części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.0TDI ] Największe problemy, najczęstsze usterki

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 15 gru 2013, 09:00

Usterki predzej czy poźniej sie pojawiają bo maja wady natury konstrukcyjnej. Ja sie wyleczylem z diesla i teraz szukał bym w12 lpg, ale ceny robia swoje wiec 4.2 latwiej i taniej... Tylko benzyna.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

bart89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2013, 07:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bart89 » 15 gru 2013, 09:36

Dzięki ja właśnie rozważam ostro 2 opcje albo 40 diesel albo 4.2 pb do zagazowania, a kolega chciał mi odsprzedać właśnie 2003 rocznik 4.0 tdi, ale skoro mówisz że diesel jest wadliwy to jednak wybieram bramkę numer 2 :P dotychczas śmigałem dieslem i nie miałem problemów, ale to kultowy silnik konkurencji ;)
Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 09:41 przez bart89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 02 gru 2013, 22:26
Lokalizacja: Gmunden

Post autor: mnichu » 15 gru 2013, 23:09

Ja poluję na 4.2 TDI... to mam odpuścić ? bo też jest awaryjny ?

Sory za lamerskie pytania...mało jest informacji o silniku 4.2 tdi.... a wczoraj prawie taki kupiłem :D
BMW E60 530xd 322ps / 672nm

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 16 gru 2013, 00:12

4.2 TDI możesz brać, chociaż to zawsze diesel ;)

genmaxiu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 03 lip 2011, 02:24
Lokalizacja: Luton

Post autor: genmaxiu » 16 gru 2013, 09:26

2 lata jezdze 4.2 tdi, nie mam zadnych problemow (odpukac). Robie poprostu serwis samochodu na czas - i nie, nie musi byc to serwis wykonany przez ASO - do 140k robilem w ASO a potem juz w zaufanym, dobrym warsztacie na OEM czesciach.

Jak bedziesz dbal to nie powinienes miec zadnych problemow z nim poza oczywiscie pierdolami dotyczacymi kazdej A8:)

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 16 gru 2013, 21:49

Dzisiejszy klient, który przyjechał pytac o cene silnika do A8 4.0TDI " ... wsiadam do auta po 2 tygodniach postoju, odpalam i gaśnie... rozrząd nie wytrzymał.." <niewiem>

Patryk1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
Lokalizacja: Wloclawek

Post autor: Patryk1990 » 31 gru 2013, 01:01

Czytam i czytam i czegoś nie rozumiem nie wierze w wady czy niedorobienia 4.0 tdi miałem taka z przebiegiem 300.000 przebieg nie kręcony ponieważ moi rodzice byli jedynymi właścicielami jedyne co robili pompą wody pasek i popychacze zawodowe reszta to olej i filtry co 8000 samochód latał Polska Anglia i jeszcze ktoś sie z niego cieszy Teraz kupiłem druga 4.0 tdi jestem 3 właścicielem przebieg podobno 140000 ale samochód i silnik w dużo gorszym stanie przebiegu nie jestem pewien. III to jest główny problem jak kupujesz chodzi pięknie pózniej wychodzą wady rozrzad ciasza ale popychacze w lewej głowicy grają jak głupie kompresor padł diody w lampach tylnych a teraz problem. Z xenonami i abs esp ogólnie skarbonka ratuje mnie to ze auto na gwarancji z komisu.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 31 gru 2013, 08:41

Patryk1990 pisze:ratuje mnie to ze auto na gwarancji z komisu.
<tjaa> <tjaa> powodzenia w odzyskaniu pieniędzy :(

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 31 gru 2013, 10:23

Podejrzewam że jak byś zostawił sobie auto po rodzicach to lepiej byś na tym wyszedł bo wiadomo co się ma , niestety silniki 4.0 są wrażliwe . Z elektryką możesz podjechać do olo_gsm jak jesteś w naszym mieście - może coś poradzi .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Patryk1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
Lokalizacja: Wloclawek

Post autor: Patryk1990 » 31 gru 2013, 14:28

Chyba tak ale 300000 to już troche jest. Przy kupnie samochodu trzeba podjąć decyzje jeżdżę spokojnie biorę diesla szaleje biorę szybkoobrotowa benzynę jeżeli ktoś bierze dieselka i kręci go co chwile do 4000 5000 to turbinki łańcuchy nie wytrzymują mój ojciec jeździ spokojnie nawet bardzo spokojnie i dojeżdża konkretnych przebiegow bezawaryjnie A terAz tak troche z doświadczenia łańcuchy padają rownież w benzynowcach 4.2 koła zfr 3.2 podobnie w12 nigdy nie widziałem nie robiłem więc sie nie wypowiadam
Jak masz szczęście kupisz egzemplarz zadbany i pojezdzisz nim kilka lat
Ja trafiłem na cudo które sie złe zapowiada

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl