Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 10 gru 2013, 17:06

Ja już też po wymianie pompy autko teraz pali na dotyk, tylko mam problem który wcześniej był mało odczuwany a teraz strasznie telepie, Vag pokazuje wypadanie zapłonu na 2 i 8 cylindrze wymieniłem cewki i świece, na wolnych obrotach po zapaleniu autko się super wkręca a w czasie jazdy jeżeli się jedzie spokojnie to pół biedy pali się cały czas kontrolka CAT i czasami dodatkowo zapala się CAT i ESP gaśnie po ponownym odpaleniu. Na benzynie jakby mniej telepało zamieniłem moduły zapłonowe miejscami i to samo 2 i 8 (możliwe że oba są uszkodzone w tym miejscu odpowiedzialnym na te cylindry? <niewiem> ) a i jeszcze wymieniłem czujnik położenia wału oraz przepływki, pokazuje jeszcze błąd czujnika stukowego może on mieć wpływ na te wypadanie?

brother
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 12 wrz 2013, 06:44
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: brother » 10 gru 2013, 18:26

Akurat cylinder 2 i 8 są na jednym module,więc jak zamieniałeś moduły to Vag powinien pokazać inne cylindry,wiem to bo od wczoraj dopiero się cieszę ponownie moją A8,właśnie po wymianie jednego z modułów,czujnik spalania stukowego to bardzo ważny czujnik,ale od nie spowoduje wypadania zapłonów,jeżeli podmieniałeś moduł i nic,cewki,świece wymienione,to musi gubić sygnał na wiązce elektrycznej,innej opcji nie ma.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 10 gru 2013, 20:53

Ecu wypadanie zapłonów widzi dzięki stukowcom, wiec sprawdz go lepiej. wtyczki też sprawdz bo moze zle lpg podłaczyłes jak rozpinane było.( a pewnie było)

Vag blok 18 19 albo 19 i 20 to wypadanie zapłonów sprawdz kiedy dokladnie to sie dzieje. Aha powinny być same 0. 1,2,3 itd to wypadnięte zapłony. Jak jest 200 w określonym czasie( nie pamiętam ile) to wali czeka. ponizej nic nie pokaże.

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 10 gru 2013, 21:49

Pompa wsadzona razem z koszem. Robota zajela mi jakies 30 minut, 2 i pol godziny poskladanie calej reszty (dolot, cala linia paliwowa, bezpieczniki, przekazniki i inne pierdoly)

W zwiazku z tym ze sprawdzalem droznosc calego ukladu wywalilem paliwo ze wszystkich wezy odpalila za trzecim razem. Pozniej juz za kazdym :) Teraz trzeba poczekac az paliwo zejdzie do polowy i zobaczyc czy bedzie zasysac i czy trafilem w krociec ale jestem dobrej mysli.

Na pogorszenie nastroju wyskoczyl mi blad 01542. Ktos ogarnia co to i jak to naprawic (blad juz byl jak odebralem od tych popaprancow)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 10 gru 2013, 21:55


Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 11 gru 2013, 00:14

Zwarjuje z tym samochodem. No jaki qrde niefart. Jedno z glowy to nowa zagadka wyskoczyla, wszystko przez tych pseudomechanikow :( Co za rok.... Na dodatek na necie niewiele na ten temat.

Moze ktos podrzucic gdzie to badziewie lezy? Najpierw sprobuje test zrobic i kalibracje tego (bo gdzies wygooglalem procedure) ale konkretnie wyrzuca 01542 37-00 faulty wiec pewnie zdechl. Ma ktos uzywke?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2013, 08:39

czujnik wychylenia przyspieszenia dobrze kojarzę ?
może kabel przerwany został bo ktoś czegoś szukał ;)

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 11 gru 2013, 12:24

A możesz podrzucić gdzie jest ten czujnik?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 gru 2013, 13:36

01542 - czujnik obrotu samochodu jest on pod fotelem kierowcy.

Widzę że to już 3 osoba na forum co po wymianie pompy boryka się z tym błędem

tutaj znalazłem właśnie post
http://www.a8team.pl/topics58/6892.htm

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 11 gru 2013, 13:45

U mnie błąd pojawił się już przed wymianą pompy. Jak pisałem wcześniej oddałem auto do "mechasa" który robił skrzynię na reklamację, po miesiącu (!) odebrałem już z błędem. Zająłem sie tym teraz dopiero bo ważniejsza była kwestia pompy.

Jeszcze jedno pytanie - ktoś wie jak wykodować to dziadostwo? Nie mam siły na razie wywalać fotela i babrać się z tym czujnikiem (tym bardziej biorąc pod uwagę mojego farta w tym roku pewnie powód błedu będzie leżał gdzie indziej) więc na razie chciałbym odzyskać ABS a ESP niech się wali do wiosny :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2013, 15:04

ja tam już drugą zimę nie mam abs esp ;)
w lecie miałem :D
wiesz powiem ci tak bardziej jesteś skupiony
ale dokładnie jaki opisz usterki masz ?

[ Dodano: 2013-12-11, 15:07 ]
wcześniej sprawdzę wtyczki przy tej czarnej pompie abs w komorze silnika po lewej stronie.??????

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 11 gru 2013, 15:08

Świeci kontrolka ABS i ESP, na Vagu wyrzuca błąd 01542 37-00 Yaw Rate sensor (g202) faulty.

ABS sprawdzałem na chama (czyli wio na oblodzenie o bo hamulcach) i nie działa - auto sunie, koła zblokowane. Na samym abs błędów brak, ten 01542 jest jedyny który wywala.

Marek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 04 gru 2013, 11:58
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Marek » 15 gru 2013, 12:20

Mój przypadek był taki:auto odpalało za 4, 5 razem i na początku powoli wchodziło na normalne obroty. Do tego słyszałem bulgot w baku. Bulgot w baku okazał się małą dziurką w aluminiowym przewodzie przy koszu pompy. Zaspawałem i nieszczelność zniknęła. Auto po zlikwidowaniu nieszczelności nadal nie odpalało jak należy. Ciśnienie na listwie wtryskowej było jak trzeba i paliwo dochodziło, ale nadal odpalał za którymś razem, gdy auto postało dłużej bez odpalania. Powodem tego złego odpalania była instalacja gazowa, a konkretnie wtryski, które zblokowały się. Auto odpalało za 4,5 razem bo musiało wywalić gaz z układu i dopiero wtedy odpaliło.
Doszedłem do tego, gdy zdjąłem przewody zasilające wtryski gazu , od parownika i zakręciłem zbiornik gazu. Wtedy odpaliłem na hama i później na benzynie odpalał jak marzenie.
Przyczyną zatarcia wtrysków jest u mnie niedogrzana instalacja gazowa, bo mam uszkodzony termostat i płyn chłodzący ma temp. 75 stopni a reduktor gazu ledwo 47 stopni, a powinien mieć 60.
Marek

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 15 gru 2013, 12:25

ta dziurka w tym aluminiowym przewodzie powinna zostać ,to jest odpowietrzenie ;)

Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2013, 16:43

Marek, A ile czasu tak jeżdziłes zanim to sie stało? Które wtryski sie zablokowały gazowe czy PB?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl