Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] A8 D2 4.2 problemy z błedami.

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 22 lis 2013, 16:46

ernesto, podczas jazdy przy przyspieszaniu w całym zakresie obrotów i bardzo slabe ale wyczuwalne przy jezdzie ze stała predkoscia. Nie sa to szarpania rowne tylko z rożną czestotliwością, raz szarpnie, 2 sek jedzie ok, poczy znow szarpnie 2 razy, jedzie, znow szarpie raz, czasem wiecej i tak roznie ale przeważnie co 1 -2 sekundy caly czas szarpie.

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 22 lis 2013, 17:42

Ja bym jeszcze sprawdził jednak tą przeplywke.

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 22 lis 2013, 17:52

Przeplywka tak jak mowie jest pewnie na wykonczeniu. Powiedzcie gdzie kupie regenerowana? Bo na nowa szkoda mi troche. Doczytalem w internecie ze jesli jest blad czujnika polozenia walka rozrzadu to silnik bedzie szarpal. Stawiam na uszkodzenia kabli do czujnika poniewaz jest wymieniony na nowy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 22 lis 2013, 17:56

Co do przeplywki moglbym ogarnac Ci nowa ale strasznie duzo kasy , najlepiej szukac na allegro uzywki z gwarancja rozruchowa

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lis 2013, 18:06

Ja bym na Twoim miejscu zainwestował w nową z gwarancją. Podobno regeneruje się tylko te w po liftowych a do pre lifta tylko nówka.

Z tym błędem co masz "zwarcie do masy" to przejrzyj kabel od początku do końca. Może jest gdzieś przegniły lub złamany.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2013, 18:09 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 22 lis 2013, 18:08

A da rade znalezc taniej Niz 1016zl w IC. Dodam ze mam 3 szt z czego ta jedna sprawna ale slaba...

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lis 2013, 18:12

Ołoło cena konkret, patrząc po cenie to raczej zamienników brak. Jeśli to za dużo to szukaj używanej z gwarancją. Można jeszcze (o ile nie wywala błędu przepływka) wyczyścić ją takim płynem co auto detaliści znają (IPA) albo umyć w myjce ultradźwiękowej.

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 22 lis 2013, 19:14

Zajmuje sie detailingiem akurat imam ipa takze sprubuje ;)
Panowie kolejny news odpalam auto bylem sie karnac i zapierdziela fajnie bez odczuwalnego szarpania. Pojezdzilem troche zjechalem pod blok i pierwsze co to VAGina wyskoczyl blad 16500 czujnik temp plynu chlodzacego g62. Za to blad 17999 czujnika walka rozrzadu nie wyskoczyl i jestem w 100% juz pewny ze to pzez niego sa szarpania Jutro ogarniam kable od wtyczki to musi byc to.
Co do czujnika g62 to ktory to dokladnie jest i gdzie sie znajduje? W blokach pomiarowych jak go sprawdzic?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lis 2013, 19:40

Wchodzisz w Engine, measure block, wybierasz blok 4 i go. Temperatura będzie w 3 okienku od lewej.

Umiejscowienie jest tutaj: http://www.a8team.pl/5142.htm


Obrazek

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 28 lis 2013, 13:03

Witam ponownie. Nowka przeplywka jutro bedzie u mnie. Ale zastanawiamnieciaglw tenczujnik polozwnia walka rozrzadu. Wyskakuje znow blad 17999 zwarcie z masa. Moze ktos wie gdzie w ECU wpina sie kable z tego czujnika? Zrobilbym nowa wiazke od ECU do czujnika. Aaa blad wyskakujetylko podczas jazdy. Po odpaleniu na postoju noc nie wyskakuje. Musze to szybko ogarnac bo we wtorek autko idzie na zakladanie nowej sekwencji I musialoby to byc zrobione. Dodam jeszcze ze auto wciaz szarpie podczas przyspieszania.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lis 2013, 13:35

krzychu22.p1i pisze:Ołoło cena konkret, patrząc po cenie to raczej zamienników brak.
Znalazłem coś takiego, cena całkiem przystępna
http://allegro.pl/bosch-przeplywomierz- ... 02357.html
tylko jak to będzie pracować, chociaż jak podaje sprzedawca pasuje do silników o dość różnej liczbie KM (od 280 do 350).
Na tej stronie specyfikacja podobna,
http://www.expressauto24.net/epages/eb8 ... 3godb0oALg
może to jest dobra alternatywa?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 28 lis 2013, 13:44

Ten przeplywomierz ktory podales w linkach wychodzi do 4.2 Lift D2 i 4.2 mpi D3 , do D2 przed lift jest inny

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 29 lis 2013, 15:08

wiec Panowie sprawa jest taka ze po zalozeniu NOWEJ przeplywki dalej odczyty sa bardzo kiepskie. 130 140 g/s przy maksymalnych obrotach na 2 czy 3 biegu.

wciaz wyskakuje blad czujnika polozenia walka rozrzadu.
Na postoju po skasowaniu spokoj jak tulko rusze to jest ten.
17799 Czujnik pozycji wału rozrządczego (B2) - skrót do uziemienia
chyba ze na postoju przegazuje do ponad 6tys obr to wyskakuje ten błąd
17800 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji - otwarte (B2) - skrót do B+

kijowo bo kable z czujnika ida do całej wiazki kabli za silnikiem i ciezko bedize sprawdzic czy ktorys nei jest uszkodzony :-/
Mam pytanie czy te 3 kable idące z czujnika sa bezposrednio wpiete do ECU czy gdzies po drodze łączą sie z ktorymś z czujników?

ernesto

Post autor: ernesto » 29 lis 2013, 16:41

wydaje mi się że nie powinny się łączyć z innymi bo jeden zakłucał by następny. Zobacz jakie przewody idą do kostki i zerknij czy przez ścianę grodziową do kompa dochodzą podobne. Jeśli tak bież miernik w ręce i z jednego końca na drógi zmież czy jest przepływ. A czy ten czujnik wymieniałeś? Może on jest jakiś felerny.

Awatar użytkownika
WojtaS90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2013, 18:57
Lokalizacja: Lędziny/Mysłowice

Post autor: WojtaS90 » 29 lis 2013, 16:53

ernesto, czujnik wymienialem na nowy bosch. Dzwonilem wlasnie do gazownika ktory ma mi zakladac sekwencje, powiedzial mi ze bledy wyskakuja ze wzgledu na zmasowanie sondy Ze sterownikiem gazu, tak niestety robiono przy 2gen. Na szczescie powiedzial ze jak to bedzie odlaczal i targal to zrobi wszystko tak jak ma byc. Odrazu sie troche odstresowalem. Wszystko sie okaze w przyszlym tyg. W poniedzialek mu auto odstawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl