![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
merc4891, ja za swój motor dałem 1900, poszedł nowy olej, płyny, rozrząd i zamknołem się w 4000. Silnik piękny i czyściutki w środku. Z anglika. Dziabnięty był na rozrządzie i angol sprzedał go za bezcen bo miał problemy z paleniem. Przebieg niespełna 100tyś i ważne że nigdy kuchenki gazowej nie czuł
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
ja jestem zdania że lepiej zrobić wtedy wiesz co masz, a w małe przebiegi w takich samochodach to nie wierze,mój ma 370tyś i palił od kopa czy +30 czy -30 po wyglądzie od środka to praktycznie zero zużycia więc po co mi kot w worku.a druga sprawa to moje audi ma instalacje od 2007roku i myślałem że gniazda zaworowe będą powypalane a tu szok błyszczą się jak psu .....a.LPG dla tego silnika to pryszcz.a uszczelki nie kosztują majątek pod głowice 2x100
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
troszkę siedziałem w motorach ale głównie 4 garczkowych i zdarzały się przypadki że ludzie po jakimś czasie wracali na warsztat na krawacie, pomiar kompresji i wychodziły przedmuchy, próba olejowa i wychodziło szydło z worka. Puszczały pierścienie. Nie działo się to od razu ale niestety jak wzmacniać to i górę i dół. Nie życzę nikomu tego tfu tfu tfuMarcin1981 pisze:uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić