Jeśli na tarczy są głębokie rysy czy rowy to bezwzględnie kwalifikuje je do wymiany. nie wspomnę już o zużyciu, które średnio dla tarcz wynosi 1mm/stronę (w niektórych przypadkach do 1,5 mm/strone). Także wszystko wskazuje na to, że pora się za to zabrać.holen88 pisze:Poprawiłem swój błąd
mam taki problem, że hamulce mi piszczą, wydaja dziwne dźwięki, zdiagnozowałem, że lewy, przód, okręciłem koło i ujrzałem parę milimetrów klocka i rysę (możliwe, że pęknięcie) na tarczy) ubytek w tarczy rzędu 3 -4 mm z jednej strony - tu moje pytanie, czy kwalifikuje się do wymiany? żadna kontrolka mi się nie zaświeciła - poza tym zauważyłem zaizolowany przewód, który powinien gdzieś prowadzić? jest jednak odłączony. Zdemontowałem tylne koło, klocki raczej do wymiany, mało - tarcze ubytek rzędu 2-3mm... Wymieniać?
Proszę o pomoc
Pozdrawiam!
Pozdrawiam