![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] A8 D2 4.2 problemy z błedami.
ernesto, podczas jazdy przy przyspieszaniu w całym zakresie obrotów i bardzo slabe ale wyczuwalne przy jezdzie ze stała predkoscia. Nie sa to szarpania rowne tylko z rożną czestotliwością, raz szarpnie, 2 sek jedzie ok, poczy znow szarpnie 2 razy, jedzie, znow szarpie raz, czasem wiecej i tak roznie ale przeważnie co 1 -2 sekundy caly czas szarpie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ja bym na Twoim miejscu zainwestował w nową z gwarancją. Podobno regeneruje się tylko te w po liftowych a do pre lifta tylko nówka.
Z tym błędem co masz "zwarcie do masy" to przejrzyj kabel od początku do końca. Może jest gdzieś przegniły lub złamany.
Z tym błędem co masz "zwarcie do masy" to przejrzyj kabel od początku do końca. Może jest gdzieś przegniły lub złamany.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2013, 18:09 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zajmuje sie detailingiem akurat imam ipa takze sprubuje
Panowie kolejny news odpalam auto bylem sie karnac i zapierdziela fajnie bez odczuwalnego szarpania. Pojezdzilem troche zjechalem pod blok i pierwsze co to VAGina wyskoczyl blad 16500 czujnik temp plynu chlodzacego g62. Za to blad 17999 czujnika walka rozrzadu nie wyskoczyl i jestem w 100% juz pewny ze to pzez niego sa szarpania Jutro ogarniam kable od wtyczki to musi byc to.
Co do czujnika g62 to ktory to dokladnie jest i gdzie sie znajduje? W blokach pomiarowych jak go sprawdzic?

Panowie kolejny news odpalam auto bylem sie karnac i zapierdziela fajnie bez odczuwalnego szarpania. Pojezdzilem troche zjechalem pod blok i pierwsze co to VAGina wyskoczyl blad 16500 czujnik temp plynu chlodzacego g62. Za to blad 17999 czujnika walka rozrzadu nie wyskoczyl i jestem w 100% juz pewny ze to pzez niego sa szarpania Jutro ogarniam kable od wtyczki to musi byc to.
Co do czujnika g62 to ktory to dokladnie jest i gdzie sie znajduje? W blokach pomiarowych jak go sprawdzic?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wchodzisz w Engine, measure block, wybierasz blok 4 i go. Temperatura będzie w 3 okienku od lewej.
Umiejscowienie jest tutaj: http://www.a8team.pl/5142.htm
![Obrazek]()
Umiejscowienie jest tutaj: http://www.a8team.pl/5142.htm
Witam ponownie. Nowka przeplywka jutro bedzie u mnie. Ale zastanawiamnieciaglw tenczujnik polozwnia walka rozrzadu. Wyskakuje znow blad 17999 zwarcie z masa. Moze ktos wie gdzie w ECU wpina sie kable z tego czujnika? Zrobilbym nowa wiazke od ECU do czujnika. Aaa blad wyskakujetylko podczas jazdy. Po odpaleniu na postoju noc nie wyskakuje. Musze to szybko ogarnac bo we wtorek autko idzie na zakladanie nowej sekwencji I musialoby to byc zrobione. Dodam jeszcze ze auto wciaz szarpie podczas przyspieszania.
Znalazłem coś takiego, cena całkiem przystępnakrzychu22.p1i pisze:Ołoło cena konkret, patrząc po cenie to raczej zamienników brak.
http://allegro.pl/bosch-przeplywomierz- ... 02357.html
tylko jak to będzie pracować, chociaż jak podaje sprzedawca pasuje do silników o dość różnej liczbie KM (od 280 do 350).
Na tej stronie specyfikacja podobna,
http://www.expressauto24.net/epages/eb8 ... 3godb0oALg
może to jest dobra alternatywa?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
wiec Panowie sprawa jest taka ze po zalozeniu NOWEJ przeplywki dalej odczyty sa bardzo kiepskie. 130 140 g/s przy maksymalnych obrotach na 2 czy 3 biegu.
wciaz wyskakuje blad czujnika polozenia walka rozrzadu.
Na postoju po skasowaniu spokoj jak tulko rusze to jest ten.
17799 Czujnik pozycji wału rozrządczego (B2) - skrót do uziemienia
chyba ze na postoju przegazuje do ponad 6tys obr to wyskakuje ten błąd
17800 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji - otwarte (B2) - skrót do B+
kijowo bo kable z czujnika ida do całej wiazki kabli za silnikiem i ciezko bedize sprawdzic czy ktorys nei jest uszkodzony :-/
Mam pytanie czy te 3 kable idące z czujnika sa bezposrednio wpiete do ECU czy gdzies po drodze łączą sie z ktorymś z czujników?
wciaz wyskakuje blad czujnika polozenia walka rozrzadu.
Na postoju po skasowaniu spokoj jak tulko rusze to jest ten.
17799 Czujnik pozycji wału rozrządczego (B2) - skrót do uziemienia
chyba ze na postoju przegazuje do ponad 6tys obr to wyskakuje ten błąd
17800 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji - otwarte (B2) - skrót do B+
kijowo bo kable z czujnika ida do całej wiazki kabli za silnikiem i ciezko bedize sprawdzic czy ktorys nei jest uszkodzony :-/
Mam pytanie czy te 3 kable idące z czujnika sa bezposrednio wpiete do ECU czy gdzies po drodze łączą sie z ktorymś z czujników?
wydaje mi się że nie powinny się łączyć z innymi bo jeden zakłucał by następny. Zobacz jakie przewody idą do kostki i zerknij czy przez ścianę grodziową do kompa dochodzą podobne. Jeśli tak bież miernik w ręce i z jednego końca na drógi zmież czy jest przepływ. A czy ten czujnik wymieniałeś? Może on jest jakiś felerny.
ernesto, czujnik wymienialem na nowy bosch. Dzwonilem wlasnie do gazownika ktory ma mi zakladac sekwencje, powiedzial mi ze bledy wyskakuja ze wzgledu na zmasowanie sondy Ze sterownikiem gazu, tak niestety robiono przy 2gen. Na szczescie powiedzial ze jak to bedzie odlaczal i targal to zrobi wszystko tak jak ma byc. Odrazu sie troche odstresowalem. Wszystko sie okaze w przyszlym tyg. W poniedzialek mu auto odstawiam.