![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.0TDI ] Największe problemy, najczęstsze usterki
- wolek
- Super Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Usterki predzej czy poźniej sie pojawiają bo maja wady natury konstrukcyjnej. Ja sie wyleczylem z diesla i teraz szukał bym w12 lpg, ale ceny robia swoje wiec 4.2 latwiej i taniej... Tylko benzyna.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 gru 2013, 07:47
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki ja właśnie rozważam ostro 2 opcje albo 40 diesel albo 4.2 pb do zagazowania, a kolega chciał mi odsprzedać właśnie 2003 rocznik 4.0 tdi, ale skoro mówisz że diesel jest wadliwy to jednak wybieram bramkę numer 2
dotychczas śmigałem dieslem i nie miałem problemów, ale to kultowy silnik konkurencji 


Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 09:41 przez bart89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 40
- Rejestracja: 03 lip 2011, 02:24
- Lokalizacja: Luton
2 lata jezdze 4.2 tdi, nie mam zadnych problemow (odpukac). Robie poprostu serwis samochodu na czas - i nie, nie musi byc to serwis wykonany przez ASO - do 140k robilem w ASO a potem juz w zaufanym, dobrym warsztacie na OEM czesciach.
Jak bedziesz dbal to nie powinienes miec zadnych problemow z nim poza oczywiscie pierdolami dotyczacymi kazdej A8:)
Jak bedziesz dbal to nie powinienes miec zadnych problemow z nim poza oczywiscie pierdolami dotyczacymi kazdej A8:)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
- Lokalizacja: Wloclawek
Czytam i czytam i czegoś nie rozumiem nie wierze w wady czy niedorobienia 4.0 tdi miałem taka z przebiegiem 300.000 przebieg nie kręcony ponieważ moi rodzice byli jedynymi właścicielami jedyne co robili pompą wody pasek i popychacze zawodowe reszta to olej i filtry co 8000 samochód latał Polska Anglia i jeszcze ktoś sie z niego cieszy Teraz kupiłem druga 4.0 tdi jestem 3 właścicielem przebieg podobno 140000 ale samochód i silnik w dużo gorszym stanie przebiegu nie jestem pewien. III to jest główny problem jak kupujesz chodzi pięknie pózniej wychodzą wady rozrzad ciasza ale popychacze w lewej głowicy grają jak głupie kompresor padł diody w lampach tylnych a teraz problem. Z xenonami i abs esp ogólnie skarbonka ratuje mnie to ze auto na gwarancji z komisu.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- pioter
- Moderator
- Posty: 2304
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
- Lokalizacja: Wloclawek
Chyba tak ale 300000 to już troche jest. Przy kupnie samochodu trzeba podjąć decyzje jeżdżę spokojnie biorę diesla szaleje biorę szybkoobrotowa benzynę jeżeli ktoś bierze dieselka i kręci go co chwile do 4000 5000 to turbinki łańcuchy nie wytrzymują mój ojciec jeździ spokojnie nawet bardzo spokojnie i dojeżdża konkretnych przebiegow bezawaryjnie A terAz tak troche z doświadczenia łańcuchy padają rownież w benzynowcach 4.2 koła zfr 3.2 podobnie w12 nigdy nie widziałem nie robiłem więc sie nie wypowiadam
Jak masz szczęście kupisz egzemplarz zadbany i pojezdzisz nim kilka lat
Ja trafiłem na cudo które sie złe zapowiada
Pozdrawiam
Jak masz szczęście kupisz egzemplarz zadbany i pojezdzisz nim kilka lat
Ja trafiłem na cudo które sie złe zapowiada
Pozdrawiam