[D2 96 3.7PB ] Problem z komunikacją OBD
[D2 96 3.7PB ] Problem z komunikacją OBD
Witam
jak w temacie problem z komunikacją (3.7 AEW)
nie mogę się połączyć ze skrzynią , licznikiem , ABS , poduchami
jedynie się łączy z silnikiem
w złączu OBD II na pinie k jest 10V czy tak powinno być?
edit
zapomniałem dodać że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym
wyświetla wszystkie biegi na zegarach i nie działa Tiptronic
jak w temacie problem z komunikacją (3.7 AEW)
nie mogę się połączyć ze skrzynią , licznikiem , ABS , poduchami
jedynie się łączy z silnikiem
w złączu OBD II na pinie k jest 10V czy tak powinno być?
edit
zapomniałem dodać że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym
wyświetla wszystkie biegi na zegarach i nie działa Tiptronic
Ostatnio zmieniony 27 paź 2013, 02:09 przez LUPO 1, łącznie zmieniany 4 razy.
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3
Jak podpiąłeś miernik to zablokowałeś OBD albo nawet przekodowało się coś.
Czy LPG masz zwykłe czy z czytaniem po OBD, jeśli z czytaniem to odepnij kabelek (powinien być wpięty do wiązki pod gniazdem OBD) potem odepnij aku i spróbuj od nowa
a no.. i czy aku ma dość prądu jak będzie słaby to też może być problem - podepnij prostownik poczekaj trochę
Czy LPG masz zwykłe czy z czytaniem po OBD, jeśli z czytaniem to odepnij kabelek (powinien być wpięty do wiązki pod gniazdem OBD) potem odepnij aku i spróbuj od nowa
a no.. i czy aku ma dość prądu jak będzie słaby to też może być problem - podepnij prostownik poczekaj trochę
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
na dwa dni był odłączony i kupa
na ten pomysł wpadłem,bez powodzenia
zastanawiam się czy nie odłączyć ABS-u bo to on zaczął pierwszy cyrki odwalać i zastanawiam się czy w sterownik nie ma jakiejś zwary i to on powoduje problem z komunikacją
prośba może ktoś ma schematy instalacji elektrycznej?
na ten pomysł wpadłem,bez powodzenia
zastanawiam się czy nie odłączyć ABS-u bo to on zaczął pierwszy cyrki odwalać i zastanawiam się czy w sterownik nie ma jakiejś zwary i to on powoduje problem z komunikacją
prośba może ktoś ma schematy instalacji elektrycznej?
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
To idż na ulicę i szukaj tej pomocy może będzie lepiej a nie wylewasz tu swoje żale......Chłopaki może 24h nie siedzą na forum żeby specjalnie pomóc w Twoim temacie wiec proponował bym zacisnąć zęby i cierpliwie czekać a być może ktoś rozwiąże Twój problemLUPO 1 pisze:widzę że tu jest taki ruch i pomoc że szybciej ją znajdę na ulicy i do tego posty kasują
z oprogramowaniem i portami jest wszystko ok bo z silnikiem się łączy bez problemu i z innymi brykami też nie mam problemu z połączeniem tylko w tym konkretnym auciecolln pisze:Porty w kompie możesz mieć przestawione jeśli coś w międzyczasie podłączałeś, odinstaluj i zainstaluj od nowa oprogramowanie do diagnozy
cały czas czekam tylko nie widzę powodów do kasowania postów-tylko jak temat będzie się kończył na kasowaniu postów to szybciej znajdę pomoc na ulicyMarecki pisze: To idż na ulicę i szukaj tej pomocy może będzie lepiej a nie wylewasz tu swoje żale......Chłopaki może 24h nie siedzą na forum żeby specjalnie pomóc w Twoim temacie wiec proponował bym zacisnąć zęby i cierpliwie czekać a być może ktoś rozwiąże Twój problem
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3
w takim razie coś z kabelkami przebicie (zwarcie) ewentualnie wyciąganie komputerków i szukanie zimnych lutówLUPO 1 pisze: z oprogramowaniem i portami jest wszystko ok bo z silnikiem się łączy bez problemu i z innymi brykami też nie mam problemu z połączeniem tylko w tym konkretnym aucie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2