części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Zbieżność - czy prawidłowo ustawiona

ernesto

Post autor: ernesto » 29 lis 2013, 17:50

Apophis pisze: Wszystkiego nauczył mnie znajomy-mechanik starej daty który świetnie naprawia auta i nigdy do niego nie wracałem z reklamacją :)
Każdy ma swoje sposoby, a najlepszym patentem jest prostota i wiedzieć jak coś zrobić dobrze i dokładnie by się nie narobić = stara szkoła ;-)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 01 gru 2013, 09:23

Apophis tak samo pręt jak i ustawianie zbieżności na lampy to nie są wogóle nie dokładne jak nowe ustawienia komputerowe :) ale zgodzę się z Tobą, że większość nie umie z tego korzystać :) i Nas też jeszcze ustawiają 2 warsztaty jeden też na kamerach drugi laserowo i ostatnio ustawiali dla mojego klienta zbieżność bo My mamy tylko od pn-pt otwarte, a klient końcówki sobie zmienił i ustawił u konkurencji i w pn wrócił do Nas bo coś nie tak to zbieżność i było 30 min źle ustawiona :) ciągało, że nie dało się jechać :) dlatego trzeba się nauczyć ustawiać, ja mam maszynę już ok 2 lat i ponad 3000 aut ustawiłem w niedużym miasteczku, przyjeżdżają ludzie z okolicy 30km do Nas specjalnie na zbieżność, dlatego mówię, że ciężko ustawić idealnie ale jak ktoś umie to będzie sama jechała :D :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Gość

Post autor: Gość » 01 gru 2013, 13:55

Lukas134, szczerze to mnie krew zalewa jak mi opowiadają znajomi że to na laserach byli a auto prosto jechać nie chce-wtedy ich zawsze kierowałem do pana Henia co na lampach im korygował to :)

Kiedys taki nowoczesny warsztat jak Twój sprawdził moja byłą omegę i kazali mi wymieniać wszystkie drążki w układzie a nie tylko końcówki i dopiero do nich wrócić.
Pan Heniek mi ustawił i sprawdził wszystko i było 40zł w plecy a nie 400ileś tam :)

I taka tendencja w tych super serwisach sie utrzymuje już od lat,biorą pożyczki,kupują nowoczesne lasery i komputery,zatrudniają uczniaków z samochodówki i pajacują za niemałe pieniądze a opinia leci w dół.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 gru 2013, 11:31

mi to się śmiać chce jak taki pisze o super hiper technice pomiarowej :mrgreen:
ja też mam dorobione tak zwany pręcik tylko u mnie to rurka nastawna
;-)
i jest ok tam gdzie zbieżność się ustawia bo zazwyczaj tyle tylko można bo reszta jest nie ustawialna
a to że auto ciągnie to może być wina opon bo mogły się dopasować do parametrów przed ustawieniem

Gość

Post autor: Gość » 02 gru 2013, 11:55

Opony można poprzekłądac i zawsze polecam to zrobic komus komu nie jedzie prosto zanim poleci na lasery :)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 02 gru 2013, 12:14

z tymi laserami i pseudofachowcami to prawda. Jak ktos nie ma pojecia o tym co robi to i supersprzet mu nie pomoze. U mnie nadal ściąga, dzisiaj jade 3 raz na poprawe. Opony sa nowe, poza tym przerzuciłem je przód-tył przed pierwsza poprawą żeby miec pewnośc

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 02 gru 2013, 12:16

byłem kilka dni temu i kierownica lekko w prawo ,nienawidze czegos takiego ....juz 2 razy tak mi ustawiali

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 02 gru 2013, 12:30

Ara$, jeżeli coś poprawiają tzn, że cały czas coś źle robią :) u mnie miałem podobną sutuację, że ściągało i u mnie przyczyną był zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i nawet zbieżność była idealnie przód tył kąty i ściągało w prawo, po ustawieniu tego było jak powinno :)

tomek808, to po ustawieniu nikt nie jeździł na próbę, żeby zobaczyć czy wszystko oki?? ;-)

bo u mnie jest tak, że ustawiamy geometrię mój tato wsiada z klientem w auto i jadą na próbę zobaczyć czy nie ściąga czy kierownica prosto itd i dopiero wtedy auto jest wydawane dla klienta i pobierana opłata :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 02 gru 2013, 15:33

nikt , ustawione zapłaciłem i cześć

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 02 gru 2013, 17:11

Lukas134 pisze:zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
jak to ustawić żebym im jutro podpowiedział bo napewno będą się zapierać że wiedzą jak ustawić

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 02 gru 2013, 18:05

Ara$, duzej regulacji nie ma ale ustawia sie to tak samo jak katy pochylenia jezeli sa rozne. Bo czasami sa rowne i nie da sie ich ustawic a czasami jeden jest dajmy na 0 a drugi + 1 stopien wtedy mozna wyregulowac abyboba byly po + 30 min :-) kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ustawiamy luzujac sruby od sań i lyzka juz regulujemy z ktorej strony trzeba. Tylko zalezy na jakim przyzadzie jest to ustawiane :-/ bo moze nawet nie wyswietlac tych pomiarow na starych urzadzeniach :-/ a na czym Ci ustawiali?? Lasery kamery??

tomek808, aha no to troche nie ladnie z ich strony :-) u Nas w warsztacie troszke inaczej sie podchodzi do tego :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

brother
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 12 wrz 2013, 06:44
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: brother » 02 gru 2013, 19:57

To jakiś koszmar,ja po wymianie drążka kierowniczego i ustawieniu zbieżności ,jadę jak na haju,auto agresywne za bardzo czułe,ustawili jak na tor :roll:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 gru 2013, 20:43

niech mnie ktoś oświeci jak to można ustawić ?
piłować dziury czy jak ????????

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 03 gru 2013, 12:13

pepi, jeżeli Ci chodzi o ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy to nic nie trzeba piłować:) no chyba, że auto jest po dobrym dzwonie to się nie ustawi aż tyle ;-) jest tam trochę luzu na tych tulejkach, że ok 20-30 min da się skorygować :) miałem +1'15 na prawym kole pracownik mi naciągnął bez problemu do +0'30 więc całkiem sporo :) miałem gdzieś kartkę ze zbieżności, ale chyba nie znajdę bo po sprzedaży auta sporo poszło w śmietnik :/
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Gość

Post autor: Gość » 03 gru 2013, 12:26

Lukas134 pisze:bo u mnie jest tak, że ustawiamy geometrię mój tato wsiada z klientem w auto i jadą na próbę zobaczyć czy nie ściąga czy kierownica prosto itd i dopiero wtedy auto jest wydawane dla klienta i pobierana opłata :)
TO musicie miec tam ładną drogę bo na wiekszości pl dróg nie da sie sprawdzic czy jest ok dopiero po przejechaniu ilus tam km wyjdzie że cos nie tak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl