![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada
-
- Forum Audi A8
- Posty: 265
- Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
Nie tragizujmy. Quattro to nie jest od liniki odmierzone i minimalna ale jednak tolerancje ma. Na tyle na ile sie mogą róznić te dwie opony o tych samych parametrach to napęd wytrzyma.kaseba pisze:Cyferki na oponie to jedno a po zmierzeniu dwóch opon od różnych producentów okazuje się że mają delikatnie inny obwód co przy napędzie na cztery stanowi problem.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec
ja bym proponowalbym 4gasII cena i jakosc w miare prinsa fajny aale cena kosmiczna a tez sie zuzywa jak wszystko, czesci przynajmniej tansze od prinsapepi pisze:-nie sądziłem że się zgodzę ale powoli stag sobie strzela w nogęApophis pisze:no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol:
bo jeśli cena jest podobna to ja bym zamontował brc
pod warunkiem pewnego nieładu pod maską
to to lepsze niż stag i jak na dwóch reduktorach to już ok
[ Dodano: 2013-10-02, 20:07 ]
pudloc86, -daj foty tego cuda jeśli można

- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ehhh... i powtarzacie jakieś bajki z palca wyssane :shock:mdamian pisze:Tu się z tobą zgodzę , że koło dojazdowe nie wchodzi w grę przy quattro...kaseba pisze:Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu.
Na klapkach wlewu paliwa jak wół jest napisane, że koło dojazdowe można stosować i jest podany jego rozmiar:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Super Klubowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
- Lokalizacja: Poznań
no i o tym właśnie mówie. Przy dojazdówkach Kolego rozmiar opony a co za tym idzie jej obwód jest zazwyczaj mniejszy (chęć zaoszczędzenia miejsca w bagażniku względem zwykłego zapasu, ale ograniczona prędkość max a poza tym podobno w razie kolizji na takim kole problemy z wypłata odszkodowania). Jeżeli mówisz o takim samym rozmiarze to jest to pełnowymiarowe koło zapasowe, które sobie możesz wsadzić rozmiarowo takie na jakie pozwoli Ci wnęka w bagażniku. Ja doskonale rozumie co napisałeś, ale chyba Ty nie do końca co napisałeś.Pepeka pisze:miałem na myśli czynnik w tym przypadku jedyny i istotny , czyli obwód
-
- Super Klubowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
- Lokalizacja: Poznań
posłuchaj mnie mi nie chodzi o różnice w obwodzie między jedna 18" a drugą, ale nie ważne bo widze że nie do końca mam racje. Po prostu nie wiedziałem że sa dojazdówki o normalnej średnicy ale dużo węższe.Pepeka pisze:Ara$, Mam akurat taką dojazdówkę T125/70/18 i poszedłem zmierzyć , rożnica w obwodzie to niespełna 5mm lub jak kto woli ponad 4mm czyli około 0,70%
[ Dodano: 2013-10-04, 14:23 ]
A nawet bylem pewien że dojazdówki mają mniejszą średnicę i szerokość. Do dzisiaj.
A tu sie nie ztgodzę. Wneka jest w bagazniku a ten jako kufer może być przecie załadowany bagazami i co wtedy będzie bujało? teoretycznie duzy walec ma w sobie więcej bezwładności przemieszczającego sie na zakrętach gazu ale jakos nie słyszałem by ktoś szczególnie narzekał. Ja zanim miałem gaz to we wnece było koło(dośc cięzki model)a w nim sterta gratów.karol208 pisze:Minusem butli we wnęce koła jest to że bardziej może bujać autem przy pełnym zatankowaniu. A jak wiadomo max butla w koło to ok 100kg.
Może mocno obciążony tył z pełnymi zbiornikami będzie miał wieksza chec do nadsterowności ale jakos tego tez nie zauwazyłem jeszcze.