Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Slabe sprężanie 7 cylinder

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

[D2 96 4.2PB/LPG ] Slabe sprężanie 7 cylinder

Post autor: chicken20091986 » 15 lis 2013, 15:40

witam
sprawdziłem sprężanie na cylindrach, wszędzie oprócz 7 cyl. było 12,5 bar a na 7 cyl. 10bar po próbie olejowej wyszło że pierścienie już słąbe.
czy to nie za duża różnica w ciśnieniu od innych?? czy może powodować nie równą pracę silnika ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 lis 2013, 15:43

nie
pewnie ktoś ja robił lpg to korektora nie zerwał :-D

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 lis 2013, 18:50

pepi pisze:pewnie ktoś ja robił lpg to korektora nie zerwał :-D
Możesz jaśniej jakiego korektora??
Robić coś z tym ??
Zmieniać pierścienie , jak tak to na jednym garnku czy wszystkie??
Ostatnio zmieniony 01 gru 2013, 12:42 przez chicken20091986, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lis 2013, 21:42

kolego prawdopodobnie tym masz porysowaną gładz cylindra wtedy to tylko szlif lub wymiana motoru
bo pierścienie jak padają to równo
albo coś komu wpadło do cylindra lub poszły opiłki po wierceniu wkrętek lpg :mrgreen:

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 05 gru 2013, 10:19

Jeszcze istnieje jedna możliwość ;pierścienie mogą być popękane a przynajmniej jeden .

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 05 gru 2013, 11:02

Albo zapieczone pierścienie,
Ja bym spróbował zalać ceramizer poświecić 100zł przed zerwaniem głowicy, czasami potrafi uzupełnić rysę warstwą ceramiczną

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 05 gru 2013, 14:17

Na LPG to możliwe mogły się zapiec .

ernesto

Post autor: ernesto » 05 gru 2013, 18:11

Ale dziwne troszkę że zapiekł się cylinder na pracującym motorze który jest używany na co dzień. No chyba że wcześniej ktoś nie poświęcał uwagi na wymianę oleju i narobiło nagarów. Albo auto stało długi czas nie odpalane.
Dobra sprawa na zapieczone pierścienie: Spuść olej do cna, odkręć wszystkie świece i do każdego baniaka lej naftę. Do pełna. Niech puszcza pomału. Zapewne na 7 baniaku będzie spływać na momencie to będziesz musiał częściej uzupełniać. Nafta nie raz ratowała silniki i mój też uratowała z takiej samej sytuacji. Nie było sprężania też na 7. Odstał parę dni kilka flaszek wypił ale pierścienie puściły.
Spuściłem wszystko, nowy olej, filtr i próba. Na początku będzie strasznie dymił na biało bo będzie wypalał resztki nafty ale potem się unormuje.

U mnie pomogło u Ciebie możliwe że też pomoże pod jednym warunkiem że jest przyłapany pierścień nagarem. Jeśli natomiast jest uszkodzenie mechaniczne to niestety czeka Cię rozbiórka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2013, 18:19

albo coś z świecy wypadło bo też tak bywa :-D

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 gru 2013, 19:00

auto śmiga na co dzień , olej zmieniany regularnie . Spróbuję z tą naftą :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 gru 2013, 07:54

tylko po takim zabiegu trza by olej zmienić ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 14 gru 2013, 00:03

pepi pisze:tylko po takim zabiegu trza by olej zmienić ;)
dokładnie stary olej do pomalowania płotu. Świeżutki olej i filtr. Po odpaleniu będzie strasznie dymić na biało. Nie przejmuj się tym bo będzie dopalać resztki nafty. Nie morduj jej na wysokich obrotach. Niech sobie spokojnie pochodzi 2 godzinki i po tym zmierz kompresje. Mam nadzieje że pomoże.

Hesher

Post autor: Hesher » 26 kwie 2014, 19:07

opowiem swoja historie, mialem sie pochwalic w watku o nierownej pracy silnika, ale nie moge go znalezc, a moj przypadek rownie dobrze moge opisac tutaj, a wiec mialem niezla zagwozdke dopoki nie sciagnalem glowic, otoz brakowalo mi cisnienia na drugim garze nie wiele roznica okolo 3 barow, a wiec i nierowna praca ledwo co wyczuwalna , ale byla , po sciagnieciu glowic nic, bylo wiadomo tylko tyle ze zawory do wymiany po prostu przegrzane , glowice okej , zadnych pekniec. dalej szukalismy szukalismy , zrobilem autkiem wczesniej okolo 3500km wziela troszeczke oleju ale nie wiele tak ze 100ml czyli praktycznie nic. mechanik wyczyscil powierzchnie tloku , i tu powoli doszlismy do sedna sprawy poniewaz na powierzchni tloku w dwoch miejscach byl takie malutkie wyrwy jakby ktos podziubal srubokretem, no nic , zalewamy nafta komory cylindrow , 2 i 3 czekamy okolo godzine , i wszystko jasne , z drugiego schodzi szybciej, , no nic sciagamy miche i wyciagamy tlok , i co uszczerbiony delikatniutko pierscien gorny, praktycznie 2, 3 dziesiate milimetra, niezle jaja, ktos musial niezle moja niunie przedmna katowac na zimnym, najciekawsze w tym wszystkim gladz cylindra nie ruszona , a reszta komor takbsamo okey, oleju nie bierze, a wiec oplaca sie zrobic bo pozyje jeszcze dlugo, moge na koniec dopisac ze cylindry nie sa tulejowane , a wiemy ze blok jest z alu, sa pokryte czyms naprawde twardym. pozdro ,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl