[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
Witam kiedy pojawil sie wyciek oleju postanowilem wymienic kompletny rozrzad wiadomo wraz z uszczelniaczami ktore z przodu byly suche pocily sie tylne ktore zostaly wymienione wymienione zostaly rowniez uszczelki pokrywy zaworow. Po paru dniach znow pojawil sie wyciek oleju tym razem zostala wymieniona uszczelka chlodnicy oleju i wszystkie oringi ktore tam wystepuja jednak i ta wymiana nie przyniosla efektu. Nie widac wycieku oleju zbiera sie na misce olejowej i to jak by lecial z przodu silnika ale wiadomo ze podczas jazdy wiatr robi swoje od gory nie widac wycieku ktos ma jakis pomysl.
nie posiadm polskich znakow pozdrawiam.
nie posiadm polskich znakow pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:33 przez Wujek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
a ja bym obejrzał tą odmę olejową co idzie pod plastikiem z przodu silnika idzie chyba od pokrywy zaworów do pokrywy zaworów , ( od lewej do prawej )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Zdejmij osłonę rozrządu , odpal silnik i zobacz czy nie leci z tego otworu który zaznaczyłem : http://www.a8team.pl/topics12/639.htm . Zobacz jeszcze na dole na wale uszczelniacz .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A w którym miejscu leci ten olej stojąc przed autem po prawej czy lewej.
Co do otworu to po zdjęciu osłon i odpaleniu auta bedzie leciał olej z tego otworku. Tam wchodzi śruba mocująca osłone.
Można wiedziec ile zapłaciłes za uszczelki do chłodniczki oleju bo mi z tamtąd właśnie cieknie i mam zamiar zrobic przy wymianie oleju.
Co do otworu to po zdjęciu osłon i odpaleniu auta bedzie leciał olej z tego otworku. Tam wchodzi śruba mocująca osłone.
Można wiedziec ile zapłaciłes za uszczelki do chłodniczki oleju bo mi z tamtąd właśnie cieknie i mam zamiar zrobic przy wymianie oleju.
Witam.
Proszę o poradę kapie mi pod samochodem po dłuższym postoju (kilka kropel w rejonie alternator filtr oleju.
Wymieniłem uszczelki chłodniczki oleju bo tam troszkę przepuszczało ale po wyjęciu chłodniczki ukazał się widok jak na foto. Myślałem że to pozostałości po starych uszczelniaczach walka rozrządu i uszczelki klawiatury. ale niestety to nie to. Pod kopułkami mam nowe uszczelki i jest sucho, uszczelniacze wałków wymieniane niby przy rozrządzie (chyba że tylko na FV miałem policzone)
Wg mnie ewidentnie uszczelniacz wałka ale może się mylę.
Proszę o sugestię. Więcej fotek poglądowych przed złożeniem w temacie
http://www.a8team.pl/niepoprawna-wymian ... t10169.htm
Proszę o poradę kapie mi pod samochodem po dłuższym postoju (kilka kropel w rejonie alternator filtr oleju.
Wymieniłem uszczelki chłodniczki oleju bo tam troszkę przepuszczało ale po wyjęciu chłodniczki ukazał się widok jak na foto. Myślałem że to pozostałości po starych uszczelniaczach walka rozrządu i uszczelki klawiatury. ale niestety to nie to. Pod kopułkami mam nowe uszczelki i jest sucho, uszczelniacze wałków wymieniane niby przy rozrządzie (chyba że tylko na FV miałem policzone)
Wg mnie ewidentnie uszczelniacz wałka ale może się mylę.
Proszę o sugestię. Więcej fotek poglądowych przed złożeniem w temacie
http://www.a8team.pl/niepoprawna-wymian ... t10169.htm
a dlaczego akurat taki układ przecieków, bo u mnie właśnie z prawej z tyłu deliktnie przecieka, a czy za każdym razem trzeb robić planowanie głowicy?adrian949 pisze:A pod obudową rozrządu nic nie widać? Jak nie to na pewno cieknie z głowicy, czasem cieknie na lewej głowicy z przodu i na prawej z tyłu.