![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(
Poszedlem sprawdzic czy na grupie 1 podczas krecenia pokaze predkosc obrotowa, zakrecila pare razy i aku zdechl ale podczas krecenia bylo twardo 000, nawet nie drgnelo. Jutro laweta zabiera na warsztat bo na dworze zrobic teraz cokolwiek to powodzenia to podladuje i zobacze jeszcze raz. Ale i tak na moment podmienie czujnik i zobacze.
Glowica nr 2 to lewa czy prawa? I czujnik siedzi od strony podszybia?
Glowica nr 2 to lewa czy prawa? I czujnik siedzi od strony podszybia?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
ja ostatnio myslalem ze mi fajkocewka padla a tu się okazało ze to sterownik zapłonu chyba tak to się nazywa ta czesc znajduje się z lewej strony stojąc przodem do maski auta w komorze silnika pod oslona kupiłem zamiennik za 126pln czy ktoz z was kupowal taki zamiennik i czy to się zaraz nie rozsypie. narazie smiga jak zloto pozdrawiam
Podpale to jak boga kocham.
Czujnik wymieniony i chusteczka - ani na gazie ani na benie, nawet nie zakaszle. Paliwo dochodzi (nie wiem jakie cisnienie ale nie male bo po kreceniu jak poluzowalem przewod przy listwie to od razu zaczelo wybijac dosc ostro paliwo)
Zrobilismy test na plaka i zapierdziela elegancko = sucz nie dostaje paliwa. I teraz pytanie bo podejrzewam kompa od gazu, na wylaczonym aucie na wtryskiwaczach nie powinno byc napiecia? Bo mi pokazuje 3V a kluczyk mam w kieszeni. Przy kreceniu rozrusznikiem napiecie wchodzi na 12V i wisi (a na moja logike powinno oscylowac)
Jakies pomysly?
Marcin ja mam polifta i nie mam modulow, tylko cewki a pozatym na plaku chodzi idealnie.
Czujnik wymieniony i chusteczka - ani na gazie ani na benie, nawet nie zakaszle. Paliwo dochodzi (nie wiem jakie cisnienie ale nie male bo po kreceniu jak poluzowalem przewod przy listwie to od razu zaczelo wybijac dosc ostro paliwo)
Zrobilismy test na plaka i zapierdziela elegancko = sucz nie dostaje paliwa. I teraz pytanie bo podejrzewam kompa od gazu, na wylaczonym aucie na wtryskiwaczach nie powinno byc napiecia? Bo mi pokazuje 3V a kluczyk mam w kieszeni. Przy kreceniu rozrusznikiem napiecie wchodzi na 12V i wisi (a na moja logike powinno oscylowac)
Jakies pomysly?
Marcin ja mam polifta i nie mam modulow, tylko cewki a pozatym na plaku chodzi idealnie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Po zaplonie na wtrysku pb mam okolo 9V (nie pamietam dokladnej wartosci ale na pewno daleko od 12V) stan aku patrzac po vagu 14v i podpiety do drugiego auta tez w miedzyczasie zeby doladowac.
Przy kreceniu rozrusznikiem lapie 12v i wisi (chyba ze miernik nie nadaza i pokazuje ze caly czas jest 12v)
Bez lutowania nie rozdziele wtryskow lpg od pb bo jest wyciagniete przez przeciecie jednego przewodu od pb.
Regulator cisnienia juz drugi (chociaz wymieniony zanim przestala odpalac) filtr paliwa ma najechane 4tys km (z reszta paliwo do listwy dochodzi)
Przy kreceniu rozrusznikiem lapie 12v i wisi (chyba ze miernik nie nadaza i pokazuje ze caly czas jest 12v)
Bez lutowania nie rozdziele wtryskow lpg od pb bo jest wyciagniete przez przeciecie jednego przewodu od pb.
Regulator cisnienia juz drugi (chociaz wymieniony zanim przestala odpalac) filtr paliwa ma najechane 4tys km (z reszta paliwo do listwy dochodzi)
Juz nie mam nerwow pakowac w to pieniedzy
co i rusz cos nowego kupuje i goowno to daje. Swiece, przewody, druga listwa paliwowa, przeplywomierz, czujnik polozenia walu teraz i nadal dupa. Komp nic nie pokazuje i szukaj wiatru w polu.
Ja wiem ze najlatwiej to wpakowac wszystko nowe ale same cewki i wtryski to prawie 2k, pompa z uszczelkami nastepny tysiac, jaki sens? W ciemno to so ie mozna wymieniac a nie mam pod reka drugiej zeby podmieniac.

Ja wiem ze najlatwiej to wpakowac wszystko nowe ale same cewki i wtryski to prawie 2k, pompa z uszczelkami nastepny tysiac, jaki sens? W ciemno to so ie mozna wymieniac a nie mam pod reka drugiej zeby podmieniac.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Na wtryski 12 volt jest stałe a masa jest przerywana ;-)
[ Dodano: 2013-12-02, 23:08 ]
Sorki nie doczytałem co Karol208 napisał
[ Dodano: 2013-12-02, 23:13 ]
ja bym jeszcze sprawdził masę ecu i sterownika lpg
[ Dodano: 2013-12-02, 23:20 ]
to że paliwo dochodzi do listwy to nic, jakie jest ciśnienie ,może przewód w zbiorniku być nieszczelny i ciśnienie puszcza bokiem.
[ Dodano: 2013-12-02, 23:08 ]
Sorki nie doczytałem co Karol208 napisał
[ Dodano: 2013-12-02, 23:13 ]
ja bym jeszcze sprawdził masę ecu i sterownika lpg
[ Dodano: 2013-12-02, 23:20 ]
to że paliwo dochodzi do listwy to nic, jakie jest ciśnienie ,może przewód w zbiorniku być nieszczelny i ciśnienie puszcza bokiem.
Na chwilę obecną mogę Cie pocieszyc tym że jak Ci juz będzie chodziła to będziesz mial dużo rzeczy wymienionych na niby nowe
czasami mozesz pakowac tysiace a przyczyna moze leżeć glupiej rzeczy.... moim zdaniem jest brak sterowania czasami wtrysku... iskre sprawdzales? Dziwne... bo wczesniej pisales ze smierdzi paliwem... tak?
[ Dodano: 2013-12-03, 01:57 ]
Powiem Ci tak jak koledzy pisali wczesniej wtryskiwacze sa sterowane impulsami masy ktore plyna z ecu . W twoim przypadku te sygnaly nie ida prosto z ecu tylko ida jeszcze przez komputer gazowy moze tam jest cos uwalone i tam lezy przyczyna...druga sprawa kiedys mi spadla izolacja z przewodu wtryskiwacza i wlasnie to byl przewod masowy dotykal kolektora ssącego co powodowalo jego ciagle otwarcie i zalewanie cylindra swiecy itd. Benzyna...audiczka kopcila jak glupia paliwo bylo wtryskiwane w momencie przekrecenia tylko zaplonu bo juz 12v pojawislo sie na wtryskach a masa byla zetknieta z kolektorem ssacym .dopiero vag w reke nakierowalo mnie ktory gar itp . I znalazlem... nie wiem co mam ci powiedziec .. przewody w ktorych jest +12 maja wszystkie ten sam kolor tyllko masowe sie roznia moze sproboj podac mase na te sterujace czyli masowe ale to bys musial doslownie przez chwile bo silnik na wolnych obrotach ma czasy okolo 3.7ms ...ale wtedy wtryskiwacz by sie na chwile otworzyl i moze jeden gar by chociaz zajęknął to bys mial jakas mala podpowiedz..jak masz teraz kostki we wtryskiwaczach od kompa gazowego to miernik w reke ustaw na voltomierz jeden dotknij przewod od miernika do silnika a drugi do przewodow od wtryskiwacza jak sie pojawi 12 v to wiesz ze ten nie jest masowy...kombinuj

[ Dodano: 2013-12-03, 01:57 ]
Powiem Ci tak jak koledzy pisali wczesniej wtryskiwacze sa sterowane impulsami masy ktore plyna z ecu . W twoim przypadku te sygnaly nie ida prosto z ecu tylko ida jeszcze przez komputer gazowy moze tam jest cos uwalone i tam lezy przyczyna...druga sprawa kiedys mi spadla izolacja z przewodu wtryskiwacza i wlasnie to byl przewod masowy dotykal kolektora ssącego co powodowalo jego ciagle otwarcie i zalewanie cylindra swiecy itd. Benzyna...audiczka kopcila jak glupia paliwo bylo wtryskiwane w momencie przekrecenia tylko zaplonu bo juz 12v pojawislo sie na wtryskach a masa byla zetknieta z kolektorem ssacym .dopiero vag w reke nakierowalo mnie ktory gar itp . I znalazlem... nie wiem co mam ci powiedziec .. przewody w ktorych jest +12 maja wszystkie ten sam kolor tyllko masowe sie roznia moze sproboj podac mase na te sterujace czyli masowe ale to bys musial doslownie przez chwile bo silnik na wolnych obrotach ma czasy okolo 3.7ms ...ale wtedy wtryskiwacz by sie na chwile otworzyl i moze jeden gar by chociaz zajęknął to bys mial jakas mala podpowiedz..jak masz teraz kostki we wtryskiwaczach od kompa gazowego to miernik w reke ustaw na voltomierz jeden dotknij przewod od miernika do silnika a drugi do przewodow od wtryskiwacza jak sie pojawi 12 v to wiesz ze ten nie jest masowy...kombinuj
A nie łatwiej by było wyciągnąć listwę razem z wtryskiwaczami i zakręcić motorem? Widział by czy podają paliwo czy nie. Oczywiście wszystko podłączone kabelkami. To samo z cewkami aby iskrę sprawdzić. Tego czego będzie brakowało to iść w tym kierunku. Jak wtryski to założyć mostki w miejsca rozcięcia instalacji i sprawdzić (aby komp gazowy wykluczyć). Jak nie zagada to szukać sygnału, podłączyć diodę 12V do wyjścia z ECU sygnału (masa) na wtryskiwacz i do 12V, zgasić światło i będzie widać czy miga.