Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry

Post autor: pumba22 » 21 paź 2013, 14:20

Panowie, juz dolek jest totalny, po wymianie pompy paliwa, czujnik walka i walu, komputer nic nie poakzuje, gaz zostal wyzucony, nowe swiece cewki i wychdozi tak jakby gubil iskre, mozliwe ze rozrusznik lub alternator??;>pomijajac fakt ze przewody ktore szly do wtryskow paliwowych byly w stanie masakrycznym :/
Ostatnio zmieniony 21 paź 2013, 14:25 przez pumba22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 21 paź 2013, 19:49

A co z modułami ? zamieniałeś je miejscami? do sprawdzenia .Po wymianie pompy sprawdzone ciśnienie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 paź 2013, 20:16

lub wtryski leją

ernesto

Post autor: ernesto » 22 paź 2013, 09:21

Na wszystkich nie masz iskry czy tylko na poszczególnych. Skoro komp nic nie pokazuje to spróbuj starym sposobem wyciągając po kolei cewki i wkładaj świece. Dostaw ją do masy i tak sprawdź, może da Ci obraz gdzie jest iskra a gdzie nie. Lub wykręcaj świece, po ich wyglądzie będziesz mógł zweryfikować na którym garze coś się dzieje niedobrego.

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

Post autor: pumba22 » 22 paź 2013, 09:24

moduly sa nowe wlasnie, troche dziwne to jest jak odpalimy go to chodzi jedna polowa, i dziala co druga cewka ale jak tamte niby nie dziaaljace damy w miejsce chodzacych to dzialaja i taka zabawa jest, teraz wszystkie 10 mas szukamy i zmieniamy koncowk, powoli nie ma sie czego chytac,nawet po wyzuceniu gazu, wtryski paliwowe sprawdzone dobre sa zostaje jeszcze problem w rozruzszniku i alternatorze chyba ... :-( :/

ernesto

Post autor: ernesto » 22 paź 2013, 09:35

pumba22 a wiesz może na których nie masz iskry?

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 22 paź 2013, 09:43

Słuchaj jak zamieniacie moduły i w miejscach gdzie nie było a jest iskra to znaczy się że moduł .Jeśli kupowałeś nowe moduły i są to zamienniki to owe potrafią być wadliwe od nowości . załatw sobie oryginał ale sprawny może to być używka i sprawdz to jeszcze raz .

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

Post autor: pumba22 » 22 paź 2013, 21:14

iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra , moduly sa orginalne i sa dobre, wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator zobaczymy co po zrobieniu ich sie stanie , bo jednak po 18 latach cos juz moglo sie tam podziac... :/

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 paź 2013, 21:19

pumba22 pisze:wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator
-a to po co ?

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 22 paź 2013, 21:56

pumba22 pisze:iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra
Troszkę nie niejasno.
Rozumiem że nie ma iskry na jakichś tam świecach, ale jak zamienisz miejscami cewki z cylindrów na których iskra jest, na te co iskry nie było, to się pojawia? Bo jak tak to na cewki to wygląda?
pumba22 pisze:wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator
Nie ma to związku z brakiem iskry żadnego moim zdaniem.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 23 paź 2013, 08:20

Dobrze że przy okazji poprawisz sobie kondycję rozrusznika i alternatora , ale niema to związku z nierówną pracą silnika t.z z brakiem iskry. Alternator możesz odłączyć całkiem i silnik powinien pracować jeszcze jakiś czas dopóki baterji wystarczy.

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 23 paź 2013, 13:31

A fajki od cewek tak jak Ci radziłem sprawdzałeś ,zmieniałeś? czy bezkrytycznie ufasz tym co są ?
Złego diabli nie biorą ...

ernesto

Post autor: ernesto » 23 paź 2013, 16:46

dla mnie troszkę zagmatwane. Z tego co opisujesz iskry nie ma co drugi cylinder. Skoro twierdzisz że moduły są sprawne a zdejmując cewkę dajmy na to z pierwszego i zamieniasz z trzecim i teraz zamiast braku iskry na 1 nie ma na 3 to na 1mln% będzie wina cewek lub fajek, mogą być już nadpalone.
Kup nową cewkę lub sprawną używkę i wsadź ją w miejsce gdzie nie było iskry.
Koszt cewki to nie wielkie pieniądze i w ten sposób na 100% będziesz miał pewność że cewy są sprawne.
Wstawiłeś auto do warsztatu czy sam robisz?
Jeśli do warsztatu to czy mechanik wie co to jest za pojazd?
Obyś się nie dał namówić na robotę która jest nie potrzebna, bo rozrusznik i alternator nie mają z tym nic wspólnego. Chyba że miałeś taką potrzebę zrobić te dwa elementy.

pumba22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 18 sie 2011, 23:54
Lokalizacja: Nowy Sącz/Chełmiec

Post autor: pumba22 » 24 paź 2013, 12:51

nie nie akurat rozrusznik i alternator to moj pomysl bo jednak 18 lat i 430 tys przebieg to juz na zas to robie jak juz jest rozerbane, szukam wlasnie od kogos pewnego cewek bo ja mam te na 4 sruby przykrecane i po 5 stoweczek chodza w carsie :-( auto u znajomego stoi,zostaly tylko w sumie te cewki , bo mialem stare uzywki jakieś, wczoraj jak sie przygladnolem to koncowki lamia sie w palcach doslownie guma juz chyba tak stara jest ii w sumie powoli juz nie mamy pomyslu co moze byc hehe :/

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 24 paź 2013, 13:32

Może sprężynka ci z fajki wypadła i nie kontaktuje cewka ze świecą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl