT i wywalania 4 cylindrow podczas jazdy? Z problemem tym nie moge uporac sie od paru miesiecy. Na kompie wyskakuje kilka bledow ale kasuja sie a ten czujnik nie chce wiec musze zmienic.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2015, 08:27 przez paulo79, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 lip 2009, 22:09

Jaki błąd wywala ?
Obrazek
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 lip 2009, 20:46

wywala czujnik temp silnika i bledy sporadyczne na 1,2,3,4 cylindrze i za niskie napiecie zasilania sterownika silnika

Daro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lip 2009, 17:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Daro » 07 lip 2009, 21:19

Witam! powodem zapalania sie CATA nie jest czujnik temperatury tylko sporadyczne wypadanie zapłonu na cylindrach.
Daro

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 lip 2009, 21:35

a co jest powodem tego wypadania zaplonu? Modul czy cos innego?

Daro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lip 2009, 17:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Daro » 07 lip 2009, 21:39

Jak wywala tobie całą jedną stronę to jest to prawdopodobnie moduł.

[ Dodano: 2009-07-07, 21:41 ]
Bo są dwa na jedną i drugą stronę.

[ Dodano: 2009-07-07, 21:45 ]
Zerknij na swoją skrzynkę pocztowa i jak coś to daj znać.
Daro

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 lip 2009, 21:45

a jak nie jedna? Wywala 1,2,3,4 gar

Daro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lip 2009, 17:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Daro » 07 lip 2009, 22:01

Raczej jedna. Jedna strona to cylindry 1234 a druga to 5678. Cztery cylindry przychodzą na jeden moduł.
Daro

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 08 lip 2009, 19:49

tak ale slyszalem ze modul nie musi miec kolejno 1,2,3,4 tylko np 1,5,3,8 ale nikt tego nie potwierdzil

JIMM

Post autor: JIMM » 11 lip 2009, 00:27

najlepiej jest zamienić moduły miejscami i zobaczyć czy usterka się przemieszcza czy pozostaje na tych samych cylindrach ;-)

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 14 lip 2009, 20:49

U mnie powodem wypadania zapłonu na 1234 był uszkodzony czujnik położenia wału rozrządczego . Po wymianie czujnika CAT zgasł ,a silnik chodzi tak jak powinien.Z tym że vag pokazał 17800 P1392 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji ? otwarte (B2) ? skrót do B+ i

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 07 lut 2010, 21:23

Witam. Był dzisiaj u mnie kolega który posiada A8 D2 95r 4,2l benzyna-gaz.
Powiedział, że jak jedzie na gazie zapala mu się kontrolka CAT. Napewno wypadają zapłony.
Po podłaczeniu VAGA potwierdziłem że wypadają mu zapłony, ale nie tylko na jednej stronie tylko chyba cylinder 3,4,7,8,5 pojawił się też błąd czujnika G62 temperatury cieczy chłodzącej. Przypomniało mi się, że w zeszłym tygodniu było podobnie: inna kombinacja cylindrów ale czujnik G62 to samo.
Kolega powiedział że silnik nie osiąga mu temp 90 stopni. Dodam, że wypadanie zapłonów tylko na gazie. Na benzynie temp bez zmian ale śmiga i zapłony nie wypadają.
Po wykasowaniu błędów zaczął chodzić na gazie, zrobiliśmy rundkę po mieście i temp podeszła tak do około 85 stopni. Na dlugo to napewno nie pomoże tak jak ostatnio.
Kolega mój męczy się z gazem od poczatku jak kupił to auto (Było już z gazem). Wymieniał już fajko cewki i powinno być ok. Ostatnio był u jakiegoś gazownika i ten dołożył mu drugi reduktor, niby wyregulował i miał śmigać. Efekty jak wyżej. Proszę o jakąś radę. Domyślam się, że czujnikG62 będzie do wymiany, ale czy to może byc przyczyną, że wariuje gazie? Czy to zbieg okoliczności.

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 07 lut 2010, 21:53

Witam
Napisz jakie graty od LPG są w tym autku, podejrzewam, że sondy moją ubogo, instalka robiona tanim kosztem.

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 08 lut 2010, 16:19

Instalka jest firmy LPGas model STELLA, wtryski najprawdopodobniej też, reduktor ten co był i ten który ostatnio dołożyli nie wiemy.
Jeszcze jedno mnie zdziwiło to to, że dołożyli drugi reduktor, ja mam jeden i auto śmiga, a ci gazownicy powiedzieli, że nawet jeden reduktor, który obsłuży motor do 380km u nie go nie wystarczy, podobno zakładali i nie auto nie jeździło dobrze?

To, że pewnie coś pokrecone jest z instalacją to jedno, ale czy nie jest tak, że wariuje ten czujnik temperatury, komputer ma złe odczyty i podaje niewłaściwą dawkę gazu i wtedy sondy maja złe odczyty i wywala te zapłony?. Nie wiem, nie jestem mechanikiem, a juz napewno specem od gazu. Chciałbym zasięgnąć rady mądrzejszych w tych sprawach.

sempu8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 gru 2009, 15:05
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sempu8 » 12 lut 2010, 15:12

Witam Mam ten sam problem z zaplonem a nawet mialem ,tez mi wypadal zaplon tylko na 5678 i jeden madry gazowiec powiedzial ze to reduktor, ze za maly i niedaje sobie rady (reduktor KME) dlategoniechce jechac , nie dogrzewa gazu, gaz sie skrapla na wtryskach i listwa odcina zaplon. Mysle sobie pojade do inego , zeby potwierdzil, a tamten mowi zebym sobie wymienil swiece ,fajki i byc moze jak to nic nie da to listwy zregenerowal bo sa zużyte. Nie robilem nic jezdzilem dalej, za jakis czas zmienilem gazownie i cisne mu a ona wkreca sie jak glupia, wczesniej odcinalo przy 6000 teraz ciagnie do 7000 bledy ustapily moze gazobiec cos mieszal niewiem , nic nie mowil no i spalanie wzroslo bo z ok 13,5 14 do 16. teraz na zimnym troszke kuleje zakladam ze to swiece, zmienie zobacze. zakladam ze to wszystko moglo byc spowodowane mrozem , odnotowalem u siebie -26 tak wiec niewiem ocencie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl