Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pełna moc dopiero po paru sekundach

Lakier

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pełna moc dopiero po paru sekundach

Post autor: Lakier » 17 lis 2013, 12:34

Witam,

Mam taki problem. Gdy wciskam pedał gazu w podłogę, skrzynia redukuje biegi, samochód przyśpiesza, ale tak jakby miało z 200 koni, dopiero po kilku sekundach samochód nabiera jakby drugiego wdechu i przyśpiesza pełną mocą.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lis 2013, 14:16

- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??

- na PB jest tak samo jak na LPG?
- jakieś błędy w sterowniku silnika?
- jakieś błędy w sterowniku skrzyni?

- przy jakich obrotach silnika moc powraca?.... czy jest to jakaś mniej więcej stała wartość czy zupełnie nie ma reguły??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Lakier

Post autor: Lakier » 17 lis 2013, 14:23

FOSS pisze:- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS.

Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie.

Błędów silnika i skrzyni brak.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lis 2013, 14:28

Kupiłeś to auto z Wrocławia? Aby cięgna sprawdzić wystarczy otworzyć maskę i z przodu silnika są. Jeśli są całe to spróbuj nimi poruszać. Włącz silnik i popatrz czy grucha się "kurczy", jeśli tak to jest podciśnienie.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lis 2013, 14:33

Lakier pisze:
FOSS pisze:- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS.
VCDS nie pomoże.
Zdjąć przednią osłonę z silnika (na górze, tą podłużną) i sprawdzić organoleptycznie - gruszki podciśnienia tam właśnie są ukryte.
Lakier pisze:Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie.
Jeżeli cięgna są urwane bądź też jest inna usterka przez którą klapy w dolocie się nie przestawiają to twoje objawy na pewno są zależne od obrotów.
Lakier pisze:Błędów silnika i skrzyni brak.
Urwane cięgna nie powodują żadnych błędów.
Ale to nie muszą być oczywiście cięgna.


Same cięgna mam w ciągłej sprzedaży...... ale o tym później jeżeli twoje okażą się połamane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Lakier

Post autor: Lakier » 18 lis 2013, 09:30

Dzisiaj się przejchałem i faktycznie moc w 100% oddawana jest po przekroczniu 5 tys. RPM.

Więc sprawdzę te cięgna i gruszki i odezwę się na pewno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl