[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)
Kwestia jak kto lubi
Mi auto na LPG przełącza się przy 40st.
W przypadku przekroczenia 5000obr. przełącza się na PB
Jakoś psycha mi nie pozwala jeździć na innych ustawieniach
O ile w lecie auto w zasadzie startuje już na LPG to w zimie zużycie PB już jest odczuwalne. W zeszłym roku pod korek zatankowałem w grudniu i rezerwa zapaliła się w okolicach marca
Mi auto na LPG przełącza się przy 40st.
W przypadku przekroczenia 5000obr. przełącza się na PB
Jakoś psycha mi nie pozwala jeździć na innych ustawieniach
O ile w lecie auto w zasadzie startuje już na LPG to w zimie zużycie PB już jest odczuwalne. W zeszłym roku pod korek zatankowałem w grudniu i rezerwa zapaliła się w okolicach marca
W BRC na pewno jest taka opcja żeby sie instalka mogła wspomagać PB w przypadku gdy juz nie wyrabia. Nie powoduje to szkód dla silnika z powodu za ubogiej instalki a i np w mocniejszym motorze jak S8 nie trzeba wkładać dwóch reduktorów tylko na jednym spokojnie sobie latasz a gdy depniesz to braki weźmie sobie z drugiego bakumartin_rs4 pisze:..a to dobre jest, nie słyszałem o czymś takim w ogóle
W stagu np jest taka opcja nie zaznaczasz opcji ,,wyłącz przy pierwszym" powyżej masz czas błędu ciśnienia i obok jest ustawiane ciśnienie robocze i minimalne.
Gdy ciśnienie spadnie poniżej minimalnego na czas dłuższy niż czas błędu ciśnienia wtedy sterownik wspiera się PB po czym jak ciśnienie wzrośnie powyzej minimalnego to wraca znów na LPG.
Lub tak jak ma kolega wyżej ustawiasz próg max obrotów na LPG i wtedy tylko do 5tys na LPG a reszta na Pb
Kolego pepi jaki masz reduktor? Golda?
Gdy ciśnienie spadnie poniżej minimalnego na czas dłuższy niż czas błędu ciśnienia wtedy sterownik wspiera się PB po czym jak ciśnienie wzrośnie powyzej minimalnego to wraca znów na LPG.
Lub tak jak ma kolega wyżej ustawiasz próg max obrotów na LPG i wtedy tylko do 5tys na LPG a reszta na Pb
Kolego pepi jaki masz reduktor? Golda?
Polać temu Panu, jak auto miało by mi sie podpierać benzyna przy wyzszych obrotach to bym LPG nie montował, a w naszych autach cała zabawa zaczyna sie od 3,5tys obr ;-)pepi pisze:to po co wam lpg ?
auto ma tak samo pracować w pełnym zakresie obrotów
i nie ma znaczenie na jakim paliwie
[ Dodano: 2013-12-24, 20:05 ]
A BRC tego nie potrafi :-)Gabriel pisze:święte słowa. LPG zakłada się po to żeby na nim jezdzić a nie na obu paliwach. Po to dobiera się instalację do odpowiedniego modelu samochodu, aby obsłużyła pełen zakres obrotów i mocy samochodu.
Jestem tego samego zdania ale jesli ktoś chce zaoszczędzic na instalce i nie pakowac dwóch reduktorów bo wiekszośc czasu jeździ spokojnie to wtedy wspomaganie na wyższych obciążeniach może być-wspomaganie i nic więcej. Ja np mając S8 i jeden reduktor to może 5-10% czasu bym korzystał z tego wspomagania.