moje 4.2 z 2000r
Troszkę więcej zapłaciłem. Kolega lukas trochę do niej dołożył. W tym najważniejsze generalka skrzyni i prawie nowy gaz, reszta jak powyżej. Dałem za nią (wg. Ciebie pewnie aż) 24tys. Trochę sporo, ale chciałem samochód w którego nie będę musiał na start wkładać kolejnych tysi. A w tym jest wszystko można powiedzieć na cacy. Nic nie musiałem dokładać. A co ważne, trafił się po sąsiedzku, bo ja jestem trochę leniwy i nie chce mi się daleko jeździć za samochodem. Ale lukas taniej by jej nie puścił. Nie ukrywam, że zauroczyło mnie to auto od razu i żałowałbym gdybym nie wziął. Wg Ciebie przepłaciłem?pozdro
nie włg mnie nie przepłaciłeś , sam się zastanawiałem czy nie lepiej kupić zrobioną audi na cacy ale po przemysleniach postanowiłem zaryzykować i kupić tańszą i sam ją doinwestować , niestety nie byłem w tak komfortowej sytuacji jak ty i nie miałem auta z pewnej ręki lecz jak wyszło też nie trafiłem najgorzej i finalnie na pewno wyniesie mnie więcej niż te 24 które dałeś a moja ósemeczka tez jest rocznikow z 2000 - 18 grudzień , jak możesz wstaw fotki tego oklejonego wnętrza bo jestem ciekaw jak się to prezentuje
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, 21:22 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
:-P tak coś koło tego w nią włożyłempreston81 pisze:20?
ale beyer nie kupił jej takiej jak miałem bo chciałem ok 30tys za nia odeszly felgi, lusterka, wydech simons :-(
ci co nigdy nie mieli nie wiedzą ale powtarzam jak i inni koledzy z forum co wiedzą ile co kosztuje
znajdzcie A8 po lifcie za 15tys ciezko a jak bedzie czyli zlom na kolach wlozcie rozrzad, lpg i np skrzynia bo jestem tego zdania jak nie jest po remoncie to czyli jest przed... :-? i wychodzi juz kwota ok 12-15tys a dalej jest to złom
druga sprawa ten co miał D2 to szuka już młodszej np. D3 więc kupujący przeważnie jest świerzakiem i nie wmówisz mu za co płaci bo szuka jak najtaniej
mam nadzieję że będzie mu się sprawować jak najlepiej :mrgreen:
A teraz co do oklejania też mi się nie podobało drewno więc okleiłem sam, chciałem potem zdjąć i pom alować lakierem czarnym ale jak już poostanowiłem sprzedać to nie ruszałem
wadą jest to że przy przyciskach do szyb są załamania i po jakimś czasie zaczęło się odklejać ale myślę że jeszcze bym spróbował to raz okleic porządniej
po sprzedaży audi mialem passata ktorego okleiłem a teraz mam superba i też okleilem i naprawde wygląda w środku o niebo lepiej niż tandetne plastiki przy radiu
Fakt- trzeba używać dobrej jako ści folię raz się pokusiłem na tańszą i nigdy więcej,
znalazłem jakieś foto ale za dobrze nie widać jakości oklejenia
całe szczęście, że odeszły, bo tak to nie mógłbym sobie na nią pozwolić :-) co do felg, to te na których kupiłem wcale nie są gorsze, ale wiadomo mniejsze-18. Na wiosnę będą takie jak kiedyś, te zostaną na zimówkach. Lusterek nie chce i wydechu też, bo nie zależy mi na dźwięku z wydechu. Wystarczy mi ten dźwięk prosto z serca ;-)lukas28 pisze:ale beyer nie kupił jej takiej jak miałem bo chciałem ok 30tys za nia odeszly felgi, lusterka, wydech simons :-(
znajdzcie A8 po lifcie za 15tys ciezko
nierealne
Ostatnio zmieniony 15 lis 2013, 20:59 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmiana taśmy pod kierownicą + kiera z wiązką.preston81 pisze:widze ze początkowo nie miales biegow w kierownicy co trzeba bylo zrobic by zaadoptowac tą funkcję??
Do tego aby było zgodnie ze sztuką (ABS/ESP, poświetlenie, zmiana biegów) to kodowanie VAG'iem + niestety również kablologia i ciągnięcie nowych wiązek od kolumny kierownicy do skrzyni biegów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-