Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


[D2 00 4.2PB/LPG ] Jaki zbiornik LPG w kolo zapasowe ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 gru 2013, 15:44

ja juz tak obliczalem sobie, ze jak wpakuje butle 650/250 65L to wchodzi ok 52L i na tym powinienem zrobic: trasa - 350-420km / miasto 310 - 270km. = jedno tankowanie wiecej w miesiacu niz teraz ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 31 gru 2013, 16:04

martin_rs4 pisze:650/250
Ale to dziwne bo moja ma 70 i wchodzi ok 57,5litra.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 gru 2013, 16:12

Apophis pisze:
martin_rs4 pisze:650/250
Ale to dziwne bo moja ma 70 i wchodzi ok 57,5litra.
no to ok masz. Jak pomnozysz 70 * 80 % = 56L. Natomiast 65 * 80% = 52L ...

chyba ze cos zle licze <hmm> bo z matmy to noga jestem :>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 31 gru 2013, 16:18

martin_rs4, Ale przy tych samych wymiarach różne pojemności?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 gru 2013, 16:20

tak! ostatnio tez mnie to zdziwilo jak przegladalem butle i np. STAKO ma inny litraż niz BORMECH mimo tych samych wymiarow butli. Ale od czego to zalezy <niewiem> Moze roznia sie wneka na wielozawor ???

[ Dodano: 2013-12-31, 16:24 ]
Apophis pisze:
martin_rs4 pisze:650/250
Ale to dziwne bo moja ma 70 i wchodzi ok 57,5litra.
to Ty jakiej masz firmy butle ?
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2013, 23:15

a czemu nie dajecie tej 80 ?

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2014, 00:55

martin_rs4 pisze:to Ty jakiej masz firmy butle ?
STAKO
pepi pisze:a czemu nie dajecie tej 80 ?
Ja Ci ze swojej strony powiem że optymalna już posiadam. WIeksza jakaś to juz trza by mocniejsze springi zapodac bo jak zapakuje auto i zatankuje pod korki to bedzie ciekawie :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2014, 10:45

ale nikt nie każe lać pod korek :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 sty 2014, 12:25

pepi pisze:a czemu nie dajecie tej 80 ?
wymiarowo nawieksza mi wejdzie 75L 680/250 bez zadnych przerobek
Apophis pisze:martin_rs4 napisał/a:
650/250
Ale to dziwne bo moja ma 70 i wchodzi ok 57,5litra.
Maciek to Ty musisz miec u siebie butle 650/270 bo w rozpisce rozmiarow Stako nie ma butli 650/250 <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2008
Silnik: W12 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 01 sty 2014, 12:38

wymiarowo nawieksza mi wejdzie 75L 680/250 bez zadnych przerobek
Ja też mam taką i to max żeby podłoga była równa w bagżniku.
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2014, 13:38

pepi pisze:ale nikt nie każe lać pod korek :)
TO po uja mi galon na 100l jak tylko 50 tankuje? :D
martin_rs4 pisze:wymiarowo nawieksza mi wejdzie 75L 680/250 bez zadnych przerobek
U mnie juz za szeroka.
martin_rs4 pisze:Maciek to Ty musisz miec u siebie butle 650/270 bo w rozpisce rozmiarow Stako nie ma butli 650/250 <hmm>
Mam wysoka na 270 i podłoga lekko odstaje ale tego nie widać. Po prostu jakieś kilka cm jest wyżej.
Z tego względu wzmocnienie pod butla sie przydaje bo jakiś cięższy bagaż czesciowo opiera sie na butli. Koło w głębi kufra juz lezy sobie spokojnie.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 sty 2014, 14:22

Apophis pisze:Mam wysoka na 270 i podłoga lekko odstaje ale tego nie widać. Po prostu jakieś kilka cm jest wyżej.
Z tego względu wzmocnienie pod butla sie przydaje bo jakiś cięższy bagaż czesciowo opiera sie na butli. Koło w głębi kufra juz lezy sobie spokojnie.
O no wlasnie :/ ja bym chetnie wpakowal ta bulte 680/270 ona ponad 80L ale ta odstajaca podloga odpada <nienie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 sty 2014, 14:32

Gdzieś tu był patent z listewkami pod wykładzinę i nie wspierała się ona na wystającej butli.

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2014, 14:35

martin_rs4 pisze:bulte 680/270 ona ponad 80L ale ta odstajaca podloga odpada
80litrów? Moja ma 70-skąd te różnice?
krzychu22.p1i pisze:Gdzieś tu był patent z listewkami pod wykładzinę i nie wspierała się ona na wystającej butli.
Mozna samemu pomodzić bo to naprawdę niewiele trzeba.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 sty 2014, 14:39

Apophis pisze:
krzychu22.p1i pisze:Gdzieś tu był patent z listewkami pod wykładzinę i nie wspierała się ona na wystającej butli.
Mozna samemu pomodzić bo to naprawdę niewiele trzeba.
Póki gazu nie mam to nie muszę się tym przejmować :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl