Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 ALL ] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

[D2 ALL ] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 20:41

Witam mam w aucie gwintowane zawieszenie i takie pytanie jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic ale wyczytalem w google ze da sie je jakos podniesc podkrecic czy cos w tym stylu ? na czym to polega?
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 22:20 przez berarek, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 26 sie 2013, 20:46

Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
A po drugie primo to jest tam włąśnie gwint i taka duża nakrętka która sie reguluje wysokośc zawieszenia-jak sie mylę to niech mnie ktos poprawi :)

berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 20:49

ile warte jest takie zawieszenie?i co wchodzi w jego skad? sory ze tak glupio pytam ale jestem zielony... to moje jest niby prawie nowe jeszcze na gwarancjii a dla mnie liczy sie bardziej komfort niz jakis sportowy wygląd wyroslem z tego mam bmw 7 tez na sportowym zawieszeniu to sie jezdzic nie da po naszych drogach

adrian949

Post autor: adrian949 » 26 sie 2013, 20:56

Po pierwsze zdejmij koło, sprawdź jakiej firmy jest zawieszenie. Jak będziesz sobie chciał zastawić to zamów sobie do niego klucz i sobie podkręcisz. Ja mam KW i mi się jeździ super :-D jest twardziej ale bez tragedii. Są też plusy po założeniu gwintu Audi lepiej trzyma się drogi, pewniej się prowadzi ;-) Ja za klucz zapłaciłem 25zł plus wysyłka.

W skład zawieszenia wchodzi amortyzatory przód tył plus sprężyny przód tył. Cena zależy od firmy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 sie 2013, 20:58

ale jak podkręci to jeszcze utwardzi ???
a on chyba tego nie chce :-D

berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 20:59

ale moja strasznie nisko siedzi i kazda mala nierownosc to jakbym taczką jechal zero komfortu po holenderskich drogach a po polskich to juz pewnie masakra by byla o ile mniej wiecej mozna by bylo podniesc takie zawieszenie ? oczywiscie na podnosniku to sie robi?


berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 21:17

niestety nie napisali o ile mozna podwyzszyc to zawieszenie

Gość

Post autor: Gość » 26 sie 2013, 21:25

Z tego co wiem gwint nie jest po to by go podnosić i lipnie się na takowym jeździ. DO jakiejs wartości możesz (zachowując że tak powiem parametry) podnieść ale to i tak do seryjnego komfortu ma daaaleko.

berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 21:28

zobacze jakiej mam firmy to zawieszenie i sprzedam gdzie szukac nazwy na sprezynach czy amorach

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 26 sie 2013, 21:38

Apophis pisze:Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
też tego nie rozumie "jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic" - chyba nikt przy wymianie tego nie używałspawarki czy gumówki. Ktoś CI nagadał głupot, jak Ci radzi Apophis możesz to zdjąć i zamienić na normalne a to sprzedać.

berarek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 24 sie 2013, 18:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: berarek » 26 sie 2013, 21:41

moge i napewno tak zrobie bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac ile moze kosztowac zwykle zawieszenie do a8?

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 26 sie 2013, 22:00

berarek pisze:bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac
rozumie bo tez wywaliłem zawias

Gość

Post autor: Gość » 26 sie 2013, 22:36

Uzywane czy nowe zawieszenie to nie jest jakis mega wydatek. Np komplet amorów do D2 to wydatek w PL ok 300-400euro,spręzyny to w żalezności gdzie szukasz ok 200euro ale mozna szukac zdrowych uzywek. Ja np u siebie zapodałem normalne springi z tyłu i od klubowicza kupiłem i jest lepiej i ciut wyżej bo mi już tyłek przysiadał :)

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 28 sie 2013, 21:13

większość zawieszeni gwintowanych ma zakres od -40 do -120 względem serii. także nie podniesiesz wyżej jak seria -4cm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl