części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 25 gru 2013, 18:12

Tak właśnie często czytam wypowiedzi kolegi pepi, na temat LPG i strasznie bluzga to BRC.
Ja mam STAGA, ale na zmianę z kolegą śmigamy do pracy i on ma BRC. Zapytałem go niedawno czy dzieje się coś z tym BRC. Podobno od niespełna pięciu lat raz był ją wyregulować, bo powyżej 4000 auto nie chciało ciągnąć. Zapłacił za to 50zł. Ja w 3 lata wrzuciłem więcej kasy do STAGA <niewiem>

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 25 gru 2013, 18:25

Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać

[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 gru 2013, 20:31

krystek78 pisze:Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari
mi po drugim roku, pod koniec gwarancji na szczescie, bedac w Chorwacji chyba ze tego upalu tam zeswirowal mi komp od Staga, czego w BRC jeszcze nie uswiadczylem :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Szopen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 15 mar 2010, 22:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Szopen » 25 gru 2013, 22:56

krystek78 pisze:Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać

[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widzę staga by zrobił 150 tyś przez 8 lat bez awarii
To teraz ja napisze coś o stagu. Jeżdżę na gazie A8 od kwietnia 2010. Zestaw początkowy 8xmagicjet, 2x NIKO250, STAG 300PLUS. Zrobione na tym zestawie było ponad 200 tkm. Zero problemow ze sterownikiem (tfu tfu odpukać w niemalowane) Teraz w listopadzie zostały zregenerowane reduktory i wymienione wtryski na Baracudy. Na tym zestawie już mam zrobione około 10 tkm. Auto nie sieje błędami, jedzie w pełnym zakresie na lpg:)
Wiec jak widać da się :)


Z góry przepraszam za brak polskich znaków.
Dali my radę ;-)
Pozdrawiam ernesto :-)
Ostatnio zmieniony 25 gru 2013, 23:02 przez Szopen, łącznie zmieniany 1 raz.
No quattro no fun ;)

Gość

Post autor: Gość » 25 gru 2013, 23:10

Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)

ernesto

Post autor: ernesto » 25 gru 2013, 23:17

Apophis pisze:Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)
Da rade na swojego czasu robiłem rocznie około 100-150 tyś rocznie. Różnie to bywało jednego dnia robiłem 100. 150, 200 km a drugiego 400. Z tym że ja działałem jako Taxi Driver. Kilometry leciały nawet człowiek się nie obejrzał a już trzeba było olej zmieniać i rozrząd.

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 25 gru 2013, 23:30

Apophis pisze:Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)
Ja w 2 lata zrobiłem ok. 3oo i nie uważam tego za szalony wynik

Gość

Post autor: Gość » 25 gru 2013, 23:51

Robiłem kiedys jako szofer i pierdykłem ponad 100tyś w poliftowej A8 to ja w sumie nie opuszczałem tego auta. W tym roku bardzo dużo swoja ujeżdżam bo Niemcy zachodnie,Austria i Niemcy południowe nie raz i jedynie 22tys stukło mi :) DLatego zapytałem jak wam sie to udaje :)

ALe nie róbmy juz kolejnego OT w OT :D

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 26 gru 2013, 02:12

krystek78 pisze:Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.
To co on takiego szczytuje oprócz 4 parametrów z silnika? (lambda, map, obroty i czas wtrysków)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2013, 09:22

matko instalka to nie komputer tylko
najważniejsze są wtryskiwacze i reduktor zabrzmi to może dziwnie ale tak jest
to są elementy które muszą paść
a sterownik nie może paść nigdy bo czemu

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 26 gru 2013, 10:54

Karol208 poczytaj a sie dowiesz.jest internet <amasz>

[ Dodano: 2013-12-26, 11:00 ]
ars-autogaz.pl/sequent-plug-and-drive.php

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 26 gru 2013, 11:03

gdzieś tu czytałem że jakiś użytkownik zrobił 650 tyś na lpg tylko nie wiem który , może by się wypowiedział jaka ma instalacje i jakie miał problemy przez ten czas

ernesto

Post autor: ernesto » 26 gru 2013, 11:10

A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.

Gość

Post autor: Gość » 26 gru 2013, 11:17

ernesto pisze:A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.
Mało gazu czy temperatura za niska?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 26 gru 2013, 11:20

ernesto pisze:A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.
Ja miałem podobnie na miedzi fi6 latem ok a zimą to już przy 120km/h przechodził na Pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl