części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] TIPTRONIC ZF zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 19 lip 2011, 15:18

Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 13 sie 2011, 00:48

sebos17 pisze:Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?
Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 13 sie 2011, 06:51

pebo pisze:
sebos17 pisze:Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314

Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...

Co robię nie tak?
Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro
Dzięki, odezwę się na pewno ;-)

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 08 wrz 2011, 23:53

Automatyczna skrzynia 6-biegowa 09E
w Audi A8‘03 zeszyty do samodzielnego krztałcenia (materiały szkoleniowe Audi)
part 1
http://hotfile.com/dl/129320571/9ecd28d/SSP283_PL.pdf.html
part 2
http://hotfile.com/dl/129320642/69cc193/SSP284_PL.pdf.html
Miłego czytania Michał
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Marcin1983pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 17 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Londyn

Post autor: Marcin1983pl » 12 wrz 2011, 22:24

Witam
Prosił bym o jakieś porady mianowicie wlasnie zaczalem miec problemy ze swoja shrzynią 6HP26A - wchodzi mi na tryb awaryjny na 5 lub 6 biegu na tak przy 40-50 milach kiedy zwalniam z np 70mil i chce dodac gazu lzej . Pierwsze w sumie sie blokuje, ale tylko na 5 lub 6 i jak dodam gazu to wtedy tryb awaryjny , a jak poczekam chwilke bez dodawania gazu lub tylko minimalnie dodaje to wtedy wroci i znow pracuje normalnie.Na lopatkach nie wchodzi w tryb awaryjny, ale tylko jak to kontroluje nie przyspieszam z 5biegu czy 6 przy predkosci ponizej 40-50, bo sie zawiesza.
Moze zaczne od wymiany oleju z kumplem, bo Vag w sumie nam nic konkretnego nie powiedzial, popularny bład który moze oznaczać wiele.

Moze ktoś ma jakieś sugestie z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 18:56 przez Marcin1983pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko Audi...

Awatar użytkownika
Mikigd
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 21 cze 2009, 15:14
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mikigd » 14 wrz 2011, 17:43

Panowie z tego co wyczytałem to w skrzyni 5HP kolor oleju powinien być ,,zielony,, a ja mam zalany MOBIL ATF 320 kolor czerwony - czy tej olej powinienem zmienić ??
Obrazek Obrazek

bbeettoonn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bbeettoonn » 12 kwie 2012, 19:19

Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht?

toom_ek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 sie 2009, 13:45
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: toom_ek » 13 kwie 2012, 06:54

bbeettoonn pisze:Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht?
, jak nie masz dostępu do esso 71141 to kup febi (F14738) ten powinni mieć , sprawdzony i dobry można polecić cena około 40 zł za 1l. a co do filtra to knecht jest w orginale, ostatnio jak wymieniałem to był właśnie knechta.
toom_ek

JPTUNER
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 mar 2011, 08:08
Lokalizacja: DW

Post autor: JPTUNER » 16 lip 2012, 20:13

Jak sie dobrze poszuka mozna za ok 50-60 zł znalezc oryginał G052162A2...

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 22 sie 2013, 22:35

Zastanawia mnie dlaczego nikt przy tym tutorialu nie mówi o wymianie tej uszczleki (numer 29) 01L 325 443?
Obrazek

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 sie 2013, 10:13

bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 25 sie 2013, 17:54

pb41ns pisze:bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć
kup sobie coś takiego http://allegro.pl/olejnica-olejarka-str ... 91332.html

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 sie 2013, 19:28

właśnie o takim czymś myślałem, a do tego to trzeba jeszcze chyba jakąś rurke zagiętą albo kolanko mieć co?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 25 sie 2013, 23:05

pb41ns pisze:rurke zagiętą albo kolanko mieć co
nie ma takiej potrzeby ta w zestawie jest załamana wystarczająco

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 07 paź 2013, 17:32

Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl