Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Wymiana kpl. rozrządu ,łożysko wiskozy, pasek wielorowkowy , wszystkie uszczelniacze od frontu silnika, kpl. wymiana uszczelek chłodnicy oleju, wymiana płynu G12 ,wymiana oleju Valvoline SynPower 5w40.
rozrząd+ wielorowkowy 1530zł
śruby, blachy wałków,wału itp Aso 170zł
zestaw naprawczy kpl. chłodnicy oleju 198zł
uszczelka pompy wody aso 26zł
uszczelniacze x4 66zł
olej 9L,filtr 325zł
narzędzia blokady itp 500zł
naklejka z wymiany paska 5zł aso
łożysko wiskozy 170zł
rozrząd+ wielorowkowy 1530zł
śruby, blachy wałków,wału itp Aso 170zł
zestaw naprawczy kpl. chłodnicy oleju 198zł
uszczelka pompy wody aso 26zł
uszczelniacze x4 66zł
olej 9L,filtr 325zł
narzędzia blokady itp 500zł
naklejka z wymiany paska 5zł aso
łożysko wiskozy 170zł
Leszek ile wyszła regeneracja zacisków ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Mnie wyszła za darmo
Wczesniej wymienilem uszczelniacze cylinderkow i osłony przeciwpyłowe (jakies poł roku temu) - ok. 90 zl obie strony w Inter Cars-ie. Glupio wtedy zrobiłem, że nie zajrzalem do prowadnic zacisku i jak wczoraj chcialem zalozyc nowe klocki, to pojawił się zonk. Ruda pani tak sie wdala (byc moze moj poprzednik wczesniej tez nie smarowal tych prowadnic), więc musialem całe zaciski rozebrac na czesci pierwsze. Powiem szczerze nie było łatwo, ale domowymi sposobami dało sie . Akurat o tyle było dobrze ze tulejki byly ok w prowadnicach, wiec zostalo mi tylko oczysczenie zacisków i nasmarowanie ich - bynajmniej teraz chodzą leciutko jedną ręka, a przed robotą to łomem nawet ich nie mogłem ruszyć.
Koszt :
- ok 90zl, uszczelki i osłony
- 15 zł smar do zaciskow hamulowych
- plus moja praca
Wczesniej wymienilem uszczelniacze cylinderkow i osłony przeciwpyłowe (jakies poł roku temu) - ok. 90 zl obie strony w Inter Cars-ie. Glupio wtedy zrobiłem, że nie zajrzalem do prowadnic zacisku i jak wczoraj chcialem zalozyc nowe klocki, to pojawił się zonk. Ruda pani tak sie wdala (byc moze moj poprzednik wczesniej tez nie smarowal tych prowadnic), więc musialem całe zaciski rozebrac na czesci pierwsze. Powiem szczerze nie było łatwo, ale domowymi sposobami dało sie . Akurat o tyle było dobrze ze tulejki byly ok w prowadnicach, wiec zostalo mi tylko oczysczenie zacisków i nasmarowanie ich - bynajmniej teraz chodzą leciutko jedną ręka, a przed robotą to łomem nawet ich nie mogłem ruszyć.
Koszt :
- ok 90zl, uszczelki i osłony
- 15 zł smar do zaciskow hamulowych
- plus moja praca
Uważam że zdecydowana wiekszośc nie zasługuje ale wiem że sa takie co bez żalu mozna tak nazwać :lol:Marecki pisze: A8 zasługuje na miano parcha?
Ja bym tego nie robił bo jest prawidłowo. U mnie ma 70l a wchodzi niecałe 60 i ten margines dla bezpieczenstwa szczególnie latem musi być.adrian949 pisze:Muszę jeszcze pokrzywić pływak, butla ma 84l a weszło 74l.
Nie boję się, na tej butli co miałem wchodziło rzadko nawet i 58l, a butla ma 60l. A zazwyczaj chodziło 54-56l ;-)Simone331 pisze:Ja do takiej butli przy podgięciu czego trzeba ładuję około 80l, także bez obaw.adrian949 pisze:Ja wymieniłem sobie butle LPG na większą. Muszę jeszcze pokrzywić pływak, butla ma 84l a weszło 74l.
Kolego nie żałuję wymiany radyjka spiąłem go z dodatkowym wzmacniaczem i załadowałem skrzynię do bagaznikaMarecki pisze:I zapewne będziesz tego żałował.Apropos A8 zasługuje na miano parcha?JanekS13 pisze:A ja dzis zmieniłem radio Ori kaseciak na jakiegoś Sony . Jakoś mam zapał i co dzień grzebie przy parchu
Co do Parcha to nawyk z ostatniej mojej zabawki Cinquecento 1.2 16V małego Killera
A wracając do tematu to załozyłem dziś ledowe oświetlenie tablicy rej.