![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 ] Obroty wariują, niebieskie spaliny
[S8 D2 99 ] Obroty wariują, niebieskie spaliny
Jak w temacie. Problem jest złożony samochód po spuszczenie nogi z gazu podnosi sobie sam obroty na 3000 i po chwili odpuszcza do 850.Zauwazylem też ze po odkreceniu korka oleju czuć ze zaczyna zasysac powietrze i silnik zachowuje się jak po włączeniu klimy czyli obroty lekko spadają dodam ze zaczął puszczać niebieskie baki i przy dodaniu gazu silnik jakby się przez moment dlawil zaczął też puszczać niebieskie baki i spalac olej teraz moje pytanie czy to będzie problem z odmami ? Ewentualnie gdzie szukac i co sprawdzac?
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2013, 12:30 przez gryzzli, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: s8 d2 aqh 99rok Problem z podpisaniem spod korka oleju
Jak w temacie czyli co???...gryzzli pisze:Jak w temacie.
"Problem z podpisaniem spod korka oleju" - tzn. że o co niby chodzi :?: :shock:
Tytuł ma skrótowo opisywać usterkę/problem a twój tytuł nie opisuje nic, jest totalnie nie zrozumiały :evil:
Poza tym tytuł ma zawierać [tagi] - tych nie piszesz "z palca" - masz tam całą rozwijaną ich listę i wybierasz jeden z nich właściwy dla opisywanego auta.
Temat poprawiam i mam nadzieję, że następne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Po prostu zaczął łykać oliwę i to w bardzo dużych ilościach , dlatego spaliny masz niebieskie wystarczy powąchać , albo masz głowice do roboty - czyli uszczelniacze , albo pierścienie popękały i też cały motor musisz wyciągać no i remoncik .Odmy możesz zamontować przy okazji nowe , ale to nie ich wina .Wiekowe auta trzeba traktować subtelnie ;-) .
Dymi przedwszystkim przez chwilę po odpaleniu.Obroty to wina przepływki.Już ustalone.Odmy jeszcze nie sprawdzone jeśli to nie one to następnie będą wzięte pod lupę głowice przedwszystkim uszczelniacze zaworowe.Pierścienie raczej odpadają bo samochód jest mocny jak tur i nie dymi podczas jazdy bądź bądź przyspieszenia.
ale on zachowuje się poprawnie ma zasysać nigdy nie dmuchać !
jakby ktoś z was robił 2,5 tdi
to by wiedział co i jak
tam jest problem wałków z winy odmy która doprowadza do braku smarowania
[ Dodano: 2013-08-30, 08:30 ]
dymienie na chwilę po odpaleniu to uszczelniacze zaworowe
motor nowy nie jest ;-)
jakby ktoś z was robił 2,5 tdi
to by wiedział co i jak
tam jest problem wałków z winy odmy która doprowadza do braku smarowania
[ Dodano: 2013-08-30, 08:30 ]
dymienie na chwilę po odpaleniu to uszczelniacze zaworowe
motor nowy nie jest ;-)
Ciekawe bo mnie uczono nieco inaczej a mianowicie że jak uszczelniacze walnięte to dymi jak np ruszasz spod świateł i tylko wtedy. U mnie tak własnie jest że jak mam rozgrzany silnik i stoje na czerwonym to po naciśnięciu gazu puści sobie chmurke i to wszystko. Na zimnym żadnych objawów kopcenia nie ma.pepi pisze:dymienie na chwilę po odpaleniu to uszczelniacze zaworowe
motor nowy nie jest ;-)
Podobnie miało kilku znajomych w A8 i nie tylko i były to uszczelniacze.
Logicznie rzecz biorac masz racje ale jakoś ja u siebie tego nie zauważam a jedynie jakis dymek po krótkim zatrzymaniu sie (np te światła)i to tez nie zawsze a najcześciej jak stoje ryjkiem do góry i jak wcisne troche głebiej gazpepi pisze:w czasie pracy jak dymi to już szrot :-D

Niestety V8 to silnik dośc luźny i w czasie pracy bedzie sobie conieco przepalał

zalezy od stanu silnika.w mojej poprzedniej niuni po odpaleniu na zimnym zawsze puscil niebieskiego dyma.kombinowalem z olejami ale nic juz nie dalo.auto jezdzilo pare lat na polsyntetyku castrola a to v8 nie sluzy.bzdura jest przechodzenie na gorszy olej przy wiekszym przebiegu.teraz stosuje syntetyk valvoline 10w60
Odme tę pod kolektorem to przy wymianie rozrządu wymieniałem bo jej nie byo już :mrgreen: Mozliwe że gdzies sie zbiera ale jest tez taka opcja że jak sie wspinam pod ostrzejszą górkę a mam taką w drodze do pracy mojej kobietki to jak się tam wdrapię to czuć troche olejem w spalinach ale nie widać dymu.
Może mi ktoś powiedzieć czy silnik zasysa dużo powietrza przez otwor po odkreceniu korka oleju w głowicy.Dokładnie mi chodzi czy jest duża różnica w wolnych obrotach.Bo u mnie prawie silnik gaśnie! Zapytam też przy okazji ile jest odm w takim silniku 4.2 po 99 i jak mogę sprawdzic czy te odmy są sprawne? Jest też może jakiś zawór podciśnienia w takiej odmie lub całym układzie odpowietrzania komory korbowej silnika?