części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??

sawi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 30 maja 2013, 23:15
Lokalizacja: Głogów

Post autor: sawi » 08 paź 2013, 22:58

Hej też mam dokładnie to samo z tym wyciem czy miałczeniem.
Rozwiązał ktoś ten problem?
Może to podpora wału?

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 26 paź 2013, 11:58

Problem rozwiązałem,miałczy oczywiście dyferencjał,są dwie możliwości,jest firma która zajmuje się tym profesjonalnie i ma stanowisko na którym obciąza dyfer i reguluje podkładkami aż do osiągnięcia najcichszej pracy kosztuje to 1000zł ,ja zdecydowałem się na wymianę używki i to był dobry pomysł,bo most albo miałczy albo nie, więc po przełożeniu od razu wiadomo czy jest ok.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 14 sty 2014, 11:09

Jaki koszt wizyta w ASO na reset skrzyni??

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 14 sty 2014, 18:58

+- 250PLN

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 14 sty 2014, 23:18

Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema. Skrzynia nie ma żadnej pamięci w której trzyma jakieś ustawienia poza komórką która zapisuje tryb jazdy, ale tylko informacyjnie, soft skrzyni nie korzysta z tej informacji. Poza tym ta komórka pamięci jest w obszarze pamięci RAM procesora i można sobie ją wykasować (jak ktoś uparcie chce) przez odłączenie zasilania od sterownika :) DSP wprowadzono dopiero w DSG i tam adaptacje mają sens.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 sty 2014, 01:22

k44761 pisze:Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema....
No nie kumam już tego <niewiem>
W instrukcjach serwisowych dla 6HP26 opisane są adaptacje..... nawet czytałem procedury adaptacji poszczególnych biegów..... i że skrzynia "uczy się" stylu jazdy i warunków pracy...... od rocznika 2005 jak dobrze pamiętam jest możliwość zerowania wartości wyuczonych i przyuczenia skrzyni do nowych warunków pracy/jazdy (np. po wymianie oleju w skrzyni) <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 15 sty 2014, 08:00

Ja tam twierdze swoje i dalej bede powtarzal, ze to pic na wode :)
w instrukcjach serwisowych pisza tez, ze oleju w skrzyni sie nie wymienia. Skutek takiego zachowania jaki jest- kazdy wie :)
Elektronika samochodowa.

marcin1122333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 79
Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
Lokalizacja: radomsko

Post autor: marcin1122333 » 13 maja 2014, 19:57

witam, u mnie natomiast delikatny świst przy prędkości 100km/h i tylko wtedy gdy delikatnie trzymam gaz tzn utrzymuje stalą prędkość przy 90km/h i przy 110km/h już tego nie ma nadmienię ze 2 tyg temu wymieniałem olej w automacie ale nie wiem czy to ma związek, biegi wybiera ładnie i bez szarpnięć. pozdrawiam

DODANO:
jeszcze dodam ze wymieniłem opony może to ich wina, kupiłem okazyjnie 225/55/16 i powiem ze jak bym mógł je wymienić to bym to zrobił natychmiast auto wygląda śmiesznie, kasa wydana i jakoś ten sezon letni jakoś przelatam.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 maja 2014, 20:40 przez marcin1122333, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 13 maja 2014, 20:22

Marcin, to jeśli możesz, to zmień koła/opony i sprawdź. Kiedyś tak bujałem się z łożyskiem w przednim kole w 80-ce, a jesienią okazało się (po zmianie na zimówki) że to była wina opony.
Bądź dobry jak chleb.

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 23 maja 2014, 22:54

No umie też ,po wymianie oleju od 120-140km słychać to miałczenie <hmm>

Co się dowiedziałem z tym (miałczeniem),że tak się może zdarzyć że po wymianie oleju na nowy.A mianowicie ma on właściwości czyszcąnce <onie>

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 16 cze 2014, 16:59

No umie też ,po wymianie oleju od 120-140km słychać to miałczenie <hmm>

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 16 cze 2014, 17:00

Co się dowiedziałem z tym (miałczeniem),że tak się może zdarzyć że po wymianie oleju na nowy.A mianowicie ma on właściwości czyszcąnce <onie>

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 cze 2014, 16:35

Witam!
nie chce zakładać nowego tematu bo w sumie mam podobny problem. Mialczenie wystepuje od 80-90km/h i w gore po puszczeniu gazu(kiedy silnik nie ciagnie) ale wystarczy ze wrzuce na "N"(luz) to mialeczenie ustaje&#8230; gdyby to byl tylni dyfer to mialczyl by caly czas niezaleznie od polozenie skrzyni, bo przeciez kreci sie na biegu jałowym&#8230;? ma kots jakis pomysl na diagnoze?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 cze 2014, 18:18

Wiesz że wrzucanie na luz przy takich prędkościach to nie jest dobry pomysł . Na luzie nie wyje bo nie ma oporów które robi skrzynia .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 cze 2014, 18:42

Wiem wiem. Wrzucałem, żeby sprawdzić czy na luzie tez miałczy. Wymienilem olej w tylnim dyferencjale i nadal to samo. moze w przednim miałczy? w przednim nie ma mozliwosci spuscic oleju, mozna jedynie dolac... orientuje sie ktos ile nowy tylni dyfer kosztuje? wymiana na uzywke to troche loteria...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl