Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2013, 08:02

blokada kosztuje 30 plln <jezu>

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 10 gru 2013, 10:59

Reszta zaworów jest ok.ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,dotrę zawory,powymieniam uszczelniacze.bo od razu ściągnąłem i drugą głowice.370tys przebiegu już ma więc jak robić to obydwie strony.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2013, 13:02

nie lepiej jest motor kupić ???
ja bym tak zrobill

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 10 gru 2013, 14:19

wywal motor ,za uszczelki zapłacisz tyle co za drugi silnik ,a o ile mniej roboty.

ernesto

Post autor: ernesto » 10 gru 2013, 14:36

merc4891, ja za swój motor dałem 1900, poszedł nowy olej, płyny, rozrząd i zamknołem się w 4000. Silnik piękny i czyściutki w środku. Z anglika. Dziabnięty był na rozrządzie i angol sprzedał go za bezcen bo miał problemy z paleniem. Przebieg niespełna 100tyś i ważne że nigdy kuchenki gazowej nie czuł

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 10 gru 2013, 14:36

Marcin1981 pisze:za uszczelki zapłacisz tyle co za drugi silnik
A kto wie co będzie siedziało w drugim <niewiem> ?Jak sam zrobisz to przynajmniej będziesz wiedział co masz. :)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 10 gru 2013, 15:15

Niby masz racje ,ale ja bym zaryzykował .

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 10 gru 2013, 16:00

ja jestem zdania że lepiej zrobić wtedy wiesz co masz, a w małe przebiegi w takich samochodach to nie wierze,mój ma 370tyś i palił od kopa czy +30 czy -30 po wyglądzie od środka to praktycznie zero zużycia więc po co mi kot w worku.a druga sprawa to moje audi ma instalacje od 2007roku i myślałem że gniazda zaworowe będą powypalane a tu szok błyszczą się jak psu .....a.LPG dla tego silnika to pryszcz.a uszczelki nie kosztują majątek pod głowice 2x100

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2013, 17:54

nie rób nie słuchaj się
kup motor
bo ten co masz już ma nalatane sporo :) sam też uważałem że zrobię ten co mam i wyszło mi to bokiem
kupiłem drugi motor z którego jestem zadowolony

ernesto

Post autor: ernesto » 10 gru 2013, 20:18

Nie ma co chłopaka namawiać, możemy tylko doradzić a i tak podejmiesz sam decyzje. Wiadomo kupowanie motoru to też jest kot w worku i może się okazać łagodny i potulny a może urwać Ci głowę po jego otworzeniu.
Jaką decyzje podejmiesz i według Ciebie będzie słuszna to jest najważniejsze.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 10 gru 2013, 20:26

to nie jest jakiś remont silnika zwykłe dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy.nie mam nic do swojego silnika hahaha w końcu śmigał bez zarzutów.koszt tej przyjemności to około 600zł i będzie jak nowy hahahah.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2013, 20:29

nie będzie :P

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 10 gru 2013, 21:13

uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić , to też jest ryzyko .wywal go on ma już dość :]

ernesto

Post autor: ernesto » 10 gru 2013, 22:31

Marcin1981 pisze:uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić
troszkę siedziałem w motorach ale głównie 4 garczkowych i zdarzały się przypadki że ludzie po jakimś czasie wracali na warsztat na krawacie, pomiar kompresji i wychodziły przedmuchy, próba olejowa i wychodziło szydło z worka. Puszczały pierścienie. Nie działo się to od razu ale niestety jak wzmacniać to i górę i dół. Nie życzę nikomu tego tfu tfu tfu

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 11 gru 2013, 08:02

Chodzi o to że mój silnik jest w bardzo dobrej kondycji.jak by nie to że załatwiłem 2 zawory to bym zmienił rozrząd i dalej śmigał po polskich drogach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl