[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??
Problem rozwiązałem,miałczy oczywiście dyferencjał,są dwie możliwości,jest firma która zajmuje się tym profesjonalnie i ma stanowisko na którym obciąza dyfer i reguluje podkładkami aż do osiągnięcia najcichszej pracy kosztuje to 1000zł ,ja zdecydowałem się na wymianę używki i to był dobry pomysł,bo most albo miałczy albo nie, więc po przełożeniu od razu wiadomo czy jest ok.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema. Skrzynia nie ma żadnej pamięci w której trzyma jakieś ustawienia poza komórką która zapisuje tryb jazdy, ale tylko informacyjnie, soft skrzyni nie korzysta z tej informacji. Poza tym ta komórka pamięci jest w obszarze pamięci RAM procesora i można sobie ją wykasować (jak ktoś uparcie chce) przez odłączenie zasilania od sterownika DSP wprowadzono dopiero w DSG i tam adaptacje mają sens.
Elektronika samochodowa.
No nie kumam już tego <niewiem>k44761 pisze:Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema....
W instrukcjach serwisowych dla 6HP26 opisane są adaptacje..... nawet czytałem procedury adaptacji poszczególnych biegów..... i że skrzynia "uczy się" stylu jazdy i warunków pracy...... od rocznika 2005 jak dobrze pamiętam jest możliwość zerowania wartości wyuczonych i przyuczenia skrzyni do nowych warunków pracy/jazdy (np. po wymianie oleju w skrzyni)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
witam, u mnie natomiast delikatny świst przy prędkości 100km/h i tylko wtedy gdy delikatnie trzymam gaz tzn utrzymuje stalą prędkość przy 90km/h i przy 110km/h już tego nie ma nadmienię ze 2 tyg temu wymieniałem olej w automacie ale nie wiem czy to ma związek, biegi wybiera ładnie i bez szarpnięć. pozdrawiam
DODANO:
jeszcze dodam ze wymieniłem opony może to ich wina, kupiłem okazyjnie 225/55/16 i powiem ze jak bym mógł je wymienić to bym to zrobił natychmiast auto wygląda śmiesznie, kasa wydana i jakoś ten sezon letni jakoś przelatam.pozdrawiam
DODANO:
jeszcze dodam ze wymieniłem opony może to ich wina, kupiłem okazyjnie 225/55/16 i powiem ze jak bym mógł je wymienić to bym to zrobił natychmiast auto wygląda śmiesznie, kasa wydana i jakoś ten sezon letni jakoś przelatam.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 maja 2014, 20:40 przez marcin1122333, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
nie chce zakładać nowego tematu bo w sumie mam podobny problem. Mialczenie wystepuje od 80-90km/h i w gore po puszczeniu gazu(kiedy silnik nie ciagnie) ale wystarczy ze wrzuce na "N"(luz) to mialeczenie ustaje… gdyby to byl tylni dyfer to mialczyl by caly czas niezaleznie od polozenie skrzyni, bo przeciez kreci sie na biegu jałowym…? ma kots jakis pomysl na diagnoze?
nie chce zakładać nowego tematu bo w sumie mam podobny problem. Mialczenie wystepuje od 80-90km/h i w gore po puszczeniu gazu(kiedy silnik nie ciagnie) ale wystarczy ze wrzuce na "N"(luz) to mialeczenie ustaje… gdyby to byl tylni dyfer to mialczyl by caly czas niezaleznie od polozenie skrzyni, bo przeciez kreci sie na biegu jałowym…? ma kots jakis pomysl na diagnoze?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Wiem wiem. Wrzucałem, żeby sprawdzić czy na luzie tez miałczy. Wymienilem olej w tylnim dyferencjale i nadal to samo. moze w przednim miałczy? w przednim nie ma mozliwosci spuscic oleju, mozna jedynie dolac... orientuje sie ktos ile nowy tylni dyfer kosztuje? wymiana na uzywke to troche loteria...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...