
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry
Panowie, juz dolek jest totalny, po wymianie pompy paliwa, czujnik walka i walu, komputer nic nie poakzuje, gaz zostal wyzucony, nowe swiece cewki i wychdozi tak jakby gubil iskre, mozliwe ze rozrusznik lub alternator??;>pomijajac fakt ze przewody ktore szly do wtryskow paliwowych byly w stanie masakrycznym 

Ostatnio zmieniony 21 paź 2013, 14:25 przez pumba22, łącznie zmieniany 1 raz.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Na wszystkich nie masz iskry czy tylko na poszczególnych. Skoro komp nic nie pokazuje to spróbuj starym sposobem wyciągając po kolei cewki i wkładaj świece. Dostaw ją do masy i tak sprawdź, może da Ci obraz gdzie jest iskra a gdzie nie. Lub wykręcaj świece, po ich wyglądzie będziesz mógł zweryfikować na którym garze coś się dzieje niedobrego.
moduly sa nowe wlasnie, troche dziwne to jest jak odpalimy go to chodzi jedna polowa, i dziala co druga cewka ale jak tamte niby nie dziaaljace damy w miejsce chodzacych to dzialaja i taka zabawa jest, teraz wszystkie 10 mas szukamy i zmieniamy koncowk, powoli nie ma sie czego chytac,nawet po wyzuceniu gazu, wtryski paliwowe sprawdzone dobre sa zostaje jeszcze problem w rozruzszniku i alternatorze chyba ... :-( 

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Troszkę nie niejasno.pumba22 pisze:iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra
Rozumiem że nie ma iskry na jakichś tam świecach, ale jak zamienisz miejscami cewki z cylindrów na których iskra jest, na te co iskry nie było, to się pojawia? Bo jak tak to na cewki to wygląda?
Nie ma to związku z brakiem iskry żadnego moim zdaniem.pumba22 pisze:wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
dla mnie troszkę zagmatwane. Z tego co opisujesz iskry nie ma co drugi cylinder. Skoro twierdzisz że moduły są sprawne a zdejmując cewkę dajmy na to z pierwszego i zamieniasz z trzecim i teraz zamiast braku iskry na 1 nie ma na 3 to na 1mln% będzie wina cewek lub fajek, mogą być już nadpalone.
Kup nową cewkę lub sprawną używkę i wsadź ją w miejsce gdzie nie było iskry.
Koszt cewki to nie wielkie pieniądze i w ten sposób na 100% będziesz miał pewność że cewy są sprawne.
Wstawiłeś auto do warsztatu czy sam robisz?
Jeśli do warsztatu to czy mechanik wie co to jest za pojazd?
Obyś się nie dał namówić na robotę która jest nie potrzebna, bo rozrusznik i alternator nie mają z tym nic wspólnego. Chyba że miałeś taką potrzebę zrobić te dwa elementy.
Kup nową cewkę lub sprawną używkę i wsadź ją w miejsce gdzie nie było iskry.
Koszt cewki to nie wielkie pieniądze i w ten sposób na 100% będziesz miał pewność że cewy są sprawne.
Wstawiłeś auto do warsztatu czy sam robisz?
Jeśli do warsztatu to czy mechanik wie co to jest za pojazd?
Obyś się nie dał namówić na robotę która jest nie potrzebna, bo rozrusznik i alternator nie mają z tym nic wspólnego. Chyba że miałeś taką potrzebę zrobić te dwa elementy.
nie nie akurat rozrusznik i alternator to moj pomysl bo jednak 18 lat i 430 tys przebieg to juz na zas to robie jak juz jest rozerbane, szukam wlasnie od kogos pewnego cewek bo ja mam te na 4 sruby przykrecane i po 5 stoweczek chodza w carsie :-( auto u znajomego stoi,zostaly tylko w sumie te cewki , bo mialem stare uzywki jakieś, wczoraj jak sie przygladnolem to koncowki lamia sie w palcach doslownie guma juz chyba tak stara jest ii w sumie powoli juz nie mamy pomyslu co moze byc hehe 
