![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Błędy do oceny.
[D3 02 4.2MPI ] Błędy do oceny.
Witam. Nabyłem vcds z adako. wywala takowe błędy:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 077-910-560-BFM.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560 *
Komponent: 4.2L V8/5V *G 0040
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: AUX3Z0B7301106
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 00650 223 81819
VCID: 234507C1E25F31001D9
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)
P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.)
P1138 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
P1672 - 004 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30
P1602 - 002 - napięcie za niskie - Sporadyczny
19510 - Rozrusznik nie obraca się
P3054 - 001 - mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna - Sporadyczny
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - MIL zapalona
16692 - Cylinder 8
P0308 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - MIL zapalona
17718 - Sterowanie zapłonem cylindra 10
P1310 - 001 - zwarcie z masą
Kody gotowości: 0000 1000
Cewka pada to kumam ale zbyt uboga mięszanka nic mi nie mówi i 10 cylinder na 8 obecnych w aucie również(dwa dni temu wszystkie świece nowe)
Jeszcze jedno (głupie ) pytanie siedząc za kierą ósmy to który?
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 077-910-560-BFM.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560 *
Komponent: 4.2L V8/5V *G 0040
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: AUX3Z0B7301106
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 00650 223 81819
VCID: 234507C1E25F31001D9
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)
P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.)
P1138 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
P1672 - 004 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30
P1602 - 002 - napięcie za niskie - Sporadyczny
19510 - Rozrusznik nie obraca się
P3054 - 001 - mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna - Sporadyczny
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - MIL zapalona
16692 - Cylinder 8
P0308 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - MIL zapalona
17718 - Sterowanie zapłonem cylindra 10
P1310 - 001 - zwarcie z masą
Kody gotowości: 0000 1000
Cewka pada to kumam ale zbyt uboga mięszanka nic mi nie mówi i 10 cylinder na 8 obecnych w aucie również(dwa dni temu wszystkie świece nowe)
Jeszcze jedno (głupie ) pytanie siedząc za kierą ósmy to który?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2013, 18:08 przez datelos, łącznie zmieniany 3 razy.
Po pierwsze to skasuj, pojeździj i sprawdź ponownie - no chyba, że to już po takich zabiegach.
Jak cewka kuleje to zmieniaj czym prędzej bo jak szczęścia zabraknie to uwali ci sterownik silnika.
Jakby coś to mam na sprzedaż kilka cewek - z numerami po akcji serwisowej czyli te bez wad fabrycznych.
Jak cewka kuleje to zmieniaj czym prędzej bo jak szczęścia zabraknie to uwali ci sterownik silnika.
Jakby coś to mam na sprzedaż kilka cewek - z numerami po akcji serwisowej czyli te bez wad fabrycznych.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Auto bez LPG ?
17718 - Sterowanie zapłonem cylindra 10
kurcze skąd się biorą takie błędy - ma ktoś w ogóle opis takiego ?
[ Dodano: 2013-10-10, 23:14 ]
17718 - Sterowanie zapłonem cylindra 10
kurcze skąd się biorą takie błędy - ma ktoś w ogóle opis takiego ?
[ Dodano: 2013-10-10, 23:14 ]
najbliżej kierowcy ( o ile europejska wersja) czyli jak otworzysz maskę to po prawej najdalejdatelos pisze: Jeszcze jedno (głópie ) pytanie siedząc za kierą ósmy to który?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Nie wiem, może ze spadku napięcia na akumulatorze - D3 jest na to bardzo wrażliwe i w przypadku spadku napięcia potrafi sypać głupimi błędami po wszystkich sterownikach.colln pisze:17718 - Sterowanie zapłonem cylindra 10
kurcze skąd się biorą takie błędy - ma ktoś w ogóle opis takiego ?
Dlatego pisałem - skasować błędy bezpośrednio ze sterownika silnika, ze skrzyni, z ABS a najlepiej ze wszystkich, potem zrobić trochę dłuższą jazdę testową (szybciej, wolniej, na niskich, na wysokich, na Drive, na Tip) a na koniec ponownie skanowanie błędów i wtedy wrzucić tu to co się pojawiło.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Witam. Cewka nowa , błąd zniknął.
Wymieniłem również klocki tył, tak podawał komp zrobiłem wzystkie trzy procedury aby skasować klocki z FIS ale nie znikają . Nie wyświetla żadnych błędów hamólca z kompa. A jak to jest z klockami przód czy też vcds pokazuje które klocki.
Wali dalej z tą mięsznką:
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)
P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.)
P1138 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
P1672 - 004 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 1000
Zacznę od szcelnośći i podciśnień ale każda sugestia jest bezcenna.
A wentylator włącza asię tylko przy pierwszym odpaleniu jak się auto nagrzeje spokój.
Dzięki i pozdrawiam.
Wymieniłem również klocki tył, tak podawał komp zrobiłem wzystkie trzy procedury aby skasować klocki z FIS ale nie znikają . Nie wyświetla żadnych błędów hamólca z kompa. A jak to jest z klockami przód czy też vcds pokazuje które klocki.
Wali dalej z tą mięsznką:
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)
P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.)
P1138 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
P1672 - 004 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 1000
Zacznę od szcelnośći i podciśnień ale każda sugestia jest bezcenna.
A wentylator włącza asię tylko przy pierwszym odpaleniu jak się auto nagrzeje spokój.
Dzięki i pozdrawiam.
Ale który błąd?...datelos pisze:Witam. Cewka nowa , błąd zniknął.
Nie kumam o co chodzi :roll:datelos pisze:Wymieniłem również klocki tył, tak podawał komp zrobiłem wzystkie trzy procedury aby skasować klocki z FIS ale nie znikają .
Jakie 3 procedury?...
Jeżeli piszesz o wymianie klocków z tyłu to procedura jest chyba jedna właściwa :roll:
Co to znaczy?datelos pisze:Nie wyświetla żadnych błędów hamólca z kompa. A jak to jest z klockami przód czy też vcds pokazuje które klocki.
- VCDS nie ma żadnych zapisanych błędów w sterowniku hamulca postojowego?
- VCDS nie informuje o zużytych klockach w sterowniku hamulca postojowego?
- VCDS nie ma żadnych zapisanych błędów nt. hamulcy w żadnym innym sterowniku?
- VCDS nie informuje o zużytych klockach w żadnym innym sterowniku?
- FIS informuje o zużytych klockach?
- FIS informuje o awarii hamulca postojowego?
- inne info nie zawarte powyżej?
O co dokładnie pytasz?... o klocki przód czy ogólnie o klocki?datelos pisze:A jak to jest z klockami przód czy też vcds pokazuje które klocki.
FIS informuje o zużytych klockach zarówno na osi przedniej jak i na osi tylnej.
Na osi przedniej pomiar grubości klocka odbywa się trywialnie poprzez czujniki przy klockach hamulcowych a na osi tylnej za pomocą silniczków hamulca postojowego przy czym awaria układu hamulca postojowego może również powodować także sygnalizację skończonych klocków z tyłu.
VCDS w sterowniku hamulca postojowego informuje zarówno o sprawności układu jak i o grubości klocków. Nie pamiętam gdzie w VCDS pojawia się info o skończonych klockach z przodu.
Jak auto pracuje?... poprawnie czy jakoś kuleje??datelos pisze:Wali dalej z tą mięsznką:
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)
P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.)
P1138 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
P1672 - 004 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 1000
Zacznę od szcelnośći i podciśnień ale każda sugestia jest bezcenna.
Może sondy lambda?... nie zawsze ich usterka powoduje zapisanie błędu w sterowniku.
A może to wina LPG??... o ile je posiadasz.... w profilu wprawdzie nie masz LPG ale masz skrzynię Multitronic której twoje auto na pewno nie posiada więc może popraw profil co by była pewność o czym dyskutujemy ;-)
Więcej danych potrzebne :-x
Tzn. że jak konkretnie?... przy rozruchu włącza się na chwilę o potem wyłącza czy o co chodzi??datelos pisze:A wentylator włącza asię tylko przy pierwszym odpaleniu jak się auto nagrzeje spokój.
Patrząc na błąd to wentylator główny uwalony ale równie dobrze może być coś innego co powoduje jego niepoprawną pracę i taką właśnie diagnostykę.
Jak piszesz nie precyzyjnie to nie ma jak ci coś konkretnego podpowiedzieć :roll:
Nie masz tam w swojej jakiegoś doktora od Audi ???
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Zniknął błąd wypadanie zapłonu cyl 8 oraz dziwny cyl 10.
Procedury to jak słusznie zauważyłeś jedna słuszna w 3-ech etapach.
Na fisie nadal wyswietla zużyte okładziny hamulcowe, stąd pytanie o okładziny przód(Nabyłem nowe bo moje miały ok 4mm) myslę , że to pomoże zlikwidować klocki na fise.
VCDS w żadnym sterowniu(i pełnym skanie ) nie informuje o klockach . Wyświetla je tylko na fisie.
Zbyt uboga mięszanka wyskakuje nadal , idąc za sugestią kolegi PEPEKA, sprawdziłem dzisiaj cały dolot i podciśnienia w dwuch punktach był brak opasek zaciskowych (jedna uszkodzona na dolocie do sameco silnika i na jednym podciśnieniu jej brak) skanowanie , kasowanie i błędy nie wróciły. Oby to było to. tylko zrobiłem dopiero z 50 km.
Jakiś miesiąc temu wywalało błą rząd pierwszy sonda lambda zwarcie do masy sporadycznie obwód grzejny. Poczyściłem wszystkie wtyczki od sond polatałem z 800 km i błąd nie wrócił.
Wentylator błąd j/w . Po porannym odpaleniu auta wentylator załącz się na maxa(wyłączenie silnika a wentylator nadal pompuje ok 1 min) występuje tylko na zimnym silniku.
A co do mechanika w mojej okolicy to jak bym ich wszystkich słuchał do dobe S8 by wyszło z mojego A8.
Dzieki .
Sory z chaos wcześniejszych pytań.
Procedury to jak słusznie zauważyłeś jedna słuszna w 3-ech etapach.
Na fisie nadal wyswietla zużyte okładziny hamulcowe, stąd pytanie o okładziny przód(Nabyłem nowe bo moje miały ok 4mm) myslę , że to pomoże zlikwidować klocki na fise.
VCDS w żadnym sterowniu(i pełnym skanie ) nie informuje o klockach . Wyświetla je tylko na fisie.
Zbyt uboga mięszanka wyskakuje nadal , idąc za sugestią kolegi PEPEKA, sprawdziłem dzisiaj cały dolot i podciśnienia w dwuch punktach był brak opasek zaciskowych (jedna uszkodzona na dolocie do sameco silnika i na jednym podciśnieniu jej brak) skanowanie , kasowanie i błędy nie wróciły. Oby to było to. tylko zrobiłem dopiero z 50 km.
Jakiś miesiąc temu wywalało błą rząd pierwszy sonda lambda zwarcie do masy sporadycznie obwód grzejny. Poczyściłem wszystkie wtyczki od sond polatałem z 800 km i błąd nie wrócił.
Wentylator błąd j/w . Po porannym odpaleniu auta wentylator załącz się na maxa(wyłączenie silnika a wentylator nadal pompuje ok 1 min) występuje tylko na zimnym silniku.
A co do mechanika w mojej okolicy to jak bym ich wszystkich słuchał do dobe S8 by wyszło z mojego A8.
Dzieki .
Sory z chaos wcześniejszych pytań.
Cóż, pewnie wentylator walnięty i od tego bym zaczął.datelos pisze:Wentylator błąd j/w . Po porannym odpaleniu auta wentylator załącz się na maxa(wyłączenie silnika a wentylator nadal pompuje ok 1 min) występuje tylko na zimnym silniku.
Niestety to nie jest tylko wiatrak ale wentylator z własnym sterownikiem - szukaj takiego o konkretnym numerze, nie wierz sprzedającym że inny też będzie pasował bo musi być taki z konkretnym sterownikiem.
Niestety wymiana też nie należy do tych łatwych.
Jak masz 2 duże wentylatory to do wymiany wentylatora musisz rozebrać cały przód razem z chłodnicami.
W innej konfiguracji wentylatorów (sam jeden duży bądź jeden duży drugi mały) jest prawdopodobnie tyle samo roboty.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
O wentylatorach to temat mam ogarnięty bo padł mi kiedyś od klimy(i zgodność nr to podstawa , ale z głupa można podzwonić po serwisach a tam CZASAMI podadzą na jakie nr są zamienne).
Bardzięj do tematu z wątku, 63 km przejechane i powrót zbyt ubogiej mięsznki. Jakie parametry powinny wskazywać sondy, i jak rozpoznać która z 4-ech obecnych pada( w sensie wskazania napięć o ile dobrze pamiętam) .
Jak są opisane sondy przed i za katem oraz lewa i prawa strona silnika stojąc przodem do auta?
Pozdrawiam dzieki.
Bardzięj do tematu z wątku, 63 km przejechane i powrót zbyt ubogiej mięsznki. Jakie parametry powinny wskazywać sondy, i jak rozpoznać która z 4-ech obecnych pada( w sensie wskazania napięć o ile dobrze pamiętam) .
Jak są opisane sondy przed i za katem oraz lewa i prawa strona silnika stojąc przodem do auta?
Pozdrawiam dzieki.
Odgrzeje trochę, bo u mnie dziś rano po odpaleniu silnik zaczął kulec.
Wyswietlila się kontrolka silnika.
Na Vag 2 błędy
16684
16689
Z tego o sprawdziłem to dotyczy losowego wypadania zaplonu i cylinder 5.
Możecie mi napisać jak poznać czy cewka w aucie jest ta z wadą fabryczna czy juz pozbawiona wady.
Wyswietlila się kontrolka silnika.
Na Vag 2 błędy
16684
16689
Z tego o sprawdziłem to dotyczy losowego wypadania zaplonu i cylinder 5.
Możecie mi napisać jak poznać czy cewka w aucie jest ta z wadą fabryczna czy juz pozbawiona wady.