[D2 01 4.2PB ] Sterownik hydrauliczny skrzyni TIP
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
[D2 01 4.2PB ] Sterownik hydrauliczny skrzyni TIP
Witam, przepatrzyłem forum i nie znalazłem takiej informacji. W chwili obecnej nie mam dostępu do etki/aesis aby porównać te sterowniki.
Do sedna :-P Mam skrzynię jak w podpisie o oznaczeniu "FBE" (z lewarkiem PRND432) i czy sterownik hydrauliczny (ten w skrzyni) jest taki sam jak w skrzyniach o innych oznaczeniach? Czy warto kupić używany ten sterownik czy spróbować z regeneracją swojego? Będę wymieniał olej i filtr w ASB i chciałem przy okazji podmienić ten sterownik bo podobno on może powodować delikatne szarpnięcia R-N-D jak i późniejsze wybieranie biegu 4,5 albo spróbować wyczyścić swój na myjce ultradźwiękowej.
Do sedna :-P Mam skrzynię jak w podpisie o oznaczeniu "FBE" (z lewarkiem PRND432) i czy sterownik hydrauliczny (ten w skrzyni) jest taki sam jak w skrzyniach o innych oznaczeniach? Czy warto kupić używany ten sterownik czy spróbować z regeneracją swojego? Będę wymieniał olej i filtr w ASB i chciałem przy okazji podmienić ten sterownik bo podobno on może powodować delikatne szarpnięcia R-N-D jak i późniejsze wybieranie biegu 4,5 albo spróbować wyczyścić swój na myjce ultradźwiękowej.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 20:32 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 2 razy.
Tez mialem regenerowana ten sterownik, jakies elektrozawory w nim siedziały, Koszt regeneracji 1800zł
Przed regeneracja strasznie walilo przy R-N-D
Co do szarpnięcia z 4,5 winien był konwerter(szprzęgło hydrokinetyczne) PO wymianie na uzywkę przeszły bolączki:
szarpania z 4 na 5
falowania obrotów w przedziale 80km/h
i nawet trzesienie buda w przedziale 80-100km
Przed regeneracja strasznie walilo przy R-N-D
Co do szarpnięcia z 4,5 winien był konwerter(szprzęgło hydrokinetyczne) PO wymianie na uzywkę przeszły bolączki:
szarpania z 4 na 5
falowania obrotów w przedziale 80km/h
i nawet trzesienie buda w przedziale 80-100km
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ogólnie to 3-4 na 10 przypadków mocniej mi przyszarpie na R-N-D a tak to jest gładko. Jednak jak będę miskę zwalał to i sterownik bym wytargał i go wyczyścił. Mam w planach 2 wymiany statyczne w odstępach 500km. Na razie się zastanawiam czy:
1: przy pierwszej wymianie wytargać sterownik i wymienić olej, filtr, uszczelkę, oring a przy drugiej wymienić już tylko sam olej.
2: przy pierwszej wymianie wymienić sam olej a przy drugiej już full czyli, wyczyścić sterownik, wymienić filtr, uszczelkę i oring.
1: przy pierwszej wymianie wytargać sterownik i wymienić olej, filtr, uszczelkę, oring a przy drugiej wymienić już tylko sam olej.
2: przy pierwszej wymianie wymienić sam olej a przy drugiej już full czyli, wyczyścić sterownik, wymienić filtr, uszczelkę i oring.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tak wyczyściłbym go w myjce ultradźwiękowej, zgodnie z z tym co pisałem w 1 moim poście. :mrgreen:Gabriel pisze:A jak to chcesz czyścić. Bo to się czyści ale w ultradzwiękach.
Pepeka, zawieszenie, i wszystkie poduszki mam ok (oprócz jednej od silnika co jest z kabelkiem).
Apophis, tak też myślałem i tak zrobię.