![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
- Lokalizacja: Ryki
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Komu stukają po rozruchu nastawniki i jak długo z tym jezdzi?
Pytam z ciekawości czy warto wymieniać na nowe jak stuka zaraz po rozruchu po dłuższym postoju.
Kolego hipcio, TAGów nie piszemy "z palca" tylko wybieramy odpowiedni z rozwijanej listy. Ten poprawiłem, ale na przyszłość proszę o tym pamiętać.
Pozdrawiam
Simone331
Pytam z ciekawości czy warto wymieniać na nowe jak stuka zaraz po rozruchu po dłuższym postoju.
Kolego hipcio, TAGów nie piszemy "z palca" tylko wybieramy odpowiedni z rozwijanej listy. Ten poprawiłem, ale na przyszłość proszę o tym pamiętać.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 00:58 przez hipcio, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2298
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 maja 2013, 23:20
- Lokalizacja: Milicz
- k44761
- Super Klubowicz
- Posty: 501
- Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
- Lokalizacja: Lubin
Ja jeździłem 3 tygodnie od momentu jak zaczęło stukać. Olałem - potem musiałem silnik rozbierać, bo 5 zaworów rozwaliło i dwie dziury w tłokach zrobiło.
Pękł ślizg łańcucha w głowicy numer 1 zerwało łańcuch i tyle.
Moja rada - jak stuka - wymieniaj od razu. Koszt nie znowu taki wielki - niecałe 2 koła, jak potrafisz posługiwać się kluczami to sam wymienisz. Rozrządu nie trzeba zdejmować (ja robiłem u siebie i kilku kolegów bez zdejmowania rozrządu - koła zębate są na wałkach wydechowych, których nie trzeba ruszać. Trzeba tylko umiejętnie "manewrować" łańcuszkami, ale da się
Pękł ślizg łańcucha w głowicy numer 1 zerwało łańcuch i tyle.
Moja rada - jak stuka - wymieniaj od razu. Koszt nie znowu taki wielki - niecałe 2 koła, jak potrafisz posługiwać się kluczami to sam wymienisz. Rozrządu nie trzeba zdejmować (ja robiłem u siebie i kilku kolegów bez zdejmowania rozrządu - koła zębate są na wałkach wydechowych, których nie trzeba ruszać. Trzeba tylko umiejętnie "manewrować" łańcuszkami, ale da się

Elektronika samochodowa.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 53
- Rejestracja: 20 gru 2010, 20:59
- Lokalizacja: Śląsk
- k44761
- Super Klubowicz
- Posty: 501
- Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
- Lokalizacja: Lubin
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
u mnie slychac jak auto dłużej postoi powiedzmy przy pierwszym uruchomieniu auta slychac cos w stylu klekotu ale tez nie zawsze jak jest zimniej na dworze bynajmniej taka zaleznosc zauwazylem , przy kazdym nastepnym uruchomieniu auta tego nie slychac podczas jazdy tez nic , moj mechanik powiedzial ze podejrzewa ze to nastawnik walkow rozrzadu
bądź sobą, wariatów też lubią
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Prawie na pewno napinacz - niestety kosztowy temat ale robić trzeba.preston81 pisze:u mnie slychac jak auto dłużej postoi powiedzmy przy pierwszym uruchomieniu auta slychac cos w stylu klekotu ale tez nie zawsze jak jest zimniej na dworze bynajmniej taka zaleznosc zauwazylem , przy kazdym nastepnym uruchomieniu auta tego nie slychac podczas jazdy tez nic , moj mechanik powiedzial ze podejrzewa ze to nastawnik walkow rozrzadu
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-