Witam,
Mam taki problem. Gdy wciskam pedał gazu w podłogę, skrzynia redukuje biegi, samochód przyśpiesza, ale tak jakby miało z 200 koni, dopiero po kilku sekundach samochód nabiera jakby drugiego wdechu i przyśpiesza pełną mocą.
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pełna moc dopiero po paru sekundach
- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
- na PB jest tak samo jak na LPG?
- jakieś błędy w sterowniku silnika?
- jakieś błędy w sterowniku skrzyni?
- przy jakich obrotach silnika moc powraca?.... czy jest to jakaś mniej więcej stała wartość czy zupełnie nie ma reguły??
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
- na PB jest tak samo jak na LPG?
- jakieś błędy w sterowniku silnika?
- jakieś błędy w sterowniku skrzyni?
- przy jakich obrotach silnika moc powraca?.... czy jest to jakaś mniej więcej stała wartość czy zupełnie nie ma reguły??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS.FOSS pisze:- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie.
Błędów silnika i skrzyni brak.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
VCDS nie pomoże.Lakier pisze:Jak to sprawdzić? Mam dostęp do VCDS.FOSS pisze:- cięgna na gruszkach podciśnienia całe?
- układ podciśnienia szczelny?
- klapy w kolektorze dolotowym sprawne?
- gruszki podciśnienia pracują?... przełączają klapy w dolocie??
Zdjąć przednią osłonę z silnika (na górze, tą podłużną) i sprawdzić organoleptycznie - gruszki podciśnienia tam właśnie są ukryte.
Jeżeli cięgna są urwane bądź też jest inna usterka przez którą klapy w dolocie się nie przestawiają to twoje objawy na pewno są zależne od obrotów.Lakier pisze:Na PB i LPG to samo. Sprawdzę czy dzieje się to zależnie od obrotów, czy nie, ale raczej nie.
Urwane cięgna nie powodują żadnych błędów.Lakier pisze:Błędów silnika i skrzyni brak.
Ale to nie muszą być oczywiście cięgna.
Same cięgna mam w ciągłej sprzedaży...... ale o tym później jeżeli twoje okażą się połamane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-